Auri Skrevet 16. mai 2010 #981 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg kjenner at når jeg leser her, så ser jeg mitt eget liv om en ti års tid :rødme: Akkurat slik vil jeg ha det! Glad i deg, "storesøster" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Radagast Skrevet 16. mai 2010 #982 Del Skrevet 16. mai 2010 Hei igjen! Været er så grått og utrivelig, at jeg blir nesten deppa. Litt kjipt å tenke på at jeg skal ut, men skal jo ikke ut å gå tur da. Nei i dag er det stort prosjekt som skal fortsettes på, sier ikke mer. Vesla sitter ved siden av meg i vippestolen og er dypt konsentrert om speilet sitt. Speil er nemlig det nye store - hun ser jo seg selv. Er så gøy å se hvor mye hun har lært på bare de 3 månedene hun hvar vært her. :rødme: Jeg er så glad i den ungen at det er sykt. Oi, jeg blir nysgjerrig når du skriver om hemmelig prosjekt Og stemmer i med resten, du skriver så fint når du skriver om Vesla :rødme: du trenger ikke si at du er så sykt glad i den ungen - det skinner gjennom at du er det i måten du snakker om henne - herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 16. mai 2010 #983 Del Skrevet 16. mai 2010 Oooh, jeg tror jeg vet hva prosjektet er! Am I right? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. mai 2010 #984 Del Skrevet 16. mai 2010 Og stemmer i med resten, du skriver så fint når du skriver om Vesla :rødme: Det er så koselig å lese om dere :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #985 Del Skrevet 16. mai 2010 Oooh, jeg tror jeg vet hva prosjektet er! Am I right? Tja det spørs nå helt hva du tror prosjektet er da... Men ja det er nok mulig at du har rett. Prosjektet er: *trommevirvel* Jeg har fortsatt på ryggtatoveringen min i dag. Har sittet to timer i dag, og det blir bra, men det er fortsatt langt fra ferdig.... Kjenner at jeg blir utålmodig når det går så sakte fremover, MEN så vet jeg at etter å ha bare sittet 4 timer totalt så har vi fått gjort masse. Dette var andre gangen jeg har vært og blitt jobbet på. Omrisset av toppen av treet er gjort, ble gjort første gang, og i dag ble det skyggelagt på toppen og litt mer fremheving av fullmånen bak. Nå er jeg skikkelig sår og øm, men det går over etterhvert. Er en god stund til neste gang jeg skal bli tatovert siden hun har så lang venteliste og det er helt greit for jeg må jo spare penger til dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #986 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg kjenner at når jeg leser her, så ser jeg mitt eget liv om en ti års tid :rødme: Akkurat slik vil jeg ha det! Glad i deg, "storesøster" Glad i deg også "lillesøster". Så kos at du ser på dette livet som ditt eget om 10 år. Hei igjen! Oi, jeg blir nysgjerrig når du skriver om hemmelig prosjekt Og stemmer i med resten, du skriver så fint når du skriver om Vesla :rødme: du trenger ikke si at du er så sykt glad i den ungen - det skinner gjennom at du er det i måten du snakker om henne - herlig. Så hyggelig at du synes det. Det er så koselig å lese om dere :happy: Jeg blir litt rørt når jeg leser at dere ser hvor glad jeg er i Vesla ut i fra det jeg skriver - det er veldig godt å lese. Takk jenter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 16. mai 2010 #987 Del Skrevet 16. mai 2010 I was right! Gleder meg til å se den ordentlig ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. mai 2010 #988 Del Skrevet 16. mai 2010 Kos dere med Vesla og 17.mai i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. mai 2010 #989 Del Skrevet 16. mai 2010 Ha en flott dag i morgen, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 16. mai 2010 #990 Del Skrevet 16. mai 2010 Det høres ut som en kjempeflott tatovering. Jeg har en venninne som har stilige tatoveringer flere steder, og jeg er både misunnelig og imponert Håper dere har en flott første 17. mai sammen med vesla. Jeg skal gå i bunad (som forøvrig på mystisk vis har krympet siden i forfjor), og spekulerer allerede på hvordan jeg skal få til å amme på best mulig måte ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. mai 2010 #991 Del Skrevet 16. mai 2010 Den er utrolig fin den tatoveringen. Selv nå som den enda ikke er ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 16. mai 2010 #992 Del Skrevet 16. mai 2010 Den er utrolig fin den tatoveringen. Selv nå som den enda ikke er ferdig! Har du sett den? Det er vel ikke mulighet for at jeg kan se den også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. mai 2010 #993 Del Skrevet 16. mai 2010 Ja, jeg fikk se når hun var på besøk hos meg i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #994 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Kos dere med Vesla og 17.mai i morra! Det skal vi gjøre. Ha en flott dag i morgen, vennen! Du også vennen. Det høres ut som en kjempeflott tatovering. Jeg har en venninne som har stilige tatoveringer flere steder, og jeg er både misunnelig og imponert Håper dere har en flott første 17. mai sammen med vesla. Jeg skal gå i bunad (som forøvrig på mystisk vis har krympet siden i forfjor), og spekulerer allerede på hvordan jeg skal få til å amme på best mulig måte ... Jeg skal ikke ha bunad da den har vært fr liten i noen år, og det ikke har blitt ordnet. Så jeg slipper heldigvis amme-problematikken der. Lykke til med amming i bunad! Jeg har 4 tatoveringer og er veldig glad i alle faktisk - ingen jeg angrer på. De er meg alle som en. Den er utrolig fin den tatoveringen. Selv nå som den enda ikke er ferdig! Moro at du synes det, enda du ikke har sett det som ble gjort i dag. Har du sett den? Det er vel ikke mulighet for at jeg kan se den også? Det kan vi vel alltids ordne. I was right! Gleder meg til å se den ordentlig ferdig! Jeg gleder meg også til å se den helt ferdig, selvom det nok kommer til å ta laaaang tid. Både pga at tatovøren har lang venteliste og fordi jeg må spare opp penger. Og fordi dere er så nysgjerrige legger jeg ut et bilde her, som jeg IKKE vil at dere siterer for jeg vil fjerne det etterhvert. *poff borte* Endret 17. mai 2010 av Nótt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 16. mai 2010 #995 Del Skrevet 16. mai 2010 Den er jo fantastisk, Nótt! Og den ligner avataren din (kan jeg si det?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #996 Del Skrevet 16. mai 2010 Det kan du fint si Harlekin. Jeg er ganske stolt av den ja - synes hun har skjønt veldig godt hvordan jeg ønsker den. Og i dag la vi til en ekstra detalj, Veslas navn skrevet i runer på den ene greinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 16. mai 2010 #997 Del Skrevet 16. mai 2010 Pokker! Jeg kan ikke runer ... Jaja, tattisen var utrolig stilig okke som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #998 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Jeg kan det ikke jeg heller. Endret 16. mai 2010 av Nótt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 16. mai 2010 #999 Del Skrevet 16. mai 2010 Tatoveringen din blir ordentlig stilig Håper dere får en fin 17. Mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #1000 Del Skrevet 16. mai 2010 Tatoveringen din blir ordentlig stilig Håper dere får en fin 17. Mai Det synes jeg også. _____________________________________________________________________________________________ Til alle som er innom: Ha en riktig fin 17.mai!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå