Nótt Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #961 Skrevet 14. mai 2010 Mannen min innrømmet glatt etter pappaperm at det var mye mer slitsomt enn han hadde regnet med. Han trodde ikke at jeg bare lå og slesket meg, men han hadde nok ikke helt forstått hvordan det var å være alene med en krevende baby. Jeg har inntrykk av mannen din som veldig snill og flink, Nótt! Jeg tror heller ikke at Mannen har skjønt hvor krevende det faktisk er å være sammen med en liten baby alene - hele tiden. Og skulle klare å gjøre alt som må gjøre for det - uten hjelp. Nå har han erfart det også. Og på søndag blir det igjen noen timer alene. For jeg skal nemlig ut alene da også. Men da regner jeg med at det blir til at han tar henne med i vogna og går seg en lang tur slik at hun faktisk får sove. Nå skal Vesla og jeg snart ut og treffe en studievenninne. Jeg har ligget så godt an i dag at vi har veldig god tid akkurat nå, men regner ikke med at vi har det når vi går. Har noe med å gå akkurat i tide - merkelig nok.
Nótt Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #963 Skrevet 14. mai 2010 Vi kom faktisk av før tiden i dag. Merkelig nok, men det har nok noe med det å gjøre at jeg lå så godt an fra morgenen av. Da har vi kommet hjem fra en veldig koselig cafétur, håper det blir flere av det slaget etterhvert.
Auri Skrevet 14. mai 2010 #964 Skrevet 14. mai 2010 Jeg synes det er så koselig med MMSene du sender! Jeg blir like glad hver gang
Nótt Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #965 Skrevet 14. mai 2010 Jeg synes det er så koselig med MMSene du sender! Jeg blir like glad hver gang Så kos å høre. Har lurt litt på om det er vits å sende mms til folk, men sånne tilbakemeldinger gjør at jeg ser at det blir satt pris på. Nå sitter jeg med vesla sovende i sjalet på magen min. :rødme: Hun var så sliten stakkar. Vi skulle egentlig i butikken med Mannen og handle, men Vesla og jeg måtte bli hjemme. Hun bare gråt og gråt. Da var det bare å putte henne i sjalet og der sovnet hun.
Saeria Skrevet 14. mai 2010 #966 Skrevet 14. mai 2010 Det er da det er deilig å ha godt bæretøy! Er forresten enig med Ashelia. Det er kjempekos å få MMS!
Auri Skrevet 14. mai 2010 #967 Skrevet 14. mai 2010 Jeg vil hvertfall gjerne fortsette å få MMS Selv om jeg ikke har så mye å sende tilbake da Er ikke så interessant for deg å få bilder av kattene, akkurat.
Nótt Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #968 Skrevet 14. mai 2010 Det er da det er deilig å ha godt bæretøy! Er forresten enig med Ashelia. Det er kjempekos å få MMS! Det er da det er veldig godt med bæretøy ja. Dessverre merker jeg nå at det elastiske sjalet nå begynner sige litt mer enn før. Så det er nok ikke såååå lenge til jeg kan bruke det. Sånn går det når Vesla nå vokser til. Jeg vil hvertfall gjerne fortsette å få MMS Selv om jeg ikke har så mye å sende tilbake da Er ikke så interessant for deg å få bilder av kattene, akkurat. Så fint å få høre at dere liker MMS'ene jeg sender da jenter. Du må gjerne sende meg bilder av kattene dine vennen, synes de er veldig søte.
Saeria Skrevet 14. mai 2010 #969 Skrevet 14. mai 2010 Ja, da er det vel snart på tide å legge det bort, evt. ut for salg.
Nótt Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #970 Skrevet 15. mai 2010 Ja, da er det vel snart på tide å legge det bort, evt. ut for salg. Det vil bli lagt bort. Er altfor glad i det til å selge det. Blir det ikke flere barn så selger jeg det, men vil ta vare på det til et eventuelt søsken. Nå har vi søkt barnehageplass til Vesla. Føler det er altfor tidlig siden hun bare er 3 måneder, men jeg vet at vi må søke nå i håp om å få plass. Kan til og med hende at vi er litt sent ute faktisk.
dreia Skrevet 15. mai 2010 #971 Skrevet 15. mai 2010 Eg synst også det er skikkelig kos å få MMS-ar. Sjølv om eg ikkje alltid hugsar å svara. Du har ein tendens til å senda MMS midt i middagskvilen min (sikkert fordi den er altfor hyppig og altfor lang ), og då ser eg bildet i halvsøvne for så å gløyma det igjen til det har gått litt for lang tid til at det er naturlig å svara. Mannen her seier han har planar om å skriva bok i pappapermen sin. Eg gleder meg til han faktisk skal gå heime og sjå kor mykje tid han får til slikt. *ond*
Nótt Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #972 Skrevet 15. mai 2010 Eg synst også det er skikkelig kos å få MMS-ar. Sjølv om eg ikkje alltid hugsar å svara. Du har ein tendens til å senda MMS midt i middagskvilen min (sikkert fordi den er altfor hyppig og altfor lang ), og då ser eg bildet i halvsøvne for så å gløyma det igjen til det har gått litt for lang tid til at det er naturlig å svara. Mannen her seier han har planar om å skriva bok i pappapermen sin. Eg gleder meg til han faktisk skal gå heime og sjå kor mykje tid han får til slikt. *ond* Så koselig at du også setter pris på MMS'er. Er ikke meningen å vekke deg når du hviler da. Jeg bare tenker ikke over at noen kan ta seg en hvil når jeg sender meldingen. Og jeg skulle gså likt å se at din kjære får til å skrive en bk i permisjonen sin - tror ikke helt han får tid til det altså.
dreia Skrevet 15. mai 2010 #973 Skrevet 15. mai 2010 Eg trur nok han seier det litt på tull også. Men viss ikkje, reknar eg med at han vil få seg ein vekkar. Og då har han i så fall veeeeeldig godt av den vekkaren. Under middagskvilane er eg så i koma likevel at om eg vaknar av MMS-en, varer det ikkje lenge før eg er heilt vekke igjen. *zoombie*
Minttu Skrevet 15. mai 2010 #974 Skrevet 15. mai 2010 Kanskje han begynner på en bok om hvordan det er å ha pappaperm, dele slitet han oppdager og erfaringer med andre fedre
Harlekin Skrevet 15. mai 2010 #975 Skrevet 15. mai 2010 Hehe, skrive bok i pappapermen? Klarer han det, da blir jeg imponert. Jeg hadde også så mange planer for permisjonen min, og jeg har ikke engang fått laget album til vesla. God helg, Nótt! Deilig vær her, får håpe det varer til søttende. Men det gjør det nok ikke her i alle fall, tradisjonen tro er det meldt regn i Bergen.
Nótt Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #976 Skrevet 15. mai 2010 Her har det vært grått og regnet. Vi var ute en tur for å finne dressbukse til Mannen, han trenger jo det til både 17.mai og navnefesten til Vesla. Det gikk faktisk ytterst smertefritt - heldigvis. Brukte ikke vognen, fant ut at det var enklere å ta Vesla i sjalet når vi skulle til senteret. Veldig deilig skal jeg si, men kjenner det at hun nå har blitt større. Skal bli spennende å se hva hun veier og hvor lang hun er på 3 måneders kntrllen på onsdag. Ellers har vi tilbragt dagen hjemme og tatt det med ro, deilig på en lørdag faktisk.
Nótt Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #977 Skrevet 16. mai 2010 Været er så grått og utrivelig, at jeg blir nesten deppa. Litt kjipt å tenke på at jeg skal ut, men skal jo ikke ut å gå tur da. Nei i dag er det stort prosjekt som skal fortsettes på, sier ikke mer. Vesla sitter ved siden av meg i vippestolen og er dypt konsentrert om speilet sitt. Speil er nemlig det nye store - hun ser jo seg selv. Er så gøy å se hvor mye hun har lært på bare de 3 månedene hun hvar vært her. :rødme: Jeg er så glad i den ungen at det er sykt.
LekeHusmor Skrevet 16. mai 2010 #978 Skrevet 16. mai 2010 det er så fint å lese hvordan du skriver om Vesla.. jeg har egentlig alltid vært ganske sikker på at jeg ikke vil ha barn. men må si jeg mykner litt opp av å lese her inne.. ikke at jeg skal ha de akkurat nå altså, men iblant blir jeg litt misunnelig (på en god måte altså) på livet ditt, med nydelige Vesla, den fine Mannen og ja.. det fine livet håper jeg også får det sånn en gang.
Nótt Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #979 Skrevet 16. mai 2010 det er så fint å lese hvordan du skriver om Vesla.. jeg har egentlig alltid vært ganske sikker på at jeg ikke vil ha barn. men må si jeg mykner litt opp av å lese her inne.. ikke at jeg skal ha de akkurat nå altså, men iblant blir jeg litt misunnelig (på en god måte altså) på livet ditt, med nydelige Vesla, den fine Mannen og ja.. det fine livet håper jeg også får det sånn en gang. Nå ble jeg veldig glad lekis. Så utrolig hyggelig å lese, for jeg føler at det er ganske kjedelig det jeg skriver om, jeg bare skriver for min egen del liksom. Men jeg blir jo smigret når du er misunnelig på livet mitt. Du får nok det livet du også en gang. Hadde ikke tenkt at jeg skulle ha barn når jeg var på din alder jeg heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå