Saeria Skrevet 14. april 2010 #561 Del Skrevet 14. april 2010 Så godt du fikk komme deg ut. I dag foreslo mannen at jeg burde få treffe venninnene mine, og det skal jeg innrømme hadde vært deilig. Så da blir det til at vi skal prøve å treffes i neste uke. Det skal jo klaffe for alle, og nå er det bachelortid for ei av dem, og hu andre har nok med oppussing, jobb, studier og det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. april 2010 #562 Del Skrevet 14. april 2010 Dere får kose dere alene så godt dere kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. april 2010 Forfatter #563 Del Skrevet 15. april 2010 Da er vi alene, Mannen har nesten akkurat tuslet ut døra og kommer ikke hjem før på lørdag - med mindre noe skjer da. Jeg sitter alene i stua, vesla sover i senga vår og jeg sitter her med sinnsykt vondt i magen. Aner ikke hvorfor, men lurer på om det er nerver siden jeg gruer meg litt til å være alene med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. april 2010 #564 Del Skrevet 15. april 2010 Det er nok nerver, ja. Skjønner deg, jeg, men du skal se at det kommer til å gå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. april 2010 Forfatter #565 Del Skrevet 15. april 2010 Det er nok nerver, ja. Skjønner deg, jeg, men du skal se at det kommer til å gå bra. Det går helt sikkert fint, er jo vant til å være alene med henne på dagtid. Og det er jo ikke noe annerledes på kvelden egentlig, annet enn at jeg må legge meg alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. april 2010 #566 Del Skrevet 15. april 2010 Det går helt sikkert helt fint det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. april 2010 Forfatter #567 Del Skrevet 15. april 2010 Så langt går det egentlig veldig bra, bortsett fra at formen min ikke er til å skryte av: magekramper (litt bedre, men ikke borte), hodepine, litt kvalme og ekstremt sliten. Men det ordner seg det. Vesla har bæsjet på do i dag. Hun holdt på å bæsje da jeg tok av henne bleia, og da tørket jeg vekk det som var kommet og holdt henne over doen for å få resten nedi der. Og det funket!!! Veldig deilig for da ble det minimal vasking av stumpen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. april 2010 #568 Del Skrevet 15. april 2010 Det var tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. april 2010 Forfatter #569 Del Skrevet 15. april 2010 Det var tidlig! Jepp, men synes det er litt moro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. april 2010 #570 Del Skrevet 15. april 2010 Så flott at hun fikk til over toalettet! Er en liten EC-light baby i dag hun da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. april 2010 Forfatter #571 Del Skrevet 15. april 2010 Så flott at hun fikk til over toalettet! Er en liten EC-light baby i dag hun da. I dag har hun vært det. Nå har jeg klart å koke alle flaskene våre slik at de klare for mat i kveld, natt og i morgen. Jeg har også pakket stellebagen til i morgen så godt jeg kan. Må bare få kokt vann og helle på termosen så er den helt klar. Har også fått tatt oppvasken og lagt sammen og bort det rene tøyet. Vesla er nemlig i et supert humør akkurat nå, og det gjør godt for en mamma som absolutt ikke er på topp. Magekrampene mine har ikke gitt seg, og de er absolutt ikke gode. Nå er det jo bare magevondt og det går over, er bare ikke noe moro når Mannen ikke er her og kan avlaste meg. Takk og lov for at det snart er leggetid for vesla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. april 2010 #572 Del Skrevet 15. april 2010 Det er så typisk at magevondter og alskens skal komme når man er alene, og helst kunne tenke seg å få slappet litt av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. april 2010 Forfatter #573 Del Skrevet 15. april 2010 Det er så typisk at magevondter og alskens skal komme når man er alene, og helst kunne tenke seg å få slappet litt av. Det er kjempetypisk og vesla merker jo at formen min ikke er på topp og skal helst være oppå meg hele tiden. Veldig koselig, men ikke idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. april 2010 #574 Del Skrevet 15. april 2010 God bedring hertfall, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. april 2010 Forfatter #575 Del Skrevet 15. april 2010 God bedring hertfall, vennen. Takk vennen. Nå sover vesla i hvertfall og da kan jeg bruke tiden som jeg selv vil. Planen er å drikke en cola og evt spise noe kjeks. Har ikke spist så allverdens mye i dag så må ta det litt med ro på matfronten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. april 2010 Forfatter #576 Del Skrevet 15. april 2010 Kjeksen er spist opp og colaglasset er halvfullt. Er ikke så altfor lenge til jeg finner senga tror jeg, merker at formen ikke er helt 100%. I morgen skal vi tidlig opp, for jeg har legetime for å få en henvisning til fysioterapi med bekkenet mitt. Etter legetimen skal jeg se om jeg kan få ordnet neseputen på solbrillene mine, for den er for vid og kommer inn i øynene. Og så skal jeg se om jeg kan få byttet en drakt vi har fått til vesla. Fikk en skikkelig søt tigergutt fleecedress, men den er passe akkurat nå og nå har vi nok "ytterklær", så jeg skal se om jeg finner den i et par størrelser større. Både Mannen og jeg synes den var skikkelig søt og kunne tenke oss å se vesla i den til høsten. *blogg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 16. april 2010 Forfatter #577 Del Skrevet 16. april 2010 Da er jeg oppe, frokosten er spist og tekoppen snart tom. Magen er mye bedre i dag heldigvis. Når tekoppen er ferdig og jeg har stelt meg skal jeg lage flaskefôr til vesla før jeg vekker henne. Hun har sovet godt i natt - heldigvis; fra 1930 til 0150, fra 0220 og ennå nå når klokka er 0700. Ganske fornøyd med den sovingen der ja. Nå grynter hun litt så jeg får ordne flaske tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. april 2010 #578 Del Skrevet 16. april 2010 Det var en god soving på henne. G våkna for en halvtimes tid siden. Har hatt knirkeorkester siden klokka fire. Needless to say at han endte opp i senga i dag igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. april 2010 #579 Del Skrevet 16. april 2010 Så godt at vesla sover godt Da blir vel du mer uthvilt, og det kan jeg tenke meg er deilig God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 16. april 2010 #580 Del Skrevet 16. april 2010 Hei vennen Takk for mange fine mmser idag! Det var koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå