Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På tide med potte? ;)

Har prøvd å holde henne over do når hun jobber, men da slutter hun... Potte vil vi ikke ha, kjøper heller en doring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vært en lang, men hyggelig dag. Jeg møtte Fancy Nancy i by'n og vi gikk på café og skravlet. Veldig koselig!!

Turen fra sentrum og til møtestedet var derimot ikke så veldig hyggelig. Planen var å ta trikken, men det gikk bare gamle trikker den veien og ingen av de var det mulig å komme inn på med barnevognen. :sur: Så det endte med at jeg gikk, heldigvis var det fint vær og ikke lang vei. Men her snakker man om at folk må ta mer kollektivtransport også er det ikke tilrettelagt for at folk med barnevogner skal komme med alle trikkene... er det da rart at folk faktisk velger bil fremfor kollektivt??? Synes ikke det jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt med trikken. :(

Ja det synes jeg var superkjipt - takk og lov for at jeg ikke er redd for å gå sier jeg. Eller for at jeg ikke er dårlig til bens eller har noe annet som gjør at jeg ikke kan gå, for da hadde dette blitt en særdeles kjip dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håpløst med trikken :roll:

Bare lov meg at du ikke blir en av de damene som hensynsløst dytter barnevogna inn på banen! Har opplevd at folk står som sild i tønne og likevel SKAL folk inn med barnevogn, når det knapt er plass til ett eneste menneske til. Det gjør å vondt å få barnevogn i sideflesket nemlig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpløst med trikken :roll:

Bare lov meg at du ikke blir en av de damene som hensynsløst dytter barnevogna inn på banen! Har opplevd at folk står som sild i tønne og likevel SKAL folk inn med barnevogn, når det knapt er plass til ett eneste menneske til. Det gjør å vondt å få barnevogn i sideflesket nemlig :fnise:

Jeg hater sånne folk selv, og sånn som det er nå så venter jeg heller på neste bane enn å trenge meg på. Jeg liker å ha god tid så da satser jeg på at det ikke gjør noe å vente på neste bane for å si det sånn. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå sitter jeg her og gjesper. Det merkes at jeg har vært ute i flere timer i dag, er jo ikke vant til det er jo lenge siden sist for å si det sånn. Skal bli godt å legge seg kjenner jeg, og det er planen om noen få strakser. Jeg har en særdeles hot date med sengen. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

I dag har vært en lang, men hyggelig dag. Jeg møtte Fancy Nancy i by'n og vi gikk på café og skravlet. Veldig koselig!!

Turen fra sentrum og til møtestedet var derimot ikke så veldig hyggelig. Planen var å ta trikken, men det gikk bare gamle trikker den veien og ingen av de var det mulig å komme inn på med barnevognen. :sur: Så det endte med at jeg gikk, heldigvis var det fint vær og ikke lang vei. Men her snakker man om at folk må ta mer kollektivtransport også er det ikke tilrettelagt for at folk med barnevogner skal komme med alle trikkene... er det da rart at folk faktisk velger bil fremfor kollektivt??? Synes ikke det jeg.

De trikkene er forferdelige ja, hjelper stadig folk med barnevogn når jeg tar de. Og siden de fleste er hyggelige å spørr pent, og ikke minst lar meg få holde i styret der det er minst møkkete så gjør jeg det med et smil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg her med en liten en som halvsover ved puppen og ikke vil ha flaskefôr. Hun har hostet en del i natt stakkar. så her holder vi oss inne i dag. Vil ikke at hun skal bli dårlig, men ser ut til at det ikke er til å unngå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nesten synd at det er så fint vær når vi sjkal være inne pga hosten til vesla. Kjenner at jeg har lyst til å gå ut, men helsen til vesla går foran lysten min i dag. Får ta meg en alene tur når Mannen har kommet hjem. :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også ut i finværet, men jeg har ikke tid...!

Jeg skal innrømme at det er godt at jeg ikke er alene der. Blir å gå tur når Mannen har kommet hjem, sånn at han kan ta vesla da. Trenger å komme meg ut i dag kjenner jeg. I morgen blir det nemlig ingen tur ut for da må jeg være hjemme og vente på de som skal montere den nye porttelefonen, de kommer mellom 0800 og 1200. Siden Mannen reiser på seminar i morgen og jeg blir alene med vesla og ikke kan gå ut med henne siden hun hoster så blir jeg innestengt i hele morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk meg en god tur etter at Mannen var kommet hjem, før det så hadde vesla gulpet meg tre ganger på kort tid. Synes så synd på henne når hun gulper sånn som i dag, er jo ikke så ofte det skjer og heller ikke så mange ganger på rad. Men i dag var det tre ganger i løpet av 15 minutter tror jeg. Så da jeg kom meg ut og opp i lysløypa var det bare herlig å ha musikken i ørene og være helt alene. Kom meg ikke så langt inn i løypa for snøen ligger der ennå, men jeg kom meg et lite stykke inn og det var deilig akkurat nå.

Da jeg kom tilbake satt Mannen i sofan'n med vesla ved siden av seg i vippestolen og hun sov så søtt. Han hadde dårlig samvittighet for at han hadde fått henne til å sove et kvarter etter at jeg hadde gått. :) Han er nå søt da, men som jeg sa: "Det viktigste er jo at hun får sove ikke hvem som får henne til å sovne." Og så lenge sov hun ikke, kanskje 45 minutter totalt. Hun var snill og ventet med å våkne til jeg var ferdig i dusjen og det var deilig.

I morgen reiser Mannen på seminar og kommer ikke hjem før på lørdag. Blir spennende å være alene med henne hele døgnet. Regner med at det går bra, men er spent for det. Fredag får jeg besøk av en veldig god venninne og det gleder jeg meg til kjenner jeg. Og blir det sent så er det mulig at hun overnatter, det vil bare tiden vise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...