Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Endelig er annerledes uken over, jeg har vært utrolig sliten og lagt meg veldig tidlig og sovet masse hver dag. Men uken i midlertidige lokaler er over, og vi starter neste uke på vanlig plass - heldigvis.

Håper helgen blir rolig, selvom vi får besøk i morgen, kjenner jeg trenger en rolig helg med lite som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er lei brennkopper. Er ikke store området som er angrepet hos Vesla, men det plager henne helt klart. Det var på bedringens vei, men så har det blusset opp igjen. Det væsker, noe det ikke gjorde før penicilinkuren var ferdig. Om det ikke er bedre til mandag må vi til legen igjen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besøk har dratt, men Vesla sitter her og er pjusk. Feberen gjorde innrykk rett før besøket kom. Og nå sitter hun her febervarm og sliten stakkar. Blir en telefon til legevakten i morgen om feberen ikke gir seg, pga tidligere nevnte brennkopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ingen telefon til legevakten i går, men en tur til legen i dag. Vesla har fortsatt brennkopper med gule stafylokokker, og influensa. Så nå er det noen dager hjemme for oss, onsdag skal hun være hos besteforeldrene - avtalt før hun ble syk, men de tar henne uansett.

Det ble tatt en prøve av såret, så får vi se om det gir noe annet svar, enn det vi har så langt fått. Hun har fått mer penicilin, både flytende og salve, så nå håper jeg virkelig at det blir bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vesla er på bedringens vei, heldigvis. Og det er utrolig hvor mye bedre brennkopp såret har blitt etter å ha fått en salve til å smøre på. Det har virkelig plaget meg at det ikke ville bli bedre, og særlig når jeg har sett at det har plaget henne også.

Men bra er hun ikke, dagen i dag har vært tilbragt på sofaen og vi har sett 5 filmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til Vesla, godt hun er på bedringens vei.

Hjemme med syk jente jeg også i dag, og film og bøker er gull for slappe kropper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla er mer eller mindre frisk. Hun har bare en stygg hoste igjen, men den pleier å henge igjen lenge, tror det er pga astmaen hennes.

Nå er Mannen syk, han hoster, fryser, har vondt leddene og er tung i hodet...tror nok det er influensa der også. Og mitt hodet er også tungt, med et ubehagelig trykk bak øynene. Det passer. Særdeles dårlig om jeg blir syk nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er nok en lang, hard og tøff arbeidsuke over. Håper det snart blir mindre slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening i går og trening i dag, jeg liker dette. Det blir ikke en fast post hver dag, men akkurat nå har jeg det godt med meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

3 timer med trening i dag. Galskap fikk jeg høre av flere, men 2 timer Zumba og 1 time Bodybalance er gjennomført. Sliten nå, men på en skikkelig god måte. De siste ukene har jeg klart å trene tre ganger i uken, og det er så deilig. Får masse energi og overskudd, kroppen blir strammere og jeg kommer inn i gamle jeans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trente 1 time på mandag og 2 timer i dag, det er så digg å kjenne at jeg ikke er helt utkjørt etter trening. Jeg har faktisk overskudd i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trente igjen på torsdagen, to timer da også. Hadde tenkt meg på to timer i dag også, men et migreneanfall i går satt en skikkelig stopper for det. Jeg var nemlig helt utslått når de timene var, formen er først stigende nå - ikke helt 100% ennå.....

Jeg er på jakt etter en ny overgangsjakke, som gjerne kan brukes på kjølige sommerdager, og har helt forelsket meg i denne:

http://www.kokonorway.no/users/kokonorway_mystore_no/images/94289_ko_ko__LINNEA_koko_jakke_i_softshell_elegant_1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin jakke! Wow!

Håper migrenen er bortevekk idag :klemmer: Og heia deg som er så flink til å trene!

Migrenen er på vei tilbake, bare litt rar i hodet - sånn bakfull følelse egentlig.

Og ja den jakka/kåpen er WOW, men dyr......

Endret av Nótt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode klær er verdt å investere i synes jeg. Den jakka var jo klassisk i snittet, og fin nok til å kunne brukes i finere anledninger og til hverdags! :nigo: Jeg syntes det var helt drøyt å bruke nesten 1000kr på vinterkåpe i høst, men det er en utrolig lekker kåpe med stooor god hette og kjempefint snitt, som er relativt lett å sy inn om jeg greier å gå ned i vekt, så synes det var verdt det, jakke jeg har i mange år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er oppe til vurdering, særlig siden den andre jeg har funnet er gått ut av sortimentet til Bergans.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...