Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Skrevet

*sniker seg innom med en stooooooooor klem*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*sniker seg innom med en stooooooooor klem*

Er du tilbake??*klemmer tilbake*

Skrevet

Nei egentlig ikke; var bare her for å være anonym og sånt for å spørre om noen ting ang. Robin. Men jeg måtte jo stikke innom og si hei når jeg først var her!

Savner deg masse og har såå dårlig samvittighet for at jeg ikke greier å opprettholde kontakten :(

Skrevet

Nei egentlig ikke; var bare her for å være anonym og sånt for å spørre om noen ting ang. Robin. Men jeg måtte jo stikke innom og si hei når jeg først var her!

Savner deg masse og har såå dårlig samvittighet for at jeg ikke greier å opprettholde kontakten :(

It takes two honey!! Er like mye min skyld også kjære. *klem*

Skrevet

Jeg tenker masse på dere da <3 Vi skal inn til Oslo 30 for jeg skal på Riksen, om dere er hjemme og ikke har planer kunne vi kanskje sees da?

Skrevet (endret)

Jeg tenker masse på dere da <3 Vi skal inn til Oslo 30 for jeg skal på Riksen, om dere er hjemme og ikke har planer kunne vi kanskje sees da?

30 juli?? Vesla og jeg har ingen planer da så det kan vi nok få til.

Har sendt deg en pm. :)

Endret av Nótt
Skrevet

Bare for å blande meg inn i samtalen deres....

Det er ikke så lett å holde kontakten når man føler man har lite å bidra med selv.

Men, jeg tenker at med ekte venner kan man "backen ut" og fremdeles vite at den andre er der.

:klemmer:

Skrevet

Bare for å blande meg inn i samtalen deres....

Det er ikke så lett å holde kontakten når man føler man har lite å bidra med selv.

Men, jeg tenker at med ekte venner kan man "backen ut" og fremdeles vite at den andre er der.

:klemmer:

Du fikk sagt det på en bedre måte enn jeg klarte. :klem:
Skrevet

Hodet fullt av teite tanker, gjør dagen lang, lunta kort og ting tungt....

På den lyse siden er jeg ferdig med årets første julegave. :)

Og jeg ønsker meg en slik en til bursdag eller jul;

http://www.yuyubottle.com

Skrevet

Moro å våkne til melding fra eks-kollega av Mannen som ser en kjent i VG. Vesla er i VG i dag.....

Skrevet

Familiens stjerneskudd...

Skrevet (endret)

Eg måtte sjekka, og eg fann, eg fann. Herlig bilde! :rodmer:

Endret av dreia
Skrevet

Familiens stjerneskudd...

Ja. Jeg var i Aftenposten da jeg var 6-7 år, så moro at Vesla fikk en sånn mulighet hun også.

Eg måtte sjekka, og eg fann, eg fann. Herlig bilde! :rodmer:

Ja det er et skikkelig herlig bilde. Det er på en måte slik den lille jenta mi er. *stolt*
Skrevet

I dag føler jeg meg særdeles flink. I går meldte jeg meg inn i nytt treningssenter og i dag har jeg trent. Det var særdeles godt. Merkes at jeg ikke har trent på 2 år, men nå tenker jeg å ta tak i det igjen.

Skrevet

Så flink du er! Jeg har, nok en gang, gitt opp treningssentre jeg :P

Skrevet

Så flink du er! Jeg har, nok en gang, gitt opp treningssentre jeg :P

Hvorfor har du gitt opp treningssentre?

Så flink du er, hvor trener du? :)

Følte meg faktisk flink, så får vi se om jeg klarer å fortsette. Jeg har meldt meg inn ved Fresh, de har et senter som ligger ca 15 minutter gange unna oss.
Skrevet

Hvorfor har du gitt opp treningssentre?

Følte meg faktisk flink, så får vi se om jeg klarer å fortsette. Jeg har meldt meg inn ved Fresh, de har et senter som ligger ca 15 minutter gange unna oss.

Fordi jeg rett og slett ikke kommer meg dit :P Men jeg er fortsatt medlem i studentidretten da, så får se om jeg kan komme igang litt smått igjen når semesteret starter :)

Skrevet

Fordi jeg rett og slett ikke kommer meg dit :P Men jeg er fortsatt medlem i studentidretten da, så får se om jeg kan komme igang litt smått igjen når semesteret starter :)

Sånn å forstå, ja har jo slitt med det selv også. Men nå håper jeg å få til å komme meg på trening fremover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...