Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Det kan se ut til at jeg har fått bekkenplager igjen...har ikke hatt noen problemer etter fødsel, inntil i forrige uke. Da plutselig knep det til på venstre side øverst på rompa, akkurat som det gjorde under svangerskapet. Blir nok nødt til å ta en telefon til fysio og evt lege i morgen. :sukk:

Jeg har hatt det slik de siste tr mnd, den siste mnd være enn noen gang.

Kanskje jeg og burde ta kontakt med legen?

:sjenert:

Du linket forresten til den stelleveska tidligere, it looks gooooood!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt det slik de siste tr mnd, den siste mnd være enn noen gang.

Kanskje jeg og burde ta kontakt med legen?

:sjenert:

Du linket forresten til den stelleveska tidligere, it looks gooooood!!

Jeg ville tatt kontakt med legen var jeg deg. For om det er bekkenløsning så bør du få behandling.

Den rommer utrolig mye for å si det sånn. :sjokkert::tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt kontakt med legen var jeg deg. For om det er bekkenløsning så bør du få behandling.

Den rommer utrolig mye for å si det sånn. :sjokkert::tommelopp:

så bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sitter jeg alene med vesla og Manner er på vei i en bursdag. Hva skal jeg gjøre på en lørdagskveld???? Hun sover jeg føler at jeg burde benytte anledningen til å rydde. :klø: Middag spiste vi før Mannen dro og desserten har jeg stående i kjøleskapet, men vil ikke ha det før litt senere.

Skal innrømme at det er rart å være alene på ettermiddagen og kvelden med vesla, men det er litt deilig også. Til uken så skal jeg være alene fra torsdag til lørdag, for da er Mannen bortreist på seminar. Det gruer jeg meg litt til, særlig siden jeg har legetime fredag morgen og det er litt reisevei dit. Det går nok fint, må bare ordne alt som skal med dagen før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi koser oss, sitter i sofan - hun i vippestolen i sofan - og ser på tv. Jeg spiser sjokolademousse og drikker solo lemon, mens hun prater og står i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvelden ble enda bedre da vesla sovnet etter å ha grått litt. Da ble det plutselig kveld for "mor" også, strikketøy og film. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg og vesla vært ute og gått tur i det fine været. Det er skikkelig deilig ute når været er som nå. :sol: og varmt. Tok på meg joggesko og solbriller (og klær selvfølgelig) og tuslet av gårde med vogna. Vesla sovnet vel om trent i det vi satte igang, så turen ble på ca 45 minutter. Da vi gikk satte Mannen igang med det som skulle bli treningen hans i dag, han skal jo delta på Sentrumsløpet, og hadde planlagt en løperunde. Det ble mer en gårunde enn løping, men det viktigste er jo at han fikk trent litt. Han kom hjem ca 5 minutter etter oss, men hadde gått/løpt en mye større runde enn vi tok. Planen hans er å fullføre løpet, om det blir gåing og ikke løping så spiller ikke det noen rolle. Vesla og jeg skal nå heie han frem til mål uansett vi da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal si han er sprek som skal delta i løp!

Nå er det gjennom jobben at han skal delta, så det er nesten slik at det er litt tvang føler jeg. Men han MÅ ikke delta heller. :fnise: Er imponert over han for å si det sånn, jeg hadde ikke gjort det.

Jeg har nå meldt meg på barselsyoga, det begynner 2.juni og skal gå over 6 ganger, der skal jeg ha med meg vesla. Og mandag 31. mai begynner jeg på babymassasjekurs, og det skal gå over 4 ganger. Gleder meg masse til begge deler. :bolledeig:

Vi skal også se om vi finner noe babysvømming, og passer det med jobben til Mannen skal han få gå på det. Er jo ikke fair at jeg gjør alt sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dahar vesla og jeg vært på tur, vi var ute en times tid og hun sov hele turen. Men så fort vi kom hjem var hun lys våken, det var så mye alenetid jeg fikk i dag. Ja, ja er jo sånn det er det da.Fikk en time i sola og vårværet i hverfall. :sol: og :is:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med yoga og massasjekurs! Det må være lærerikt og kjekt :jepp:

Lurer på om det er noen muligheter til det her rundt, ikke at jeg skal ha barn før om noen år, men det er veldig fint å gjøre sånne ting vil jeg tro :jepp:

Babysvømming er koselig, jeg var med da mamma hadde med broren min på det :)

Og veldig fint om Mannen kan ta det da, så får han vært med på slike ting med vesla :jepp:

Det er vel spådd fint vær fremover, så kos dere masse i den herlige vår :sol:!

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy med yoga og massasjekurs! Det må være lærerikt og kjekt :jepp:

Lurer på om det er noen muligheter til det her rundt, ikke at jeg skal ha barn før om noen år, men det er veldig fint å gjøre sånne ting vil jeg tro :jepp:

Babysvømming er koselig, jeg var med da mamma hadde med broren min på det :)

Og veldig fint om Mannen kan ta det da, så får han vært med på slike ting med vesla :jepp:

Det er vel spådd fint vær fremover, så kos dere masse i den herlige vår :sol:!

Tror det kan bli veldig lærerikt ja - gleder meg masse.

Yoga er deilig å gå på uansett om man har barn eller ei, så det synes jeg du skal sjekke ut uansett.

Skal kose oss masse i finværet fremover, bare synd at Mannen ikke er så mye hjemme når vi går tur - annet enn i helgene, men sånn går det når man må jobbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babysvømming er stas her i gården. Baby-yoga likte han ikke, og massasje har vi ikke prøvd. Nå er han for propell til å ligge i ro også da. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har hun sovet natten gjennom igjen, i natt ble det over 8 timer sammenhengende. Og etter ny bleie, flaskefôr og litt pupp sov hun i et par timer til. Helt imponert over at hun kan sove så lenge av gangen. Deilig for foreldrene, men fler meg helt i tåka når hun sover så lenge av gangen. Egentlig så passer det godt å være uthvilt i dag siden jeg skal på café i dag med Fancy Nancy.

Akkurat nå sitter hun i vippestolen, ganske fornøyd og jobber på harde livet - så det er snart på tide med en tur på badet for å skifte bleie. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...