Nótt Skrevet 9. juni 2014 Forfatter #5361 Del Skrevet 9. juni 2014 Takk alle sammen. Vet ikke helt om jeg klarer å tro at vi faktisk venter en liten en igjen. Skal på en ny UL om drøye to uker, kanskje det går opp for meg da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. juni 2014 #5362 Del Skrevet 9. juni 2014 Gratulerer så mye kjære Nótt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 17. juni 2014 Forfatter #5363 Del Skrevet 17. juni 2014 Og så lenge varte det..... Blødninger og smerter på søndag er i dag blitt bekreftet, en abort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 17. juni 2014 #5364 Del Skrevet 17. juni 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 17. juni 2014 #5365 Del Skrevet 17. juni 2014 Det var trist å høre. Sender varme tanker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 17. juni 2014 Forfatter #5366 Del Skrevet 17. juni 2014 Trädet Vad det är dumt att tro att man kan glömma och dumt att tro att tiden läker såren, Den stora sorgen - den är intet sår, den är ett frö som fötts i hjärtats gömma och gror och växer till ett träd med åren och bär en bitter blomning varje vår. ~ Karl Asplund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. juni 2014 #5367 Del Skrevet 17. juni 2014 Lei for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. juni 2014 #5368 Del Skrevet 18. juni 2014 Så trist nótt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 18. juni 2014 #5369 Del Skrevet 18. juni 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 18. juni 2014 Forfatter #5370 Del Skrevet 18. juni 2014 Jeg prøver å ikke tenke for mye, særlig med tanke på Vesla. Så i dag har vi gjort noe utenom det vanlige, men som jeg håper vi kan få til et par ganger i uka etterhvert. Vi har gått kveldstur, og utforsket deler av en liten skog rett i nærheten. Inspirasjon til dette er hentet fra bloggen Utetid. http://utetid.net Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. juni 2014 #5371 Del Skrevet 18. juni 2014 Å Nótt.. så trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 19. juni 2014 #5372 Del Skrevet 19. juni 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 21. juni 2014 Forfatter #5373 Del Skrevet 21. juni 2014 Det er merkelig tomt, selvom følelsen om at jeg var gravid ikke helt kom. Jeg var heller fylt med uro og følelsen om at noe ikke var riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 21. juni 2014 #5374 Del Skrevet 21. juni 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. juni 2014 Forfatter #5375 Del Skrevet 22. juni 2014 I går hadde vi besøk av kolleger av Mannen, vi grillet og koste oss. Etter at Vesla var lagt satt vi voksne ute og koste oss med henholdsvis whisky, rosévin og øl. Det var veldig koselig. Idag er en kosedag, Vesla har sett film på rommet sitt og så lekt rolig uten noe mas. Vaskemaskinen går uten opphold, sånn går det når siste uken har vært litt katatonisk. Kjenner jeg både gleder og gruer meg til ferie om 2 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. juni 2014 Forfatter #5376 Del Skrevet 24. juni 2014 Idag avspaserte jeg fra kl 1200, gikk og hentet Vesla. Vi tok så banen inn til by'n. Jeg hadde nemlig bestemt meg for å overraske henne med å gå på kino. Og overrasket ble hun. Vi så på Torden og magi, en søt liten barnefilm. For å gjøre opplevelsen komplett kjøpte vi popcorn og baconsnacks. Kan si at det var en liten jente som koste seg MASSE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. juni 2014 #5377 Del Skrevet 24. juni 2014 Så utrolig kjekt med overraskelseskino for vesla ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 28. juni 2014 #5378 Del Skrevet 28. juni 2014 Hørtes ut som en kjempekoselig ettermiddag! Trist å lese om den lille som ikke ville. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. juli 2014 Forfatter #5379 Del Skrevet 5. juli 2014 Denne synes jeg var søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. juli 2014 Forfatter #5380 Del Skrevet 20. juli 2014 Sommeridyll: kaos på verandaen, Vesla som koser seg i indianerteltet sitt (Mannens gamle), Mannen som leser og jeg som strikker i sofan på verandaen. Vaskemaskinen har gått tre ganger i dag, så nå er det fullt av tøy til tørk på verandaen. Teltet er tatt inn for kvelden, og alle har trukket inn i de kjølige rommene. Verandaen ble for varm til slutt. Vesla og jeg har 2 uker igjen av ferien, vi er halvveis - deilig å tenke på at det er en god stund igjen til hverdagen begynner igjen. Mannen har dessverre bare en uke igjen av ferien sin, og han er syk... ikke alvorlig, men en skikkelig irriterende hoste som sliten på oss alle til alle døgnets tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå