Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, det er vanskelig + at jeg ikke akkurat har penger til det nå. MEN det er jo snart jul og jeg hadde bursdag i går. Er vel lov å håpe på bursdagspenger som skal ramle inn????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Da er julaften over. Barnet er igjen hos sine besteforeldre og jeg sitter med foten høyt og håpér den vil slutte å gjøre vondt. Jeg klarte nemlig det kunststykket å tråkke så kraftig over, på vei til bilen, at jeg besvimte. Litt kjipt er det å sitte i sofaen i dag uten å ha hovnet opp...... Men jeg kan nesten ikke huske sist jeg hovnet opp ved et overtråkk. Vurderer tur til legevakten, men vet ikke helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tristbla:

Uff stakkars deg, det gjør jo SÅ vondt! :hug::sjokolade::kaffekopp:

Takk for sjokolade og kaffe. Og ja, det gjør SÅ vondt. Endte med varmeflaske i natt for å få foten varm, den var så iskald.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens idyll;

Jeg satt ved spisestuebordet og tegnet et skjørt mønster, Mannen satt i lenestolen med laptopen og Vesla lå på gulvet mellom oss og tegnet og lekte med en av julegavene.

Nå er skjøtet snart ferdig, skal bare sy sammen delene, Vesla er lagt og Mannen surfe rundt på tv'n.

Juleferie kan være deilig. Dagen i dag begynte med at Mannen dro på jobb, jeg fikk en time alene før Vesla våknet. Da sto jeg opp, mens hun krøp ned i senga Mannens plass. Hun fikk kose seg med spill på ipaden og jeg lagde grove frokostvafler. Vi koste oss skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte:

Slike stunder opplever man flere av jo eldre barna blir.

Hvordan lager du grove frokostvafler?

Jeg lager den bare på gefyllen; men det er hvetemel og havregryn, litt mer hvetemel enn havregryn, bittelitt sukker, kardemomme, litt vaniljesukker, litt bakepulver, 2 egg og melk til en passe konsistens. Så lot jeg det stå og svelge en halvtimestid før steking.

Vesla var superfornøyd med vafler til frokost i hvertfall.

Skjørtet er nesten ferdig, mangler bare å legges opp til riktig lengde. Også vurderer jeg å sy meg et skjørt til i morgen.

Endret av Nótt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Litt treig her ja: Godt nytt år til dere også.

I morgen har jeg plutselig fått meg en fireåring i hus. Hvor har tiden blitt av???

Dagen ble feiret med familien i går, skal feires i barnehagen i morgen og med barneselskap på lørdag. Så Vesla får sin dose med feiring tror jeg.

Jeg er 50% sykmeldt, pga en "psykisk vegg" (noen vil si nærmest utbrent). Så dagen i dag har gått til å rydde bort klær som er for små til Vesla, få de på loftet, ryddet på loftet og i bunnen av loftstrappen. Sliten nå.... Regner med at resten av dagen blir tilbrakt i sofaen.

Ellers sliter jeg fortsatt med foten etter overtråkket på julaften. Skal ta røntgen av den på onsdag da legen lurer på om det er noe skjelett skader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen startet med Mannen som sto opp og stekte frokostvafler til bursdagsbarnet. Det var en liten jente som ble veldig glad for en kosemorgen.

Nå er Mannen på jobb, Vesla i barnehagen og jeg i sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...