Synne-Marie Skrevet 17. februar 2013 #5261 Del Skrevet 17. februar 2013 Sånn var det her og. Mini bestemte seg for at han var ferdig med nattbleier, og da var det bare å følge opp. Men selv et halvt år etter er det enda en del uhell... Men han blir helt knust av tanken på å ta på bleier, så vi holder ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. februar 2013 #5262 Del Skrevet 18. februar 2013 Flinke vesla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. februar 2013 #5263 Del Skrevet 20. februar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #5264 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) En hel uke og bare et uhell, er veldig stolt av den lille jenta mi. Jeg derimot er ikke så heldig, har ikke tisset på meg, men vært uheldig. Lørdag morgen skle jeg i trappen utenfor og landet på kanten av trappetrinnet med albuen. Det var jævlig vondt, for å si det pent. Mannen trodde armen var brukket, for jeg klarte ikke å slutte å gråte - tårene bare rant. Armen er bedre, men ikke helt bra. Dro til legen i dag, han trodde ikke den er brukket, men jeg er sykmeldt i noen dager og håper jeg blir helt bra. Etter legetimen gikk jeg en tur og tittet i butikkene, og der fant jeg meg en overgangsjakke - endelig. Det er noe jeg har lett etter lenge, og i dag ble en Norheim jakke med meg hjem. Og det beste er at jeg fikk 40% avslag. Kjøpte jakken i rødlilla. Endret 26. februar 2013 av Nótt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 25. februar 2013 #5265 Del Skrevet 25. februar 2013 Æsj, håper du blir raskt bra i arma! Flinke vesla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. februar 2013 #5266 Del Skrevet 25. februar 2013 Fin jakke! God bedring med armen, det hørtes veldig vondt ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. februar 2013 Forfatter #5267 Del Skrevet 26. februar 2013 Takk jenter. Armen er bedre, men glad jeg skal være hjemme i dag og i morgen også. I dag har Vesla og jeg tatt det helt med ro på morgenen, nå skal vi snart tenke på å gå ut og til barnehagen. Vesla hoster dessverre en god del, er utrolig kjipt med temperatursvingninger som gir ekstrem astmahoste. Så i dag kjører vi på med masse medisiner, og hun blir så sliten av det. Men hjemme kan hun dessverre ikke være - har ting jeg MÅ gjøre som ikke hun kan være med på. Kanskje hun får fri i morgen i stedenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. mars 2013 Forfatter #5268 Del Skrevet 5. mars 2013 Jeg er fortsatt sykmeldt pga albuen. Den er bedre, men ikke bra så jeg skal tilbake til legen i morgen, kanskje det blir røntgenbilde av den nå. Jeg kan bruke armen, men ikke til tyngre ting og den verker fortsatt en god del. Jeg har våknet på nettene og kjent at den verker, og det er vanskelig å finne en stilling som er god når jeg sover. Har faktisk endt opp med å ligge med armen oppe på en pute for at den ikke skal ligge i vinkel når jeg sover på siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. mars 2013 #5269 Del Skrevet 5. mars 2013 Fin jakke ja, jeg har den i koksgrå Den er forøvrig kjempe god. God bedring med armen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #5270 Del Skrevet 6. mars 2013 Da er jeg hjemme igjen etter legetimen og tur til sykehuset for røntgen. Armen er ikke brukket, men fortsatt vond, så jeg er sykmeldt ut neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. mars 2013 Forfatter #5271 Del Skrevet 12. mars 2013 Og siste tilskudd på familien er: LUS!! Eller forhåpentligvis er det borte nå sides vi tok lusekur i går. Slike barnehagegleder kunne jeg gjerne vært foruten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. mars 2013 #5272 Del Skrevet 12. mars 2013 Uff så kjipt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. mars 2013 Forfatter #5273 Del Skrevet 12. mars 2013 Det går heldigvis over, med litt hjelp Sitter og ser på salongbord, det er nemlig noe vi ikke har. Ikke har vi sånn veldig god plass til et veldig stort bord, så vi må finne et fint og praktisk bord. Lurer litt på dette bordet fra A-møbler http://www.a-mobler.no/a/produktvisning.aspx?k=1&u=13&item=CU18502#.UT99Joy9KSM det passer kanskje til det vi tenker. Må bare se på det IRL først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 31. mars 2013 Forfatter #5274 Del Skrevet 31. mars 2013 Jeg har laget mitt eget babyteppe mønster. Er skikkelig fornøyd. Det heter Square Pixie Baby Blanket, og er å finne på Ravelry - for de av dere som er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 31. mars 2013 #5275 Del Skrevet 31. mars 2013 Håper lusen er borte! Nydelig teppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 31. mars 2013 Forfatter #5276 Del Skrevet 31. mars 2013 Håper lusen er borte! Nydelig teppe Lusen er borte heldigvis. Takk, er veldig fornøyd med det teppet. Det ble til da jeg skulle strikke barselsgave til en kollega. Det ligger nå ferdig vasket og strukket ut, til tørk på loftet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 31. mars 2013 #5277 Del Skrevet 31. mars 2013 Nydelig teppe! Håper du har hatt en fin påske Nótt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 1. april 2013 #5278 Del Skrevet 1. april 2013 Å, for eit nydelig teppe. Har du komponert det sjølv, altså? *imponert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 1. april 2013 #5279 Del Skrevet 1. april 2013 Imponerende teppe, nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. april 2013 Forfatter #5280 Del Skrevet 1. april 2013 Å, for eit nydelig teppe. Har du komponert det sjølv, altså? *imponert* Det har jeg komponert selv ja. Takk. Nydelig teppe! Håper du har hatt en fin påske Nótt! Takk. Ja påsken har vært ganske stille og rolig egentlig. Imponerende teppe, nydelig Takk. Ganske fornøyd selv. Påsken har vært ganske stille og rolig i heimen. Onsdag tok jeg turen ut i naturen med en venninne og var med på en fullmåneseremoni - ganske spennende, men vanvittig kaldt. Torsdag dro vi alle sammen til bestevenninnen min og hennes kjære, der ble vi til fredagen. Vi koste oss masse alle 5. Fredag satte vi nesa mot svigers for å spise litt og se svigerinne før hun dro til sin kjære i England. Lørdag var vi en tur på Naturhistorisk museum og så på "sosauruser" (=dinosaurer), steiner og dyr. Søndag var vi bare hjemme og koste oss - dvs Vesla var i skikkelig sutre humør, og kræsja kl 1630. Da gikk hun og la seg og fikk sove ca 30 min, altfor sent for soving, men det var det eller hyling resten av kvelden. Da var det enklere å la henne sove. I dag er planen en tur på Teknisk museum og såpeboblefestivalen de har der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå