RødeDrage Skrevet 1. februar 2013 #5241 Skrevet 1. februar 2013 Aww, god bedring :3 nå er det i alle fall helg, og det hjelper alltid ^^,
Nótt Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #5242 Skrevet 1. februar 2013 Fredag kveld og roen har senket seg. Formen til både Vesla og meg er bedre, det gjorde oss godt å være hjemme (nesten) hele dagen. Jeg måtte på jobb en tur pga at vi måtte endre vakt-turnusen vår for å gjøre det lettere for den gravide assistenten. Heldigvis er ikke Vesla smittsom når det er krupphoste hun har, den gjør det bare ikke godt å være Vesla i barnehagen. Jeg pakket henne godt inn i dunposen og håpet hun skulle sovne på veien til jobb, men den gang ei. Det gjorde at hun sovnet raskt i kveld - heldigvis. Nå har jeg fått farget håret og øyenbryn, deilig å føle seg litt fresh. Særlig siden vi skal i et sølvbryllup i morgen. Nå må jeg bare finne ut hva jeg skal ha på meg....
Gjest Skrevet 1. februar 2013 #5243 Skrevet 1. februar 2013 Når man leser litt fort, kan man få rare bilder i hodet. Trodde det stod at du hadde fått sølvfarget håret og øyenbrynene...
MarianneE Skrevet 2. februar 2013 #5244 Skrevet 2. februar 2013 Når man leser litt fort, kan man få rare bilder i hodet. Trodde det stod at du hadde fått sølvfarget håret og øyenbrynene... Mener du at det ikke er vanlig? Kos dere i sølvbryllup da! Håper du finner noe og ha på deg, hører gjester MED klær blir satt pris på...
Nótt Skrevet 2. februar 2013 Forfatter #5245 Skrevet 2. februar 2013 Når man leser litt fort, kan man få rare bilder i hodet. Trodde det stod at du hadde fått sølvfarget håret og øyenbrynene... Det hadde vært noe det. Nei, håret er ordentlig rødt igjen og øyenbryn mørkere bare. Mener du at det ikke er vanlig? Kos dere i sølvbryllup da! Håper du finner noe og ha på deg, hører gjester MED klær blir satt pris på... Blir nok den lille sorte i kveld. Føler meg absolutt ikke i form til å gå noe sted har mest lyst til å sitte i sofan med fyr i peisen, en varm kopp sjokolade og strikketøyet (om jeg klarer å strikke). Våknet med hodepine og på vei ut døren klarte jeg å knekke venstre tommelnegl LANGT inne på fingeren, så jeg fossblødde og ikke kan legge press på fingeren.
Nótt Skrevet 3. februar 2013 Forfatter #5246 Skrevet 3. februar 2013 For 3 år siden gikk jeg nå utålmodig og ventet på at fødselen skulle begynne. Jeg gledet meg sånn til å møte den lille som lå i magen. Lite visste jeg at det skulle gå en uke før fødselen begynne og 8 dager før den var over. Nå derimot har jeg en liten jente som går rundt og venter på at hun skal ha bursdag og selskap med jentene i barnehagen. Den lille jenta som blir 3 år er ikke så liten lenger, hun er ca 1meter høy og full av vilje. Hun vel veldig godt hva hun vil og ikke vil. Kan kanskje ikke vente annet av en som er en god blanding av 2 veldig sta personer.
Wolfmoon Skrevet 3. februar 2013 #5247 Skrevet 3. februar 2013 Oi, jeg har visst ikke vært her inne etter at jeg gjenoppstod her inne, jeg *mine innlegg*
RødeDrage Skrevet 5. februar 2013 #5249 Skrevet 5. februar 2013 Aw, tre år allerede, wow. Jeg kjenner jeg gleder meg til neste gang jeg møter henne, jeg er skikkelig spent på hvor mye hun har forandra seg!
Nótt Skrevet 11. februar 2013 Forfatter #5250 Skrevet 11. februar 2013 I dag har den lille jenta mi blitt tre år og stor. Siden lørdag har hun blitt feiret 4 ganger og ennå gjenstår en feiring, som vil være med familien på søndag. Lørdag var det alle jentene fra avdelingen som kom og feiret henne, vi kunne helt klart ha ventet et år, MEN når Vesla selv forteller oss hvordan bursdagen skal være, hva som skal spises og hvem som skal komme så må vi jo bare følge opp. Og hun storkoste seg masse, tror ikke jeg har sett henne så lykkelig som da pappan kom inn i stuen med sjokolademuffins med tre lys til henne og alle sang bursdagssangen for henne. Søndag kom bestevenninnen fra gamle barnehagen og det var nok en liten feiring. Så ble hun feiret i barnehagen med krone, tegninger fra barna, is og sang - hentet en stor (liten) lykkelig jente da jeg var ferdig på jobb. Så tok vi bussen sammen til Bekkestua for å møte pappan, tante og besteforeldrene for å spise bursdagsmiddag sammen. En lykkelig stor (liten) treåring ble puttet i senga nå i kveld. Er så rart å tenke på at det bare er tre år siden hun kom til verden, nyfødt, liten og sårbar. Nå er hun fortsatt sårbar, men så mye større og kan så sinnsykt mye - mer enn man skulle tro.
Miss I.W. Skrevet 11. februar 2013 #5251 Skrevet 11. februar 2013 Gratulerer med treåringen! Snuppa hadde også meninger om feiringen her; hun skulle ha "fest", rosa hjertekake med jordbær og muffins med sommerfugler. Aner ikke hvordan hun kom på det for vi bruker ikke å ha "fest", rosa hjertekaker eller sommerfuglpynt! Men viljen sin fikk hun. Jeg er også overrasket over hvor mye disse store, små jentene kan! Og lærer daglig!
RødeDrage Skrevet 13. februar 2013 #5255 Skrevet 13. februar 2013 Aw, litt seint, men gratulerer så mye til Vesla! Så koselig med masse feiring! Det er sånn det skal være å ha bursdag ^^, Væffal når man fyller tre!
pusilus Skrevet 14. februar 2013 #5256 Skrevet 14. februar 2013 Gratulerer med overstått til vesla, tenk at hun er tre år alt. Jeg synes ikke det er lenge siden jeg heklet for harde livet for å bli ferdig med et teppe, samtidig er det uendelig lenge siden jeg overtalte legen til å sende henvisning til ivf. Rart hvordan tidsaspektet er forskjellig på ulike hendelser i samme tidsrom.
Nótt Skrevet 15. februar 2013 Forfatter #5257 Skrevet 15. februar 2013 Tusen takk alle sammen for gratulasjoner til Vesla. I dag hentet vi pakke på posten fra Saeria og der lå det et nydelig skjørt og en Tornerose genser Begge deler falt helt i smak hos den lille prinsesse gale jenta mi. Og i tillegg så hadde hun jo ikke noe plagg med Tornerose fra før så det var liksom bare maks suksess. Ellers er det godt det er helg, selvom jeg må jobbe litt her hjemme så skal jeg slappe av også.
Nótt Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #5258 Skrevet 17. februar 2013 I natt har Vesla krysset nok et hinder i det å bli stor. Hun har sovet uten bleie og ikke tisset i senga. Jeg er skikkelig stolt av henne. Nå tok vi henne på do når vi la oss, ca midnatt og så fort jeg hørte at hun var våken satte jeg henne på do igjen. Flinke store lille jenta mi!!!
Miss I.W. Skrevet 17. februar 2013 #5259 Skrevet 17. februar 2013 Så flink hun er! Her er det store protester mot å gå på do på kommando, så vi venter litt vi.
Nótt Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #5260 Skrevet 17. februar 2013 Så flink hun er! Her er det store protester mot å gå på do på kommando, så vi venter litt vi. Vi var tvilsomme til at dette skulle gå uten problemer, men måtte følge opp når Vesla så gjerne ville sove uten bleie. Og hun klarte det, her er det nemlig slik at hun gjerne tusser i bleia i det hun våkner - så da var hun klar følte hun selv for å sove uten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå