Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Endelig ser jeg at jeg blir ferdig med julegavene, må bare feste de siste trådene på de siste gavene. Så kan jeg begynne å pakke de inn, og da er alt klart til i morgen.

Da vil jeg benytte anledningen til å ønske alle sammen en

RIKTIG GOD JUL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1.dag og jeg sitter i sofan og slapper av, mens Mannen og Vesla bygger sammen "slottet" hun fikk av mormoren sin. Om et par timer skal vi i familiemiddag med flere gaver, greit å fordele det når Vesla er så liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere har hatt en flott jul i det nye huset deres! Og at alt var som det skal være på julaften, med god mat, hyggelig selskap og koselige gaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har så langt hatt en veldig fin jul i det nye huset vårt. Alt ble som det skulle på julaften, mange mennesker (8stykker), mye mat og mange gaver.

Maten var: andebryst, 3 typer julepølser, medisterkaker (svigermors), gulrøtter, poteter, surkål, tyttebærsyltetøy, suragurk og sjysaus. :sikle:

Og Vesla fikk mange gaver, noen fine og andre ikke så fine. Det viktigste er at hun var veldig fornøyd med mer eller mindre alt sammen. Noen av de mest vellykkete var snowraceren, lenestolen og prinsesselegoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsesselego ble en hit er i huset og.

TM elsker lego og jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har bygd opp legoslottet i jula. :ler:

Kos deg videre!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var koselig, men samtidig er jeg nå glad jula snart er over. Julen er ikke en favoritthøytid for meg, har ikke vært det siden pappa døde 4 juledag for 4 år siden.

Nå kjenner jeg at det faktisk skal bli godt å komme tilbake på jobb og se barna igjen. Det ER deilig å være hjemme og slappe av med Mannen og Vesla, men jeg blir så sinnsykt sløv og daff av det.

I dag skal vi på middag hos mamma, om det er en tilfeldighet at det er akkurat i dag eller om det er kald beregning vil tiden vise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middagen på fredag gikk faktisk over all forventning, og godt var det.

På lørdag fikk både Mannen og jeg brukt opp alle pengene vi fikk til jul. Mannen kjøpte seg en Kenwood kjøkkenmaskin, som kommer sent i januar, og jeg kjøpte meg en ipad. :sjenert: Har vel egentlig ikke bruk for den, men samtidig så har jeg bruk for den. :fnise: Den kommer hovedsaklig til å bli brukt til å lese strikkeoppskrifter på + surfe på nettet når jeg ikke trenger å skrive så mye.

I dag våknet jeg opp sår i halsen og tett i nesa, utrolig kjipt, men ser jo at kroppen stemmer med været. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg en Asus pad for en tid tilbake, og elsker den. Deilig å slippe dra på en hel PC når man skal ut på tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

iPad eller noe lignende står høyt på ønskelisten her i huset :) Ikke noe jeg må ha, men jeg har lyst på :fnise:

godt nytt år til dere :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg en Asus pad for en tid tilbake, og elsker den. Deilig å slippe dra på en hel PC når man skal ut på tur!

Det kan jeg tenke meg, litt av grunnen til at jeg ønsket meg et nettbrett.

Jeg har også tenkt å kjøpe en iPad.. Jeg har heller ikke bruk for den altså, men jeg har lyst på en mini. :nigo:

En mini synes jeg ble litt liten til når jeg skal se serier eller filmer på den, er nemlig mye mulig at det skjer nemlig. :fnise:

iPad eller noe lignende står høyt på ønskelisten her i huset :) Ikke noe jeg må ha, men jeg har lyst på :fnise:

godt nytt år til dere :skaal:

AKkurat sånn som jeg hadde det, en totalt unødvendig ting egentlig som jeg hadde lyst på og som jeg bruker litt - men pc'n brukes til når jeg skal taste på nett.

I dag har vi vært ute en liten tur i drittværet, måtte på butikken. Heldigvis er butikken rett rundt hjørnet, bokstavelig talt.

Middagen i dag blir spareribs med hasselbakte poteter og salat til, sitrongele til dessert. Vesla skal legges til vanlig tid og vekkes før rakettene skytes opp ute. Kjenner at jeg gleder meg til middagen og desserten i dag. :sikle:

Jeg vet ikke om noen husker at jeg satte meg et mål om å fullføre 52 prosjekter i år, det har jeg klart med glans. Jeg holder faktisk på med nr 58 akkurat nå, og det blir ferdig før året er omme. Av de 58 er det faktisk bare 4 som ikke er strikkede prosjekter så dvs at jeg faktisk har strikket 54 ting i løpet av hele året. Ganske så stolt av meg selv for å si det sånn. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vi på dag 3 i det nye året, og jeg tror det blir et bra år. Ønsker å tro det i hvertfall. :)

Akkurat nå lurer jeg litt på hvor lenge jeg skal ha vondt i ryggen/bekkenet. Er litt lei kjenner jeg. Har vært til behandling i dag, og nå kjenner jeg at bare det å sitte i stolen med en god støtte i korsryggen er skikkelig ubehagelig. :(

Bortsett fra det, har jeg det faktisk veldig bra. Vesla er en harmonisk liten jente (sett bort i fra trassanfallene hun har begynt med. :fnise: ), Mannen er vidunderlig og tålmodig som få, jeg storkoser meg på jobben med både barn og voksne (i sterk kontrast til i fjor).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...