Kara W Skrevet 7. november 2012 #5101 Del Skrevet 7. november 2012 Gratulerer med salg! Kjedelig at dere ikke fikk like mye som dere håper på, men deilig at dere slipper å sitte med to boliger. Den uvissheten er ikke god å ha. Selv ser det ut til at vi ikke får huset vårt ut på markedet vårt før i januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 8. november 2012 #5102 Del Skrevet 8. november 2012 Gratulerer med solgt leilighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 9. november 2012 Forfatter #5103 Del Skrevet 9. november 2012 I dag har jeg vasket dukkehår, pga oppkast. Stakkars Vesla kastet opp i bilen på vei til barnehagen, da var det bare å snu og komme seg hjem igjen. Nå ligger hun på sofan og ser på barnetv, Mannen er ute og kjøper cola og potetgull til henne og jeg skal straks ut på glattkjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. november 2012 #5104 Del Skrevet 10. november 2012 Håper vesla er bedre Hvordan gikk glattkjøringen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. november 2012 #5105 Del Skrevet 11. november 2012 Hurra for solgt leilighet! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. november 2012 Forfatter #5106 Del Skrevet 11. november 2012 Håper vesla er bedre Hvordan gikk glattkjøringen? Vesla er bedre, men mat er ikke en favoritt ting for tiden. Å få henne til å spise nå er nesten et mareritt.... Glattkjøringen gikk greit, var dritsliten i hodet da jeg kom hjem. Hurra for solgt leilighet! :D Ja godt å være ferdig med den biten nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. november 2012 Forfatter #5107 Del Skrevet 13. november 2012 Da var det foreldrene sin tur til å være dårlige. Jeg kastet opp i gårkveld og Mannen ligger i sengen og er skikkelig uggen. Jeg sitter i sofan med Vesla og ser på barnetv, jeg orker ikke å gjøre noenting. Og å sende Vesla med banen alene for å komme seg til barnhagen er ikke noe alternativ. Jeg kjenner at jeg gleder meg til vi får flyttet slik at Vesla kan gå i barnehagen selvom både Mannen og jeg er syke. Bare 3 uker igjen til vi er ferdige med flyttingen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. november 2012 #5108 Del Skrevet 13. november 2012 Uff, så kjedelig med oppkast.. God bedring! Gratulerer med salget av leiligheten! Det blir nok deilig å flytte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. november 2012 Forfatter #5109 Del Skrevet 13. november 2012 Herlige 2-åringen som leker sur fordi hun ikke vil sove, men allikevel klarer å fortelle meg at hun er glad i meg når jeg går ut av sovrommet hennes. Vi har vært hjemme i dag alle sammen, men måtte ut en tur for å handle litt mat. Endte med at vi kjøpte et par kjoler til Vesla også. Denne fordi hun ikke har en jeanskjole som passer og de er supre barnehagekjoler + to tunikaer med Tingeling på, en lilla og en mørkblå. De har endt opp som nattkjoler, hun ELSKER nemlig nattkjoler og legger seg helst ikke uten. Man må jo kle seg stilfullt for å sove må vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 14. november 2012 #5110 Del Skrevet 14. november 2012 Kjempesøt kjole til vesla! Håper formen deres er bedre! :klemme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 14. november 2012 Forfatter #5111 Del Skrevet 14. november 2012 Formen er heldigvis bedre, ingen av oss har kastet opp siden mandag kveld. I gårkveld strikket jeg ferdig en jakke jeg strikket til Vesla, og i dag er alle tråder festet + knapper. Jeg er kjempefornøyd med den, og det beste er jo når Vesla får den på sg og ikke vil ta den av fordi hun liker den så godt. Så da må jeg jo poste bilder av den. Ikke de beste bildene, for det er jo umulig å få en 2-åring til å stå stille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. november 2012 #5112 Del Skrevet 14. november 2012 Å så fiiiin! Og nydelig jeanskjole også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 17. november 2012 Forfatter #5113 Del Skrevet 17. november 2012 Å så fiiiin! Og nydelig jeanskjole også! Takk, er faktisk veldig fornøyd med den jakken. Og Vesla liker den veldig godt + at den er kjempefin sammen med den jeanskjolen. I dag har Vesla hatt på seg de to sammen og fake dr. martens boots (lillarutete) når vi var i butikken og hun var skikkelig fin. Vi har kjøpt litt julepynt i dag, selvom det strider mot mine prinsipper. Jeg vil ikke kjøpe noe julerelatert før etter bursdagen min vanligvis, meeeen her måtte vi bare slå til siden det var tilbud på det. Vi kjøpte tre søte små julemus, en til å henge på juletreet og 2 som kan stå på nye peisen f.eks. + en stor nisselykt, som kan stå på trappen når vi har flyttet. Og for de som er interessert så har jeg startet en blogg, se signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 17. november 2012 #5114 Del Skrevet 17. november 2012 Kjempe flott jakke Skal sjekke bloggen over helgen når jeg har data igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 17. november 2012 #5115 Del Skrevet 17. november 2012 Så nydelig jakke! Og din 2-åring ser ut til å vera langt flinkare til å stå stille enn min 2-åring. Me er ikkje i nærheten av slike bilder. Gratulerer med både passert teoriprøve og hussalg. Så spennande med flytting. Og supert å komma på plass før jul! Og best av alt: Den verste julevasken blir vel neppe nødvendig så snart etter innflyttingsvask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 17. november 2012 Forfatter #5116 Del Skrevet 17. november 2012 Så nydelig jakke! Og din 2-åring ser ut til å vera langt flinkare til å stå stille enn min 2-åring. Me er ikkje i nærheten av slike bilder. Gratulerer med både passert teoriprøve og hussalg. Så spennande med flytting. Og supert å komma på plass før jul! Og best av alt: Den verste julevasken blir vel neppe nødvendig så snart etter innflyttingsvask. Min 2 åring poserer til bilder, men står samtidig og danser så ikke såååå lett å få til bilder. Hun har dog skjønt at mamma må få tatt bilder av det hun har strikket så hun gjør så godt hun kan for å stå stille når hun er modell. Julevask blir nok ikke prioritert i år - lar vel flyttevasken holde tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 17. november 2012 #5117 Del Skrevet 17. november 2012 Her tar mannen seg av årets julevask. Eg og bekkenet mitt held oss fint unna. Takk for mannens frefagsfri framover mot jul. (Som så langt riltignok berre har blitt brukt til sjukt barn - kjekt med forkjølelsar og omgangssjuker som avløyser kvarandre... :gjeiper: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 17. november 2012 Forfatter #5118 Del Skrevet 17. november 2012 Herlig med sykdom ja, eller vent litt NOT!!!! Har akkurat vært gjennom en hel omgang med omgangssyken alle sammen her, ekkelt..... Godt du slipper å være alene på sånne dager da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. november 2012 #5119 Del Skrevet 17. november 2012 Blogg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 18. november 2012 #5120 Del Skrevet 18. november 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå