Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Nå sover vesla i vippestolen sin. Og jeg har kost meg med kjeks: doble sjokoladehavreflarn. :sikle:

Ellers venter jeg på at vaskemaskinen skal bli ferdig, om ca 45 min så jeg kan få hengt opp vaska - håper virkelig at vesla sover til jeg er ferdig med det - det hadde gjort ting så mye enklere. Tenkte jeg skulle strikke på koseklutkaninen jeg holder på med, slik at jeg får den ferdig til fredag og får gitt den til svigermor. Hun synes nemlig at den var så fin så jeg lovte å lage til dagbarna hennes. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Apropos svigermødre og koseklutkanin; jeg viste min svigermor den siste MMSen du sendte meg, og hun var såå imponert over kaninen! Syntes den var kjempetøff og at du var skikkelig flink som kunne strikke noe sånt :)

Endret av Ashelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos svigermødre og koseklutkanin; jeg viste min svigermor den siste MMSen du sendte meg, og hun var såå imponert over kaninen! Syntes den var kjempetøff og at du var skikkelig flink som kunne strikke noe sånt :)

Moro at hun synes det, men den er ikke så vanskelig å lage faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk hentet pakken i dag. :klem:

Så bra, jeg sender det andre etterhvert når det blir for lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går fint. Er rart å tenke på at G har passet i det jeg fikk tilbake. :fnise:

Litt moro egentlig hvor fort de vokser ut av tingene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går veldig fort! Nå går det jo heldigvis litt saktere da... *ser på fine nøstebarnbodyen han har på seg, som selv til halv pris, ikke akkurat kan klassifiseres som billig* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går veldig fort! Nå går det jo heldigvis litt saktere da... *ser på fine nøstebarnbodyen han har på seg, som selv til halv pris, ikke akkurat kan klassifiseres som billig* :fnise:

Nei de er ikke billige uansett de body'ene der.

I natt har vi heldigvis sovet godt, det gjør at dagene er lettere å komme gjennom selvom hun bråker da. Merkelig hvor mye en god natts søvn betyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god natts søvn er gull. Her i hus er den god frem til ca. klokken fire, så er det smokkdytting en gang i timen frem til sjutiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babytøy er så søtt!

Har tatt vare på litt div, b.la dressen TheaM hadde på seg da vi reiste fra sykehuset.

En rosa, velour dress i str 44.

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god natts søvn er gull. Her i hus er den god frem til ca. klokken fire, så er det smokkdytting en gang i timen frem til sjutiden.

Her sover hun til ca 0330 får ny bleie og mat og sover videre. Hvor lenge hun da sover varierer, i går sov hun til 0730 og i dag til nesten 0800, og når hun da tar kvelden kl 2100 ca så er det veldig god lengde på natten.

Babytøy er så søtt!

Har tatt vare på litt div, b.la dressen TheaM hadde på seg da vi reiste fra sykehuset.

En rosa, velour dress i str 44.

:hjerte:

Har litt tøy jeg vil ta vare på jeg også gitt. :lol:

___________________________________________________________________________________________

I går la Mannen merke til at vesla snudde seg mot han da han sa navnet hennes, vi tenkte at det er jo litt tidlig. Men i dag gjorde hun det samme mot meg, og jeg sa navnet flere ganger - ikke etter hverandre da - og hun snudde seg mot meg da hun hørte navnet. Så nå lurer jeg faktisk på om hun begynner å kjenne igjen lydene i navnet. Moro i såfall.

Og nå har jeg fått henne til å sovne uten å gi pupp eller mat, kun ved byssing. Og det er ganske deilig. Stolt av meg selv nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å bare kunne bysse i søvn. Her er G på dagens andre, og kanskje siste lur. Lurer på om den blir lang. I såfall kunne han tatt den i morges, når jeg var dautrøtt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig å bare kunne bysse i søvn. Her er G på dagens andre, og kanskje siste lur. Lurer på om den blir lang. I såfall kunne han tatt den i morges, når jeg var dautrøtt. ;)

Det er første gang jeg har klart å bysse henne i søvn, vanligvis så må puppen eller flaske til for at jeg skal få henne til å sovne. Jeg håper hun sover lenge nå, for hun sover vanligvis ikke mer en maks 30 min på dagen og det er ikke nok for noen av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk ikke, hun sov kun 30 minutter. Rare jenta mi, hver eneste lur i går var mellom 30 og 45 minutter. Og så klarte hun å sovne i 19-tida noe som helt ødela kvelden for oss for da sovnet hun ikke før nærmere 22. Og våknet med et skrik 0015, stakkar liten. Jeg tenkte at det ordner seg med litt pupp, men der tok jeg grundig feil. Det var ikke snakk om å ta puppen en gang hun bare hylte. Endte med at Mannen gikk på kjøkkenet og laget en flaske, en stor en som vi pleier på natten, men hun spiste bare 50 ml før hun sovnet igjen. Da sov hun helt til 0630 i dagmorges og vekket både Mannen og meg. :fnise: Og da skulle Mannen alt ha stått opp, men han hadde glemt å stille inn vekking i dag. Er jo da veldig greit med en liten vekkerklokke i vuggen ved siden av oss. Hun fikk da ny bleie og mer mat og sovnet igjen. Nå har hun sovet i mer enn 30 min og jeg håper hun sover en time til, men da må jeg vekke henne for mer mat før 6-ukers kontrollen. Er litt rart å sitte i stuen og se at klokken er 0800, og vite at jeg har en liten baby som sover i vuggen sin, og ikke er våken og i stuen med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg burde ikke sagt noe for gjett hvem som våknet med et skrik, nå ligger hun ved puppen etter å ha fått tørr bleie og dagens klær på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må vaske ullteppet vi har i vippestolen så mye gulpet hun mens jeg nå gjorde i stand en flaske til før vi går, og pakket flaskefôr til å ha med. Greit vi var hjemme sier jeg. Nå sitter hun ganske fornøyd i vippestolen og det kan hun få gjøre litt til, flasken er nemlig litt varm ennå og jeg må kle meg ferdig. Jeg har nemlig ikke tenkt å gå ut i nedgulpet jakke og slitne joggebukser. :fnise: Trenger ikke å se ut som en sliten husmor, selvom jeg føler meg som en. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...