Saeria Skrevet 22. april 2012 #4841 Del Skrevet 22. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. april 2012 #4842 Del Skrevet 23. april 2012 Det er godt du sender meg Wordfeud forespørsel, for jeg klarer det ikke. Det er den streken over o'en jeg ikke får til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. april 2012 Forfatter #4843 Del Skrevet 24. april 2012 Mannen sitter på legevakten nå og venter på å få komme inn og bli undersøkt for malaria. Han har vært hjemme i hele dag med verkende kropp og hode og feber. Grunnen til at han skal undersøkes for malaria er fordi det er bare 1 måned siden han kom hjem fra Sri Lanka. Håper han snart er hjemme igjen, liker ikke å sitte her og ikke vite noen ting. Ellers er det lite som skjer her, jeg har lagt ut deler av garnlageret mitt for salg (en brøkdel av det jeg har) på ravelry sine sider. Håper å få napp, har fått napp på noe alt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. april 2012 #4844 Del Skrevet 24. april 2012 *krysser for mann og garnsalg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. april 2012 Forfatter #4845 Del Skrevet 24. april 2012 *krysser for mann og garnsalg* Takk. Har ikke hørt noe fra Mannen, men garnet ser ut til å ha fått ben å gå på - ihvertfall noe av det. Moro at andre har bruk for det jeg har hatt liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. april 2012 #4846 Del Skrevet 24. april 2012 Herlig at garnet har fått ben å gå på alt Håper alt er bra med mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 25. april 2012 Forfatter #4847 Del Skrevet 25. april 2012 Mannen har ikke malaria (ikke som de på legevakten fant ut ihvertfall), han har "bare" influensa. Heldigvis er han bedre nå. Hodet mitt derimot er ikke godt, er kjipt når man legger seg med hodepine og våkner med den samme dagen etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. april 2012 #4848 Del Skrevet 25. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. april 2012 Forfatter #4849 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg har holdt meg hjemme i dag, og skal holde meg hjemme i morgen, kan se ut til at jeg har blitt smittet av Mannen. En mildere versjon av det han hadde i hvertfall. Men selvom man er syk er det ting som må ordnes, så i dag har Vesla fått seg 2 par nye sko (1 par penskoog 1 par sandaler). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 27. april 2012 Forfatter #4850 Del Skrevet 27. april 2012 Her er det lite som skjer. Formen min er bedre - heldigvis. Vesla har fri fra barnehagen og ligger ved siden av meg i sofan og ser på barnetv. Litt sløve er vi, men jeg har vasket en maskin med ullklær og hengt de opp til tørk. Vesla har begynt å argumentere for absolutt alt vi sier, nesten, og det er ganske slitsomt når hun benytter en hver anledning til å diskutere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. april 2012 #4851 Del Skrevet 27. april 2012 Vi har en gutt som også er flink til å skulle protestere på det meste for tida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. april 2012 #4852 Del Skrevet 27. april 2012 Noe sier meg at den diskusjonen med barnet bare blir værre med årene... Lurt og selge garn, fint at noen har bruk for det du bare har hatt liggende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 28. april 2012 #4853 Del Skrevet 28. april 2012 Jeg har vært forkjøla i to uker, det er kjedelig. Stort sett ignorerer jeg det, var bare hjemme fra jobb én dag. Men på torsdag kjente jeg at det ikke var snakk om å trene, så da lå jeg under pledd i sofaen og så The Big Bang Theory på DVD. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. april 2012 Forfatter #4854 Del Skrevet 29. april 2012 Nå sitter jeg på hotellet i Strømstad og slapper av, før en kjapp dusj og pakking for hjemreise. Vi kom i går formiddag og har bare kost oss siden. Spiste lunsj med en gang vi kom, slappet av på rommet litt før en nesten 2 timers spabehandling. Spa behandlingen innhold scrubbing med lett massasje, pardusj, steamrom hvor vi smurte oss inn med en fetkrem og så en hvit leire, mer pardusing og så boblebad for to med mer... Vi var alene i behandlingsrommet under steamingen, siste dusjen og boblebadet. Mens vi satt i badet var det fri tilgang på frisk frukt og masse kaldt vann. Og til slutt ble behandlingen avsluttet med massasje og innsmøring av en god bodylotion og ansiktskrem. Vi var helt salige da vi gikk tilbake til rommet og slappet av et par timer før middagen. I dag er planene handling av klær og mat før vi setter nesa hjemover. Og i morgen er det jobb igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. april 2012 #4855 Del Skrevet 29. april 2012 Så herlig med spa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. april 2012 Forfatter #4856 Del Skrevet 29. april 2012 Så herlig med spa! Ja veldig. Heldigvis var jeg tilgjengelig når jeg fikk sms'n din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. april 2012 #4857 Del Skrevet 29. april 2012 hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. april 2012 #4858 Del Skrevet 29. april 2012 Åh, det høres ut som en helt fantastisk tur, Nótt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. april 2012 #4859 Del Skrevet 29. april 2012 Det høres så deilig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. april 2012 #4860 Del Skrevet 30. april 2012 Boblebad med mere til? Virkelig? Serverte de dere middag mens dere badet? Så hyggelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå