Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er nesten all tapeten borte fra veggene våre. :bolledeig: Vi hadde ikke kommet så langt i dag om det ikke var for Wolfmoon. Hun og Mannen holder på nå, over vinduet, jeg er ikke med da jeg for det første er for lav og for det andre ikke har plass.

Tusen, tusen takk for hjelpen Wolfmoon!! :klemmer:

Skrevet

Spennende med oppussing! Dere er flinke!

Skrevet

Vi angrer som bare det på at vi begynte, men nå skal vi fullføre det vi ha begynt på. Nå ser vi ihvertfall litt slutten på alt da det verste er over.

Skrevet

Kommer til å bli kjempefint!

Skrevet

Det var godt å våkne i dagmorges å vite at vi var ferdige med skrapingen, Mannen var helt enig med meg. Jeg tror ingen av oss hadde orket mer skraping i dag, skuldrene våre er ganske så ømme for å si det sånn. Nå er det bare igjen å:

- vaske ned veggene, få vekk de siste små papir"bitene"

- pusse, sprakle og pusse litt til

- få opp strietapet

- male

- legge nytt gulv

.... Så det er mer enn nok å gjøre sånn sett, MEN ikke noe av det er så tungt som tapetskraping, og svigerfar har sagt han skal hjelpe oss med strien og malingen og det er jo en god hjelp.

I dag holder jeg på å ta en liten mental oppryddning i garnlageret mitt, tror nok det trengs. Dvs at jeg ser over, og tenker hardt på det jeg har - om jeg virkelig trenger det. Noe av garnet har jeg planer for, annet ikke, og jeg tror kanskje jeg skal ta et oppgjør med meg selv og legge ut det jeg ikke trenger for salg. :sjenert:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Godt vi ble ferdige i går da, så både du og mannen kan slappe av og ikke gjøre noe med den fordømte veggen i dag :fnise:

God søndag :klemmer:

Skrevet

Nok å gjøre, ja. Men enig, tapetskraping er noe herk!

Skrevet

Jeg har planer om det samme som deg. Garnoppgjør!

Skrevet

Jeg har planer om det samme som deg. Garnoppgjør!

Jeg må nok være ganske hard med meg selv og ta et skikkelig oppgjør. Har også funnet ut at den eneste coopen jeg evt skal være med på er "vår" i august. Er nødt til å være flink, selvom det er MYE garn jeg har lyst på.

Skrevet

Jeg har jo nett bestilt på TSW,men det er utelukkende semi-solid garn fra WSK,og det fant jeg ut at jeg kunne unne meg. Det er også semi-solid jeg venter på fra Mosaic moons rav.co-op i mai.

Jeg har nok litt flerfarget jeg kan skilles ad med i skuffene, da. Jeg vet jo mer om hvilke baser jeg foretrekker til hva og sånn nå,og ikke alt jeg har passer inn i det jeg evt. hadde planlagt.

Skrevet

Her er det hovedsaklig flerfarget jeg skiller meg ad med, eller skal prøve å skille meg ad med. :fnise: Mannen har ytret ønske om at jeg strikker klær til Vesla i ensfarget garn nå, så jeg får prøve å gjøre som han ber om. Beholder så klart noe flerfarget garn, men det er som du sier noe av det jeg har passer ikke til ting jeg tenker enten fargemessig eller basemessig.

Skrevet

Da er garnet skilt ut, så får vi se om det blir solgt. Legger ut på ravelry og et annet forum. Har også sortert ut en pose med "billig" garn som jeg donerer til barnehagen, greit å slippe å tenke på hva jeg skal gjøre med det garnet jeg ikke kommer til å bruke uansett.

Skrevet

Så effektiv du er!

Her skal guttungen bade, mannen skal ut å sage til noe treverk og jeg skal tusle mellombad og soveromfor å se etter gutten og sortere garn.

Skrevet

Sånn går det når Vesla ikke er hjemme. :fnise:

Skrevet

Hehe.

Jeg har fått sortert ut jeg også nå, og ryddet og støvsugd i garderobeskap, satt på plass poser med tøy som er for stort enda en stund (det var forhåndssortert i aldersgruppe), ryddet ut av kommoden min for å gi tøy til Estland eller noe (innsamling på torsdag), pakket inn 3 barselgaver, og funnet bøylen til tripp-trappen, slik at vi vet hvor den er.

Nå må vi bare finne ut hvor i alle DAGER mannen har gjort av spedbarnsinnlegget til bilstolen, for jeg har lett etter det, uten hell.

Skrevet

Flink du har vært i dag da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...