Saeria Skrevet 2. april 2010 #461 Del Skrevet 2. april 2010 Det sistnevnte tror vi har skjedd flere ganger. Ofte har G ligget på fanget mitt og tittet opp i hjørnet på taket i stua. Han har smilt og ledd og riktig vært engasjert i hve eller hvem det er i hjørnet. Jeg liker å tro det er morfar som passer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. april 2010 Forfatter #462 Del Skrevet 2. april 2010 På mandag skal vi i dåp til niesen min og nå sitter jeg og ser etter dikt å skrive i kortet hennes. Har kommet over en side som heter dåpssiden, der er det flere fine dikt. Vi skal ha navnefest for vesla og ikke dåp, og da lurer jeg på om jeg rett og slett må lese dette diktet. ELSKEDE BARN Så kom du til oss du elskede barn og grep våre hjerter med kraft. Med ett fikk alt mer mening, langt mer enn det noensinne har hatt Du ler så du stråler, din sjel lyser klar Du fanger all ømhet omkring Små føtter og fingre, din hud og din duft, så vakkert skapt allting Ditt liv skal vi følge og finnes for deg og dele din glede og sorg Når skyggene truer ditt solskinn er vi din trygge borg I dag vil vi vise for venner og slekt den gave vi har fått å bevare; Et barn å få elske og beskytte fra vondt, en lykke for stor å forklare av Jessica Marie Nilsson Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. april 2010 Forfatter #463 Del Skrevet 2. april 2010 Det sistnevnte tror vi har skjedd flere ganger. Ofte har G ligget på fanget mitt og tittet opp i hjørnet på taket i stua. Han har smilt og ledd og riktig vært engasjert i hve eller hvem det er i hjørnet. Jeg liker å tro det er morfar som passer på. Jeg tenker akkurat det samme, at det er veslas mofa som passer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. april 2010 #464 Del Skrevet 3. april 2010 Det slike dikt som det der som gjør meg litt Ikke lett og være lettrørt! Gratulerer med påskeegg dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. april 2010 #465 Del Skrevet 3. april 2010 For et fint dikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. april 2010 Forfatter #466 Del Skrevet 3. april 2010 Det slike dikt som det der som gjør meg litt Ikke lett og være lettrørt! Gratulerer med påskeegg dagen! For et fint dikt! Takk jenter. I dag dro vi til sentrum for å ordne løpesko til Mannen på Löplabbet, sjekket nettsidene deres før vi dro ned og de skulle være åpne. Da vi kom til butikken var den derimot stengt. Ganske surt når man drar ned kun for det. Ellers sov vesla i 7 timer i natt også, jeg skal innrømme at det er deilig når vi får sove så lenge av gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. april 2010 #467 Del Skrevet 3. april 2010 Det er kjempe deilig når de sover igjennom mesteparten av natta. TheaM begynte med det i sommer..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. april 2010 Forfatter #468 Del Skrevet 3. april 2010 Det er deilig når de sover hele natten gjennom ja, men jeg tar det ikke for gitt at hun gjør det helt ennå. Kan ikke helt tro det liksom. I dag har vesla og jeg badet sammen. Det var veldig koselig synes jeg og det så ut som om hun også likte det. Nå sover hun i vuggen sin i stuen, der la vi henne rett før 2000 og hun har sovet siden. Er spent på hvor lenge hun sover i natt før hun våkner og skal ha mat og kos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 4. april 2010 #469 Del Skrevet 4. april 2010 Så deilig med lange, sammenhengende netter Husker ikke når gutten vår begynte med det, men det var ihvertfall ikke så tidelig! God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. april 2010 Forfatter #470 Del Skrevet 4. april 2010 I natt var ingen god natt. Hun fikk mat og ny bleie ca 2330 og sovnet, men sov veldig urolig og våknet 0130. Da var hun klissvåt så det var ny bleie og pupp som var tingen, men sove alene var ikke snakk om. Så da lå jeg i en rar stilling mellom vesla og Mannen, og fikk vondt i ryggen. I 4-tida jaget jeg Mannen opp for å lage en flaske - da hadde jeg nesten ikke sovet noe siden vi skiftet bleie. Da endelig sovnet hun, vi la henne i vuggen og jeg fikk endelig sove et par timer før hun våknet igjen. Da tok Mannen henne, men etter en time så var det kun pupp som var tingen. Og så har det gått i ett mer eller mindre hele veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. april 2010 #471 Del Skrevet 4. april 2010 Så kjedelig med urolig natt. G knirket og knirket fra kllokka var fire, og etter en stund kom han over i senga vår. Da ble det samme liggestilling på meg, som deg. en ubehagelig en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. april 2010 #472 Del Skrevet 4. april 2010 Håper dere får en bedre natt i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. april 2010 Forfatter #473 Del Skrevet 5. april 2010 I natt har vi hatt en veldig god natt, vesla sovnet ca 2100 og sov til 0330 ca. Da våknet hun for ny bleie og mat, sovnet igjen som vanlig. Jeg tenkte at hun nok kommer til å våkne mellom 6 og 7 for ny bleie og mer mat, men der tok jeg feil gitt. Hun våknet ikke før 0730, uten gråting så det kan nok hende at hun har vært våken lenger for den saks skyld. Da var det bare å gå på badet for å skifte helgen Bæsjebleie... Den var så saftig at det tøt ut på alle kanter, men når man ikke har bæsjet siden lørdag (litt usikker på om det faktisk var fredag) morgen så var det forventet en stor ladning nå. Så jeg var superglad for at det endelig kom noe. Nå ligger hun ved puppen og halvsover, mens jeg venter på at Mannen skal bli ferdig på badet så jeg kan få stelt meg. Dagens planer er å reise i lille niese EL sin dåp, og det blir et heldagsprosjekt siden vi må kjøre 1 1/2 time hver vei. Takk og lov for at vi har en liten en som sovner i bilen sier jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. april 2010 #474 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg husker disse oppsamlingsbleiene, ja. Du kan tenke deg jeg var glad for at 18 dagers bæsjen IKKE kom i noen bleie, men på stellebordet hvor jeg hadde kluter og papir klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. april 2010 Forfatter #475 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg husker disse oppsamlingsbleiene, ja. Du kan tenke deg jeg var glad for at 18 dagers bæsjen IKKE kom i noen bleie, men på stellebordet hvor jeg hadde kluter og papir klart! Det kan jeg godt tenke meg ja. Nå var jeg veldig glad det kom bæsj, for det var helt tydelig i går at hun slet med magen og det var ikke noe moro. Da har vi vært hjemme et par timer etter dåpen, en slitsom affære for både store og små synes jeg. Vesla var supersliten da vi dro derfra, heldigvis sovnet hun i bilen på vei hjem. Jeg fikk superkompliment av mamma: "Så tynn du har blitt!! Hvor mye veier du nå??" Jeg: "Omtrent like mye som før jeg ble gravid." Mamma: "Er du sikker?? Du ser tynnere ut." Jeg hadde på meg et sort sigarettskjørt, lilla graviditetsskjorte, et bredt strikkbelte med snøring i ryggen og høye snørestøvletter. Tydelig at klærne spiller en stor rolle for utseende, og at utseende spiller en stor rolle for mamma. Ingen bombe der egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. april 2010 Forfatter #476 Del Skrevet 6. april 2010 I dag har vi hatt en lang og sløv morgen, vesla og jeg. Orket ikke å stresse med å stå opp når vi koste oss sammen i senga. Eneste grunnen til at vi sto opp var den våte bleia vesla hadde, og når vi først var oppe så satte jeg på en bleiemaskin, la sammen det rene tøyet, ryddet bort oppvasken, laget mat til meg og vesla og skiftet en bæsjebleie før vi spiste. Og alt mens vesla var i et strålende humør. Tydelig at hun har hatt en god natt - deilig. Nå ligger hun i vippestolen og holder på å våkne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. april 2010 #477 Del Skrevet 6. april 2010 Så godt at natta har vært bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. april 2010 Forfatter #478 Del Skrevet 6. april 2010 *blogg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 6. april 2010 #479 Del Skrevet 6. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. april 2010 Forfatter #480 Del Skrevet 6. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå