pusilus Skrevet 9. mars 2012 #4641 Del Skrevet 9. mars 2012 Råkjører som jeg var forsvant bremsen under meg flere ganger på landeveiskjøring, det var noen som ikke ville ha fartsbot Det var bare artig med kjøretimer etter den første skrekken hadde lagt seg, de første timene var et stort adrenalinkick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. mars 2012 Forfatter #4642 Del Skrevet 10. mars 2012 Du var såpass hard på gassen altså. Her våknet vi til en liten en som er syk, hun kaster opp og vil ikke ha hverken vått eller tørt i kroppen. Og det kommer bare slim opp. Synes så synd på henne, for oppkast er virkelig det verste jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. mars 2012 #4643 Del Skrevet 10. mars 2012 Stakkar vesla. God bedring til henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. mars 2012 Forfatter #4644 Del Skrevet 10. mars 2012 Hun ligger sammenkrøllet på sofan ved siden av meg stakkar, orker ingenting. Både Mannen og jeg sitter å gulper/brekker oss hver gang hun kaster opp. For min del tror jeg det bare er psykisk, for jeg takler bare ikke oppkast. Men Mannen aner ikke om han er syk selv eller om det bare er psyisk, han takler vanligvis oppkast uten problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. mars 2012 #4645 Del Skrevet 10. mars 2012 God bedrin i heimen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #4646 Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Heldigvis kastet ikke Vesla opp mer etter å ha kastet opp 4 ganger med slim, men dagen ble preget av at hun ikke var i form så det ble en rolig dag. I dag har Vesla vært hjemme, mens Mannen og jeg var ute på visning. Svigers kom og passet henne, mens vi var ute. Jeg har også fått strikket ferdig genseren/tunikan til Vesla, så den må bare vaskes og strekkes i fasong før hun kan bruke den. Helgens liste: Fint vær Rolige dager Strikket ferdig genseren til Vesla Mannen Ermene er like lange, selvom det kanskje ikke ser sånn ut. Endret 11. mars 2012 av Nótt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. mars 2012 #4647 Del Skrevet 11. mars 2012 Heldige vesla som får sånne fine hjemmestrikkede klær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 12. mars 2012 #4648 Del Skrevet 12. mars 2012 http://9gag.com/gag/3277618 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. mars 2012 Forfatter #4649 Del Skrevet 12. mars 2012 Da er Vesla i barnehagen, mens jeg sitter i sofan og hører på Kaizers Orchestra. En liten pust i bakken, før jeg gjør litt her hjemme. Brukte 1 1/5 time på å gå med Vesla i barnehagen, fylle ut noen skjemaer der og så gå hjem igjen. Brukte litt tid på de skjemaene, siden jeg skal ha et møte i morgen. Det er så sinnsykt deilig ute med masse og varme. Er litt rart å være hjemme uten Vesla, men litt godt også. I dag har jeg ingen planer, annet enn å gjøre litt her hjemme - og det trengs for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. mars 2012 Forfatter #4650 Del Skrevet 12. mars 2012 Fikk gjort litt her hjemme, men også slappet av litt. Var flink og gikk til barnehagen da jeg skulle hente Vesla, men tok banen hjem igjen. Fikk litt dårlig tid, for vi ble invitert til den ene naboen. Så når vi kom hjem var det bare å skifte og tusle ned til naboen, hvor Vesla lekte med datteren deres som er 1,5 år eldre enn Vesla. Og jeg skravlet med foreldrene og så på lillebroren. Koselig var det. I morgen er det jobb og da jobber jeg sent, jobber sent begge dagene jeg jobber denne uken. Dagens liste: Gått til og fra barnehagen Ryddet litt Pastasalat til middag Vesla og Mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. mars 2012 #4651 Del Skrevet 13. mars 2012 Åh, den genseren var fin!!! Du er så utrolig flink til å strikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #4652 Del Skrevet 14. mars 2012 Åh, den genseren var fin!!! Du er så utrolig flink til å strikke. Takk loffen. Den genseren var noe Vesla skulle ha på seg i dag, og hun var så fin med ny jeans, genseren og musefletter. Det er gøy å strikke ting til Vesla, for hun skryter av det til alle som vil høre: "Mamman min stikket til meg!" Og enda bedre er det å se ansiktet hennes lyse når hun ser noe nytt jeg har strikket, som i dagmorges da hun så at dukken Oda hadde fått lue, hals og votter, hun ble superglad for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. mars 2012 #4653 Del Skrevet 14. mars 2012 Heldige vesla og dukken Oda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. mars 2012 #4654 Del Skrevet 14. mars 2012 Skjønne vesla, og heldige Oda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. mars 2012 Forfatter #4655 Del Skrevet 15. mars 2012 Gårsdagen var fin, det var fint vær (litt kjølig) og jeg hadde en fin kjøretime. Koste meg på vei hjem fra barnehagen sammen med venninnen til Vesla og hennes mor. I dag har vært nok en slitsom dag på jobb, er virkelig nok å gjøre - og det hjelper liksom ikke så mye å være 50% sykmeldt når jeg jobber livet av meg når jeg er på jobb. Men jeg har fått strikket ferdig nok et dukkeplagg til Vesla. Fantastisk med dukkeplagg, det går så sinnsykt fort. Her er det Oda som er modell. Og her er det lille Mø som er modell. Gårsdagens liste: Kjøretime Fin gåtur hjem Fint vær Vesla Dagens liste: Vesla spiste MASSE til frokost Barna spiste lunsj ute i barnehagen Sol Vesla var herlig og ville gå masse på veien hjem i dag Strikket ferdig tunika til dukkene til Vesla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. mars 2012 #4656 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg er totalt målløs av beundring over strikkinga di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. mars 2012 Forfatter #4657 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg er totalt målløs av beundring over strikkinga di! Hvorfor det??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. mars 2012 #4658 Del Skrevet 15. mars 2012 Du er kjempeflink! Heldige vesla og dukkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. mars 2012 #4659 Del Skrevet 15. mars 2012 Digger fargene du strikket i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. mars 2012 Forfatter #4660 Del Skrevet 15. mars 2012 Du er kjempeflink! Heldige vesla og dukkene. Takk... Er en grei måte å bruke opp restegarn, har ikke lyst til å kaste restene når det er nok til småplagg igjen. Blir nok flere dukkeplagg, har jo litt restegarn liggende. Digger fargene du strikket i Denne fargekomboen heter Wildflower Trail, den kommer fra Mosaic Moon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå