Saeria Skrevet 3. mars 2012 #4601 Del Skrevet 3. mars 2012 Kom hentelapp i posten i dag, så da skal vi prøve å rekke posten etter G har sovet luren sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #4602 Del Skrevet 3. mars 2012 Kom hentelapp i posten i dag, så da skal vi prøve å rekke posten etter G har sovet luren sin. Så fort det gikk da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #4603 Del Skrevet 3. mars 2012 Er bekymra for deg, særlig når jeg ikke vet hva som skjer :/ Kanskje du kan sende meg en PM når formen er bedre? Glad i deg Sender deg en PM i dag jeg kjære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #4604 Del Skrevet 3. mars 2012 Har forresten vunnet en konkurranse!! Har vært en knit-along på Ravelry i den ene gruppen jeg er medlem i, kastet meg med i siste øyeblikk og la inn bilder av den grønne luen jeg har strikket. Og jeg vant!!!! Får rabatt i butikken til hun som farger det garnet jeg strikket med, og jeg tror jeg har forelsket meg i et av garnene der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. mars 2012 #4605 Del Skrevet 3. mars 2012 Å, så gøy! Gratulerer! Den fargen var nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #4606 Del Skrevet 3. mars 2012 Den er nydelig, men på for tynt garn. Orker ikke å strikke på så tynt mer enn jeg må - får vondt i skuldrene av det. MEN har ingen tidsfrist på den rabatten/gavekortet så jeg kan bare vente til jeg ser noe jeg virkelig vil ha før jeg bruker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. mars 2012 #4607 Del Skrevet 3. mars 2012 Gratulerer! Flinkisen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. mars 2012 #4608 Del Skrevet 3. mars 2012 Det skjønner jeg veldig godt at du gjør. Er det armen som gjør at du ikke kan strikke mer?? Ja, armen og skuldre/nakke. Håper jo jeg kan strikke igjen en gang... Må få kommet i gang med dansen og yoga igjen... Men akkurat nå setter lommeboka en stopper for yogaen, jeg har litt lite penger, siden jeg er alene med doble boutgifter. Vi har helt klart verden fineste jobb. Nehei, det er det jeg som har! Vdr. nettbrett: Jeg har en iPad akkurat nå, pga jobben. Jeg kan ikke fordra den. Å finne igjen en fil er en utfordring uten like, og... Blæ. Skulle jeg kjøpt et selv, ville jeg gått for et Android-brett. Evt. et litt større lesebrett hvis planen kun er å lese PDF-filer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. mars 2012 #4609 Del Skrevet 3. mars 2012 Gratulerer! Håper hun farger opp garn i den fargen, men med riktig tykkelse da. Og forresten... TUSEN TAKK for nydelig lillebrorstrikk! Åhh som jeg gleder meg til å bruke alt sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #4610 Del Skrevet 3. mars 2012 Gratulerer! Håper hun farger opp garn i den fargen, men med riktig tykkelse da. Og forresten... TUSEN TAKK for nydelig lillebrorstrikk! Åhh som jeg gleder meg til å bruke alt sammen! Så fint at du likte alt sammen, håper luen og knappe-tøflene passer. Håper du likte knappene jeg valgte ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. mars 2012 #4611 Del Skrevet 3. mars 2012 Ja, knappene var kjempesøte. Synes du har vært kjempeflink! Gleder meg sånn til å vise det frem på lillebror... Han kommer til å bli så søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #4612 Del Skrevet 3. mars 2012 Ja, knappene var kjempesøte. Synes du har vært kjempeflink! Gleder meg sånn til å vise det frem på lillebror... Han kommer til å bli så søt! Takk, det var koselig å strikke for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 3. mars 2012 #4613 Del Skrevet 3. mars 2012 Grattis med vinning! Utrulig fint garn. Det går ikkje an å strikka med dobbel tråd, då? Eller vil det ødelegga effekten av printen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 4. mars 2012 #4614 Del Skrevet 4. mars 2012 Så gøy å vinne Håper du får en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #4615 Del Skrevet 4. mars 2012 Særdeles sløv søndag. Har gjort lite i dag, bortsett fra å vaske klær da. Vesla er blitt forkjølet, igjen, og snørrer og hoster som bare det. Så alle planer om å gå ut og gå tur er skrinlagt, vi holder oss inne i dag. Nå ser Vesla på "Lady og Landstrykeren", mens Mannen lager middag og jeg sitter på nett. I dag skal vi ha en gryterett til middag, fritt etter Mannens hode. Glemte å legge inn gårsdagens liste: Vant en konkurranse Fin tur til by'n (lite folk) Vesla sovnet fint når vi kom hjem En fin kveld med mye komi på tv'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #4616 Del Skrevet 4. mars 2012 Dagens liste: God middag, gryterett Vesla som har vært mye på rommet sitt Vesla tisset på potten Mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. mars 2012 #4617 Del Skrevet 4. mars 2012 Flinke vesla! Her har jeg lagt fiiint ulltøy til vask og lanolisering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. mars 2012 #4618 Del Skrevet 4. mars 2012 Fine lister! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. mars 2012 #4619 Del Skrevet 5. mars 2012 Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 5. mars 2012 #4620 Del Skrevet 5. mars 2012 Innom for å ønske deg og familien din ei flott uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå