Nótt Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #4581 Del Skrevet 1. mars 2012 Du skal ta lappen? Mannen vil veldig gjerne at jeg gjør det, men jeg synes det er skummelt! Det er planen ja, kjenner litt på den skumle biten. MEN ser absolutt fordelen av det nå når vi har barn - og særlig om vi skulle få et barn til etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. mars 2012 #4582 Del Skrevet 1. mars 2012 Huff, ja. Jeg må nok til pers jeg også. Har sagt litt på spøk til mannen, at når jeg har tatt lappen, så skal det stå en Mini morris cooper å vente på meg utenfor huset! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #4583 Del Skrevet 1. mars 2012 Huff, ja. Jeg må nok til pers jeg også. Har sagt litt på spøk til mannen, at når jeg har tatt lappen, så skal det stå en Mini morris cooper å vente på meg utenfor huset! :gjeiper: hadde vært moro om det faktisk skjedde da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 1. mars 2012 #4584 Del Skrevet 1. mars 2012 Det er veldig praktisk å ha lappen. Helsing ho som er frå så utkantstrøk at ho ikkje eingong klarar å sjå for seg at nokon ikkje har lappen før dei har fylt 20. Det er nemlig uvanlig der eg kjem frå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #4585 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg skulle ikke være som alle andre da jeg var 18, og siden vi bodde i Bærum nært Oslo så så jeg ikke behovet. Nå bor vi I Oslo og jeg ser helt klart behovet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #4586 Del Skrevet 1. mars 2012 Over til noe litt annet, jeg ønsker meg et nettbrett. Rett og slett fordi jeg er lei av å lese strikkeoppskrifter på den lille skjermen på telefonen min, ha pc'n på for å se oppskriftene eller å rote rundt med papiroppskrifter. MEN hvilket nettbrett skal jeg velge??? Trenger litt lagringsplass (kan så klart bare overføre fra pc og slette når jeg er ferdig), oppskriftene kommer stort sett i pdf format så nettbrettet må ha en form for pdf leser, gjerne mulighet til nett-tilgang (trenger ikke nødvendigvis være mobilnett) og en klart og god skjerm. Nå er det bare å finne et slikt nettbrett.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 1. mars 2012 #4587 Del Skrevet 1. mars 2012 Så deilig med skikkelig date med mannen! Og fridager sammen attpåtil Og så spennende med lappe-taking. Har du begynt med kjøretimer også? Det er ihvertfall veldig praktisk å kunne kjøre når man har mer enn ett barn. Mannen sa i sommer at han skulle kjøpe nettbrett til meg, men vi har fortsatt ikke klart å bestemme oss Når vi tror vi har bestemt oss for et, så har ikke butikken det inne. Men tenker jeg skal mase litt mer på ham, for jeg driver også å leser strikkeoppskrifter på iPhone for tiden. Og det begynner å bli vanskelig å balansere laptopen oppå magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #4588 Del Skrevet 1. mars 2012 Så deilig med skikkelig date med mannen! Og fridager sammen attpåtil Og så spennende med lappe-taking. Har du begynt med kjøretimer også? Det er ihvertfall veldig praktisk å kunne kjøre når man har mer enn ett barn. Mannen sa i sommer at han skulle kjøpe nettbrett til meg, men vi har fortsatt ikke klart å bestemme oss Når vi tror vi har bestemt oss for et, så har ikke butikken det inne. Men tenker jeg skal mase litt mer på ham, for jeg driver også å leser strikkeoppskrifter på iPhone for tiden. Og det begynner å bli vanskelig å balansere laptopen oppå magen. Det var skikkelig deilig med en ordentlig date med Mannen, lenge siden sist. Første kjøretime neste uke, om ikke noe klusser det til da. Vet ikke hvor fort jeg kjøper nettbrett da, begynte å tenke på det i helgen og kjenner bare behovet mer og mer. (Snakker om å lage sine egne behov...). Hva er deres kriterier til et nettbrett??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. mars 2012 #4589 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg har veldig lyst på den minien da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #4590 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg har veldig lyst på den minien da. Skjønner det veldig godt, men den er vel heller lite praktisk med to små.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 1. mars 2012 #4591 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Vet ikke hvor fort jeg kjøper nettbrett da, begynte å tenke på det i helgen og kjenner bare behovet mer og mer. (Snakker om å lage sine egne behov...). Hva er deres kriterier til et nettbrett??? Det viktigste er at den har et tastatur som kan kobles til, og det begrenser muligheten ganske sterkt. Ellers ser vi etter god oppløsning på skjermen, batteritid og lagringskapasitet. De fleste som selges har bare 16GB, og det synes vi er litt lite. Krysser fingrene for en vellykket kjøretime! Har du kjørt noe før? Endret 1. mars 2012 av Kara W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #4592 Del Skrevet 1. mars 2012 Det viktigste er at den har et tastatur som kan kobles til, og det begrenser muligheten ganske sterkt. Ellers ser vi etter god oppløsning på skjermen, batteritid og lagringskapasitet. De fleste som selges har bare 16GB, og det synes vi er litt lite. Krysser fingrene for en vellykket kjøretime! Har du kjørt noe før? Jeg synes også 16GB er litt lite, tastatur er ikke et krav for meg - har tross alt en relativt ny laptop og den funker fint til når jeg skal taste mye. Nei ikke kjørt før i det hele tatt så dette skal bli veldig spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. mars 2012 #4593 Del Skrevet 1. mars 2012 Skjønner det veldig godt, men den er vel heller lite praktisk med to små.... Den er nok ikke kjempepraktisk, nei... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 2. mars 2012 #4594 Del Skrevet 2. mars 2012 PDF-leser trenger du ikke tenke på, brettet blir jo entne Android eller iOS, og da kan du laste ned gratis PDF-leser på app-markedet. Ellers så har jeg hørt vannvittig mye skryt av Samsung galaxy-tabene, har en bekjent som alltid har vært Apple-freak deluxe, men han har bytta ut både telefon og pad med Samsung. Han jobber også på Elkjøp, så han stoler jeg på at veit hva han snakker om. 16GB er ikke så gærent om det er hovedsaklig strikkeoppskrifter og sånt du skal ha på den altså. Også går det alltids ann å kjøpe en liten minnepinne som tilleggslagring. Herr Pixie skal selge Macen sin nå, for å bytte ut med en iPad. Men for han er det ikke aktuelt med noe annet enn en iPad da, for han er så glad i OS-et til Mac. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #4595 Del Skrevet 2. mars 2012 PDF-leser trenger du ikke tenke på, brettet blir jo entne Android eller iOS, og da kan du laste ned gratis PDF-leser på app-markedet. Ellers så har jeg hørt vannvittig mye skryt av Samsung galaxy-tabene, har en bekjent som alltid har vært Apple-freak deluxe, men han har bytta ut både telefon og pad med Samsung. Han jobber også på Elkjøp, så han stoler jeg på at veit hva han snakker om. 16GB er ikke så gærent om det er hovedsaklig strikkeoppskrifter og sånt du skal ha på den altså. Også går det alltids ann å kjøpe en liten minnepinne som tilleggslagring. Herr Pixie skal selge Macen sin nå, for å bytte ut med en iPad. Men for han er det ikke aktuelt med noe annet enn en iPad da, for han er så glad i OS-et til Mac. Takk for input. Formen i dag var fin helt til rett etter kiropraktortimen, da ble jeg skikkelig dårlig. Superkvalm og orket nesten ikke å gå hjem. Endte opp med å legge meg på sofan og der har jeg vært siden, nesten død for omverdenen. Har endelig klart å få i meg litt mat og føler meg litt bedre, kvalmen er nesten borte og jeg klarer å sitte rett opp og ned nå i hvertfall. Litt lei meg for jeg skulle ha vært ute og spist med *Enigma* og Purple i dag, men måtte melde avbud. Var hos legen tidligere i dag og jeg ble 50% sykmeldt for å se om det gjør at jeg klarer å få litt mer overskudd og krefter til ting. Blir spennende å se om det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. mars 2012 #4596 Del Skrevet 2. mars 2012 Trist at du ikke kunne komme i dag. Hvordan går det med prosessen for en gladere hverdag, har det skjedd noe siden sist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #4597 Del Skrevet 2. mars 2012 Trist at du ikke kunne komme i dag. Hvordan går det med prosessen for en gladere hverdag, har det skjedd noe siden sist? Var veldig synd at jeg ble så dårlig akkurat i dag. Har ikke skjedd så mye når det gjelder en gladere hverdag, ikke annet enn at jeg prøver å "se" hva som er positivt hver dag. Det hjelper jo en del da. Vil gi beskjed så fort det skjer noe mer håndfast. Nå skal jeg bruke den 50% sykmeldingen til å komme meg ut, trene og være meg selv - uten å tenke på alt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #4598 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Dagens liste: Nydelig vær Vi fikk tak i nye sko til Vesla Kosedag med Mannen og Vesla Sendt pakke til Saeria og knøttet i magen. Endret 2. mars 2012 av Nótt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. mars 2012 #4599 Del Skrevet 2. mars 2012 Godt du fikk sykmelding, vennen. Tror det vil gjøre deg godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 3. mars 2012 #4600 Del Skrevet 3. mars 2012 Er bekymra for deg, særlig når jeg ikke vet hva som skjer :/ Kanskje du kan sende meg en PM når formen er bedre? Glad i deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå