Nótt Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #4561 Del Skrevet 28. februar 2012 Det er ikke så rart at den øker nei, men nå har jeg lagt på meg 8 kg og er 22 uke først om to dager, synes det har gått alt for raskt de siste ukene og fortsetter det i samme tempo vil det si at jeg kommer til å legge på meg minst 15 kg til og det synes jeg blir litt mye... Det er vel ikke like artig når du ikke vet hva vektnedgangen skyldes. Håper du får en fin kveld 15 kg er veldig vanlig å legge på seg når man går gravid så synes ikke du skal bekymre deg for mye ennå. Nå var jeg veldig uvanlig tror jeg for jeg la jo nesten ikke på meg i det hele tatt. Ved fullgåtte 40 uker hadde jeg lagt på meg 7-8 kg mener jeg å huske og det var jo kun barnet + alt det det innebærer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #4562 Del Skrevet 28. februar 2012 Har prøvd meg på noe jeg ikke har gjort før, nemlig toving. Jeg har strikket et par votter til Vesla og i kveld tovet jeg dem. Er spent på å se om de faktisk passer når hun våkner i morgen tidlig. Synes de ser litt små ut, men har målt de opp mot skissen av hånden hennes og de skal passe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 28. februar 2012 #4563 Del Skrevet 28. februar 2012 Så gøy å prøve nye ting. Tovet du for hånd eller i maskin? Jeg prøvde å lage tøfler i fjor, og tovet dem i maskinen. Selv om jeg la opp like mange masker, så ble de alle forskjellige størrelser. Formen er forresten bedre igjen, så kanskje vi kan få til et lite besøk en av de kommende ukene? Jeg vil gjerne prøve meg et par dager til på jobb før jeg legger noen planer, men kanskje i slutten av neste uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #4564 Del Skrevet 28. februar 2012 Så gøy å prøve nye ting. Tovet du for hånd eller i maskin? Jeg prøvde å lage tøfler i fjor, og tovet dem i maskinen. Selv om jeg la opp like mange masker, så ble de alle forskjellige størrelser. Formen er forresten bedre igjen, så kanskje vi kan få til et lite besøk en av de kommende ukene? Jeg vil gjerne prøve meg et par dager til på jobb før jeg legger noen planer, men kanskje i slutten av neste uke? Jeg tovet i maskin, og de ser ut til å ha blitt like i størrelsen, om de passer Vesla er en helt annen sak da. *spent* Treffer deg gjerne en dag, men prøv deg litt på jobb først og si i fra etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. februar 2012 #4565 Del Skrevet 28. februar 2012 Håper de passer vesla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 28. februar 2012 #4566 Del Skrevet 28. februar 2012 De blir sikkert så fine att! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. februar 2012 #4567 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg tovet votter i maskin for noen år siden, og det funka fint. Jeg savner å kunne strikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. februar 2012 #4568 Del Skrevet 29. februar 2012 Den reklamen er fin Vi har virkelig den fineste jobben, heldige som får jobbe med så mange flotte barn og være en så stor del av dems hverdag Savner virkelig alle mine små vakre om dagen Vektnedgang ja....håper vekten raser ned her om noen uker også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #4569 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg tovet votter i maskin for noen år siden, og det funka fint. Jeg savner å kunne strikke. Det skjønner jeg veldig godt at du gjør. Er det armen som gjør at du ikke kan strikke mer?? Den reklamen er fin Vi har virkelig den fineste jobben, heldige som får jobbe med så mange flotte barn og være en så stor del av dems hverdag Savner virkelig alle mine små vakre om dagen Vektnedgang ja....håper vekten raser ned her om noen uker også Vi har helt klart verden fineste jobb. Her raste vekten fort ned etter fødsel, var nede i match vekt bare 2 uker etter fødsel - er nok ikke like lett for alle da. Vottene passet Vesla supert og hun ble veldig glad for de. Skulle ha de på på vei til barnehagen, da var jeg veldig glad. Nå er Vesla hos besteforeldrene sine, og skal være der til i morgen for Mannen og jeg skal på konsert i kveld: Keizers Orchestra. Både Mannen og jeg har fri resten av uka og det skal bli veldig godt kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 29. februar 2012 #4570 Del Skrevet 29. februar 2012 Kos dere masse på konserten i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 29. februar 2012 #4571 Del Skrevet 29. februar 2012 Kos dere på konsert og med fri resten av uken Høres vidunderlig ut. 15 kg er veldig vanlig å legge på seg når man går gravid så synes ikke du skal bekymre deg for mye ennå. Nå var jeg veldig uvanlig tror jeg for jeg la jo nesten ikke på meg i det hele tatt. Ved fullgåtte 40 uker hadde jeg lagt på meg 7-8 kg mener jeg å huske og det var jo kun barnet + alt det det innebærer. Jeg vet og hvis jeg ender opp på 15 er det helt greit, men jeg mente 15 kg fra nå og da blir det evt opp i 23 kg til sammen siden jeg har lagt på meg 8 alt Jeg skal prøve og skyve badevekten litt bort for en stund, og ikke veie meg før jeg skal til jordmor igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #4572 Del Skrevet 1. mars 2012 Hjemme og i seng etter en vanvittig kul og stein bra konsert. Har faktisk endt opp med en band t-skjorte, noe jeg aldri kjøper for jeg går jo ikke med de. MEN denne måtte jeg nesten bare ha selvom den er hvit, den har nemlig en flaggermus hengende på fronten omringet av masse sommerfulger. Skal se om jeg kan få tatt et bilde og postet det etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. mars 2012 #4573 Del Skrevet 1. mars 2012 Så herlig. Jeg har vært på en konsert med dem for mange år siden. Vet de kommer hit til byen også denne måneden tror jeg. Jeg bare må få meg en billett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #4574 Del Skrevet 1. mars 2012 Det må du bare gjøre. Lurer litt på å kjøpe helgepass til Norwegian Wood i år for det er så mange bra som spiller der bl.a. Kaizers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #4575 Del Skrevet 1. mars 2012 Nei nå får jeg bare legge meg tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. mars 2012 #4576 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg også! De kommer hit i april. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #4577 Del Skrevet 1. mars 2012 Det har vært en deilig sløv dag. Vi begynte rolig og stille, før vi utpå dagen dro først på SmartClub hvor jeg fikk kjøpt meg utebukse på salg. Så dro vi for å møte svigers, spise og ta med oss Vesla hjem. Vel hjemme tok jeg turen ut igjen for å dra på Mørkekjørings demonstrasjon. Nå er jeg hjemme for dagen og har inntatt sofane. Pga kveldens Mørkekjørings demonstrasjon har jeg tatt første skritt på veien til førerkortet, på tide kan man vel trygt si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. mars 2012 #4578 Del Skrevet 1. mars 2012 Det er veldig kjekt å kunne kjøre bil ja! Moro er det jo også. Lykke til med opplæringa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #4579 Del Skrevet 1. mars 2012 Det er veldig kjekt å kunne kjøre bil ja! Moro er det jo også. Lykke til med opplæringa! Skal bli spennende, ser mer nytten av det nå enn for noen år siden kan man si. Er mye jeg gjerne skulle gjort, men som ikke blir gjort pga at jeg ikke kjører. Så her er det bare å stå på. Dagens liste: Knall konsert i går som jeg fortsatt flyter på Strålende vær i dag Ny utebukse Hentet Vesla Mørkekjøringsdemonstrasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. mars 2012 #4580 Del Skrevet 1. mars 2012 Du skal ta lappen? Mannen vil veldig gjerne at jeg gjør det, men jeg synes det er skummelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå