MarianneE Skrevet 25. februar 2012 #4541 Del Skrevet 25. februar 2012 Har du vært hos legen og sjekket at alt er som det skal være sånn fysisk? At ikke du mangler noe vitamin e.l. som gjør deg så sliten? ...og er du sikker på at ikke du er gravid? Uansett, en løsning på det hele håper vi på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 25. februar 2012 Forfatter #4542 Del Skrevet 25. februar 2012 Har du vært hos legen og sjekket at alt er som det skal være sånn fysisk? At ikke du mangler noe vitamin e.l. som gjør deg så sliten? ...og er du sikker på at ikke du er gravid? Uansett, en løsning på det hele håper vi på! Var hos legen i høst og fikk sjekket ting da pga den sliten-følelsen, tar nå tilskudd og det hjelper ikke. Så er nok noe annet i tillegg som gir meg den følelsen. Og gravid er jeg helt klart ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 25. februar 2012 Forfatter #4543 Del Skrevet 25. februar 2012 Dagens høydepunkt: gikk på vekten etter frokost og midt på dagen, og den viste 66,7 kg. Det er 3,2 kg mindre enn før jeg ble gravid med Vesla. Og litt mer enn jeg veide da jeg giftet meg med Mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. februar 2012 #4544 Del Skrevet 25. februar 2012 Jammen ikke verst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 25. februar 2012 Forfatter #4545 Del Skrevet 25. februar 2012 Nei det er det ikke, merkelig egentlig for jeg har ikke gjort noe for å gå ned. Men skal ikke klage altså er superfornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. februar 2012 #4546 Del Skrevet 25. februar 2012 Jeg har og vært på vekta. Den viste -2 kilo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 25. februar 2012 Forfatter #4547 Del Skrevet 25. februar 2012 Jeg har og vært på vekta. Den viste -2 kilo. Det er gøy med sånne tall på vekta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. februar 2012 #4548 Del Skrevet 25. februar 2012 Ja, ihvertfall når man jobber for dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 25. februar 2012 #4549 Del Skrevet 25. februar 2012 Eg har også som mål å gå ned nokre få kilo. Så langt er eg på omtrent +1 kg sidan eg bestemte meg for å "slanka" meg. Det seier vel litt om både motivasjon og viljestyrke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. februar 2012 #4550 Del Skrevet 25. februar 2012 Her er det omvendt. Man skulle visst helst gått opp i vekt. Er straks i uke 33 og har gått opp 5 kilo totalt. Det inkluderer det at jeg gikk ned i starten. Jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #4551 Del Skrevet 26. februar 2012 Her er det omvendt. Man skulle visst helst gått opp i vekt. Er straks i uke 33 og har gått opp 5 kilo totalt. Det inkluderer det at jeg gikk ned i starten. Jaja.. Ja du burde jo helst ha gått litt opp i vekt da. I dag har jeg begynt på og avsluttet et lite strikkeprosjekt, nemlig ørevarmer/pannebånd til Vesla i lilla semisolid farge. Den var så vellykket av Vesla ikke ville ta den av da hun la seg. Da var jeg veldig fornøyd. Må nesten prøve å fremheve de positive tingene i livet mitt, så her kommer en liten liste: Sove lenge i dag Våkne av barnelatter Se at bestevenninna mi ligger ved siden av meg i senga Vafler til frokost Tur i solskinnet med Mannen og Vesla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 26. februar 2012 #4552 Del Skrevet 26. februar 2012 Veldig koselig å se deg i går! Godt å høre at ting ser ut til å ordne seg for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 26. februar 2012 #4553 Del Skrevet 26. februar 2012 For ei herlig liste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 27. februar 2012 #4554 Del Skrevet 27. februar 2012 Fine listen, og ørevarmeren/pannebånnet var skikkelig fint. Likte lillafargen godt Har prøvd å holde meg oppdatert, men er desverre fryktelig fraværende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #4555 Del Skrevet 27. februar 2012 Veldig koselig å se deg i går! Godt å høre at ting ser ut til å ordne seg for deg. Godt å høre at det kan se ut til å ordne seg for deg også. Og det var veldig godt å se deg også. For ei herlig liste! Fin den ja. Fine listen, og ørevarmeren/pannebånnet var skikkelig fint. Likte lillafargen godt Har prøvd å holde meg oppdatert, men er desverre fryktelig fraværende. Kan sende deg en pm om du vil?!? Vesla likte pannebåndet/ørevarmeren så godt at den måtte på i dag som hals. Søte Vesla. Og dermed fant jeg ut at det kan brukes som hals også - veldig anvendelig. Her prøver jeg meg på dagens liste: Vesla og Mannen Startet på en genser til Vesla Mannen som hentet oss i barnehagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #4556 Del Skrevet 27. februar 2012 En utrolig flott reklamefilm. http://www.verdensfinestestillingledig.no/nb/aktuelt/43/hva-har-du-gjort-i-dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 27. februar 2012 #4557 Del Skrevet 27. februar 2012 Kan sende deg en pm om du vil?!? Ja gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. februar 2012 #4558 Del Skrevet 28. februar 2012 For det første og nydelige lister (må begynne med dem selv igjen ) Så herlig med vektnedgang uten å ha gjort noe (Her bare skyter vekten fart uten at jeg spiser noe mer enn vanlig, de siste seks ukene har det nesten blitt en kilo i uken ) Musekostymen var herlig, jeg er sikker på at vesla var nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #4559 Del Skrevet 28. februar 2012 For det første og nydelige lister (må begynne med dem selv igjen ) Så herlig med vektnedgang uten å ha gjort noe (Her bare skyter vekten fart uten at jeg spiser noe mer enn vanlig, de siste seks ukene har det nesten blitt en kilo i uken ) Musekostymen var herlig, jeg er sikker på at vesla var nydelig Nå skal jo du legge på deg da vennen så ikke så rart at vekten din øker. Det er godt med vektnedgang, men hadde vært greit om jeg hadde visst grunnen til det. Vesla var nydelig i kostymet sitt. Listene ja, var en måte å få noe positivt inn i dagboka mi og dra frem det som faktisk er positivt i hverdagen. Vesla og jeg gikk samtidig som Mannen i dag Vesla mi som gir meg en STOOOOR klem når jeg trenger det Vesla som sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. februar 2012 #4560 Del Skrevet 28. februar 2012 Det er ikke så rart at den øker nei, men nå har jeg lagt på meg 8 kg og er 22 uke først om to dager, synes det har gått alt for raskt de siste ukene og fortsetter det i samme tempo vil det si at jeg kommer til å legge på meg minst 15 kg til og det synes jeg blir litt mye... Det er vel ikke like artig når du ikke vet hva vektnedgangen skyldes. Håper du får en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå