Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Lille frøken mus var veldig fornøyd i dagmorges da hun fikk på seg musekostymet sitt. Litt lei ble hun da hale og ører måtte legges i sekken til de kom i barnehagen. :hjerte:

Her ser dere hale og ører.

DSC01441_medium2.JPG

Ørene er festet til en vanlig sløyfe, slik gutter bruker til dress, denne er rødrutet, og halen er festet til en liten hvit mammelukk (?) for å unngå sikkerhetsnåler og bånd i livet. Resten av antrekket består av: en herlig rød forklekjole med hjerter, hvit blondetunika (siden kjolen er åpen over rumpa), hvit blondeullbody og stripete brun og hvit ullstrømpebukse. Og så klart påtegnet nese og værhår. :rodmer:

Bare synd jeg ikke er tilstede i dag og får sett henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå sitter jeg og prøver å finne ut hva jeg skal strikke som neste prosjekt. Muse-kostymet tok litt luven av strikkeinspirasjonen min kjenner jeg. Har mye jeg burde strikke, men hva jeg VIL strikke nå aner jeg ikke..... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et nusselig musekostyme! :hjerte:

Jeg ble helt forelsket i den ugla jeg.. tror nesten jeg må strikke den.. :hoppe:

Håper formen har vært god idag, og at kiropraktor hjalp. Synd jeg ikke var i form til å komme på besøk.Her har du noe nytt å strikke på neste gang du går tom for ideer:Ugle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et nusselig musekostyme! :hjerte:

Jeg ble helt forelsket i den ugla jeg.. tror nesten jeg må strikke den.. :hoppe:

Det var veldig søtt. :sjenert:

Ugla var fin den, men her er så mye annet som jeg skal strikke at den ikke kommer inn på lista mi engang. :fnise:

Utrolig søtt musekostyme :jepp: Sånne dager må det være helt herlig å jobbe i barnehage.

Herlige og jævlige dager, herlige pga alle kostymene og slikt. Men jævlige pga alt kaoset som følger av en slik dag.

Fint kostyme til vesla! Tipper hun var fin!

Jeg synes hun var kjempefin, men så er jeg jo ikke akkurat objektiv da. :fnise:

Sliten, men mye bedre i formen enn hva jeg var i uka som gikk. Vesla har vært hos besteforeldrene sine siden i går, og Mannen og jeg har fått hatt en skikkelig opprydning på rommet hennes + omøblert der inne. Noe som gjorde at rommet ser større ut og hun har fått bedre lekeplass på gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg utnytter barnefri ennå mer, rydder i kottet på soverommet vårt. Deilig å få orden der nå, så nå kan man gå inn der igjen uten å måtte rydde ut alt først. :sjarmor: Merker jo så klart at formen ikke er på topp, men orker ikke å vente mer med å gjøre det nå. Har jo tross alt et "walk-in-wardrobe" så da må man kunne gå inn i det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer:

:troest:

:klemmer:

Takk jenter. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre for tiden, men forhåpentligvis nærmer vi oss en løsning på ting. Beklager at jeg er kryptisk, men inntil noe er sikkert blir det sånn. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du lar det bli sånn. Så får du sende en PM når/hvis/om du vil lufte litt tanker...

Det skal jeg gjøre vennen. Takk!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes hun var kjempefin, men så er jeg jo ikke akkurat objektiv da. :fnise:

Men eg er objektiv, og eg er heilt enig. :nigo: Herlig, lita, suuuuperstolt jente på veg til barnehagen i musekostyme. :rodmer:

Og så vil eg legga igjen ein :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men eg er objektiv, og eg er heilt enig. :nigo: Herlig, lita, suuuuperstolt jente på veg til barnehagen i musekostyme. :rodmer:

Og så vil eg legga igjen ein :hug:

Godt det ikke bare er meg som synes hun er søt da. :fnise:

Håper det løser seg snart. :klemmer:

Det håper jeg også for å si det sånn - er kanskje en løsning i sikte. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...