Saeria Skrevet 11. februar 2012 #4481 Del Skrevet 11. februar 2012 HURRA for vesla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. februar 2012 #4482 Del Skrevet 11. februar 2012 Gratulerer med dagen til Vesla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 11. februar 2012 #4483 Del Skrevet 11. februar 2012 Gratulerer med dagen til verdens fineste lille jente bursdagsklem fra oss to :happy: skal få sendt gaven hennes på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. februar 2012 #4484 Del Skrevet 11. februar 2012 Gratulerer med dagen til vesla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 11. februar 2012 #4485 Del Skrevet 11. februar 2012 Hurra for den lille-store bursdagsjenta! :blåse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. februar 2012 Forfatter #4486 Del Skrevet 11. februar 2012 Da har alle gjestene gått, og Vesla sitter som et slakt og ser på barne-tv. Vi var totalt 13 stykker i leiligheten vår, 12 voksne + Vesla. De første kom kl 1400 og de siste gikk for ca 20 minutter - så det ble en god feiring i dag. Mye fint fikk hun også: - brio dukkevogn i lilla - babybjørn potte (den høye) - magnetpuslespill - trepuslespill - lego brannbil - Barbapapa bok, om Barbagod - MASSE klistremerker og tatoveringsmerker med bjørner, så nå går hun med tatoveringer på armene slik som mamma - en bok med eventyr for 2-åringer - en Barbapapa koffert - en kjole - Barbapapa kopp, tallerken (flat og dyp) og skje - Barbapapa truser - nye tøfler - 2 bøker - dukkebleier 3 og bleiebukse - playmo figurer (hun elsker å leke rollelek med figurene) Så hun var i hvertfall fornøyd med dagens utbytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. februar 2012 #4487 Del Skrevet 11. februar 2012 Og på mandag er det pakke på vei i posten fra oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. februar 2012 Forfatter #4488 Del Skrevet 11. februar 2012 Gratulerer med dagen til verdens fineste lille jente bursdagsklem fra oss to :happy: skal få sendt gaven hennes på mandag! Og på mandag er det pakke på vei i posten fra oss! Så søte dere er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. februar 2012 Forfatter #4489 Del Skrevet 11. februar 2012 Nå er jeg i full gang med å lage et musekostyme til Vesla. Har strikket 1 øre, og har begynt på øre nr. 2. Når begge ørene er ferdige skal jeg strikke halen. Vesla har nemlig helt selv bestemt hva hun skal være. Jeg sa: "Barnehagen skal det være karneval snart, da kan alle kle seg ut og være det de har lyst til. Hva vil du være Vesla?" Og hun svarte med et stort smil: "Mus!" Og da må jo mamma bare fikse slik at hun kan være mus da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 11. februar 2012 #4490 Del Skrevet 11. februar 2012 Så søt hun er. Og orginal idê må jeg si og ikke minst snill mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. februar 2012 Forfatter #4491 Del Skrevet 11. februar 2012 Så søt hun er. Og orginal idê må jeg si og ikke minst snill mamma Original idé ja, men tror det har sammenheng med at jeg kaller henne lille klatremus - fordi hun klatrer overalt. Og fordi vi "dramatiserte" Musevisa på nissefesten i barnehagen, og alle barna ville være mus (jeg var Bestemormus). Og hver kveld må Mannen synge "Når en liten mus skal ut å gå..." før hun sover. Søte lille jenta mi. Synes det er morsomt å lage kostyme til henne, er bare glad for at hun ikke krever noe som koster masse å lage. Måtte bare vri huet mitt får å finne ut hvordan man strikker museører da, for det var ingen oppskrifter på det på nettet. Men de ser ut til å bli fine, om jeg kan skryte av meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 11. februar 2012 #4492 Del Skrevet 11. februar 2012 Selvfølgelig kan du skryte av deg selv Du er kjempeflink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. februar 2012 Forfatter #4493 Del Skrevet 11. februar 2012 Takk, føler liksom ikke at jeg er flink - bare gjør noe jeg liker å gjøre som samtidig kommer Vesla til gode. Er bare så greit å kunne lage noe selv og som ingen andre har. Jeg har forresten kjøpt meg nye vintersko, for de jeg hadde fra før var ikke noe gode lenger. Dette var 3 vinteren deres og jeg var ikke særlig varm på beina lenger. Så nå har jeg kjøpt meg et par Bearpaw støvler. Og de er så sinnsykt gode. Faktisk så gode at jeg har lyst til å kjøpe meg et par tøflerogså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 11. februar 2012 #4494 Del Skrevet 11. februar 2012 Kjempeoriginalt! Er det mulig å få sjå bilde av kostymet? Om enn berre ei bamsemus eller noko? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. februar 2012 Forfatter #4495 Del Skrevet 11. februar 2012 Da er ørene ferdig strikket, da gjenstår kun halen. Og å finne ut hva ørene skal monteres på og hvordan, det må være enkelt for Mannen skal følge i barnehagen på fredag - jeg skal nemlig på kurs og ikke på jobb i barnehagen den dagen. Bilde av kostymet kan du nok få på mms tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. februar 2012 #4496 Del Skrevet 11. februar 2012 Likte skoene dine! Du er flink du, som lager kostyme til Vesla. Vi var så heldige å få låne et kostyme fra en mamma (og TI'er)som har en ett år eldre gutt i barnehagen til G. Hjemmesydd dragekostyme. Grønn dragekropp med orange vinger. G er ikke den som har så mange meninger om hva han vil kle seg ut, så da ble det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. februar 2012 #4497 Del Skrevet 12. februar 2012 De vinterstøvlene så kjempedeilige ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #4498 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) De vinterstøvlene så kjempedeilige ut!! De er vanvittig gode, mye og varme. En fryd å ha på føttene. Søndagmorgen og jeg er trøtt, en av naboene spilte høy musikk i natt. Mellom 0200 og 0400. Endret 12. februar 2012 av Nótt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 12. februar 2012 #4499 Del Skrevet 12. februar 2012 De skoene så nydelig ut Jeg er sikker på at Vesla blir nydelig på karnevalet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 12. februar 2012 #4500 Del Skrevet 12. februar 2012 Det er virkelig fordelen med å bu i enebolig med nesten berre naboar på 50+. Dei fleste er på hytta heile helga, så det er stort sett stilt og fredelig på nattestid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå