Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Ditt mørke sinn

Legg bort alle kompliserte tanker

Legg bort ditt følelsesmessige anker

Skru av dine tanker.

Skru opp alle farger i ditt mørke sinn

Se deg rundt og dans vekk alle sorger som følger med deg inn

La oss farge verden sammen, med fargar aldri før sett

og la meg farge dine tankar med sunn fornuft og vett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må slutte å tenke for tiden, det er bare tunge tanker nesten som romler rundt i hodet mitt. :sukk:

Det positive i dag var da jeg gikk på vekten og så at jeg nå veier 2 kg mindre enn da jeg ble gravid med Vesla. :bolledeig: Og dette uten å ha gjort så veldig mye for det, jeg jobber hver dag, går med vogn til og fra barnehagen (ved hjelp av banen pga snøen) og that's it. Jeg har ikke overskudd til å trene eller gjøre noe mer for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er. :) Jeg blir nok kommandert på vekta på mandag hos legen. Needless to say at jeg fremdeles er kvalm, nå som jeg ikke kan stå på afipran mer, men man er jo vant til det da.

G har blitt snylte forkjøla da, stakkar. Det renner og renner! Er nok pga. besøket vi hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med kvalmen er jo at du ikke legger på deg de unødvendige kiloene, men du burde legge på deg noe da vennen. :klem: God bedring til G.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nesten ikke jeg gjør annet enn å putte noe i munnen, men det er tydeligvis ikke nok. Og her snakker vi om at man har tatt i bruk tiltak som å bruke pesto som smør på toasten for å få opp kaloriinnholdet.

Jaja...Hadde noe ekstra fra før å tære av, så synes ikke at det er krise akkurat. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje kroppen din bare ikke vil være med denne gangen??? Er godt det ikke er lenge igjen nå da. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror legen stresser mer over manglende vektoppgang, enn jeg. Jeg kjenner jo at det er full fart i magen (helst klokka 4-5 om morgenen) så han har det helt fint. Det samme sier jordmor. Fin hjerterytme, godt med liv, alt bra.

Og jeg legger nok på meg i sluttspurten, for da vil jo babyen legge mye på seg ukentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la veldig lite mye på generelt da jeg var gravid, så dette kan jeg ingenting om føler meg. :)

Vesla og jeg har vært ute en liten tur i dag, og prøvd det nye akebrettet. Lett var det ikke for det var mye snø og vanskelig å gå, dermed var det ikke så lett å ake heller. Men vi fikk nå til tre små turer og ellers tullet vi mye i snøen. Nå ligger hun og sover søtt, mens jeg smurfer på strikkeoppskrifter. Burde nok jobbe litt, men mangler totalt motivasjon til det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi en gutt som i beste fall er skikkelig forkjøla. Formen er ikke som vanlig, og han ville sove knapt fire timer etter han stod opp i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og oppdaterer meg og får deg tilbake på Mine innlegg. Eg har vore aaaaaltfor KG-sløv dei siste månadene... :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredagmorgen, tidlig... Mannen dro for 40 minutter siden og kommer først hjem i morgen. Kjedelig å være alene med Vesla, men vi får det til. Må opp nå, har tidligvakt i dag, glad vi ordnet matpakkene i gårkveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere får en fin dag. Vi har planleggingsdag her, så G er hjemme. Dvs. pappaen tok halve dagen fri (han er pokka nødt å gå i møte senere) for å ta han med på akebrett. Det er SNØ her! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen har nå gått, vi har kost oss sammen. Helt til nå på kvelden. Vesla sovnet etterhvert, etter mye hosting, men våknet igjen av at hun hostet til hun kastet opp. :spy: Og det som virkelig er det verste jeg vet. Var heldigvis ikke så mye, men nok til at jeg ble litt kvalm. Så nå har jeg en liten en som sitter i sofan ved siden av meg hoster så det ljomer i leiligheten med tårer rennende nedover kinnene sine stakkar. Tenkte å gi henne litt mer astmamedisin etterhvert for å se om det hjelper litt. Ellers blir det vel samsoving i natt, noe som vil si at jeg sover minimalt. :murvegg: Får så vondt av å høre henne hoste som nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...