Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Herregud så nydelig! :daane: Et helt utrolig flott kunstverk... Om du har bilde på mobilen, vil du sende meg en mms? Jeg har snakka mye til den amerikanske tatovør-kompisen min om tatoveringen din og han er så hypp på å se den :)

Tenker masse på deg for tiden :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud så nydelig! :daane: Et helt utrolig flott kunstverk... Om du har bilde på mobilen, vil du sende meg en mms? Jeg har snakka mye til den amerikanske tatovør-kompisen min om tatoveringen din og han er så hypp på å se den :)

Tenker masse på deg for tiden :hug:

Jeg har ikke bilde på mobilen, i hvertfall ikke etter at det aller siste ble gjort. Men kan du ikke bare vise han bilde på en pc da??

Takk for tanker. :klem:

Wow! For en fantastisk tatovering!

Tusen takk!!

I dag har vi vært hos min familie og overlevert 2 julegaver, 1 til farmor (var hos den familien) og 1 til min "lille" niese - den skal ligge hos mamma til min bror har tid til å hente den.

I går var vi først i Sverige og handlet, MASSE mennesker der, så var det å pakke ut av bilen, inn i kjøleskap og fryser, pakke inn en gave før vi satte oss i bilen og kjørte til en kompis på førjulskos. Var ganske så sliten da vi kom hjem.

I morgen er det mandag og nok en ny uke, er ikke helt klar for det kjenner jeg. Og det hjelper ikke å tenke på at det snart er jul, for jeg har ikke fri mer enn de helligdagene som er. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Håper inderlig nyåret blir bedre for deg.

Det håper jeg også, eller så finner jeg en ordning på ting.

Tatoveringen er fantastisk!

Håper det snart blir bedre for deg! :kose:

:hug:

Takk - er veldig glad i den.

For en utrolig fantastisk tatovering Nótt, som Pixie sier; et kunstverk :Nikke:

Ønsker dere en flott jul :hug:

:klem: God jul til deg også.

WOW! Dritlekkert, jeg digger tattoveringen!

:)

God jul til deg og dine vennen :klemmer:

Takk vennen, god jul til deg og dine også. :klem:

Har du sjekket stoffskiftet ditt?

En god tanke, men jeg vet at det er jobben som sliter på meg psykisk - dessverre.

så stillig tattoovering!

Takk!!

I dag har jeg avspasert 2 timer og sitter nå hjemme i stua. Vesla sover i senga si og jeg skal slappe av litt - alene - før vi lager berlinerkransdeig og koser oss sammen.

I morgen håper jeg også på å få avspasert et par timer, for det er eneste måten jeg kan klare å rekke over alt som skal gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har laget berlinerkransdeig, kjøpt juletre, laget berlinerugler (lager ikke kranser for de blir alltid mislykket), og Mannen har laget kringler og boller.

Lagingen av berlinerkransdeigen var veldig vellykket, Vesla oppførte seg eksemplarisk. Kjøp av juletre gikk også over all forventning. MEN uttrykkingen berlinerkakene gikk derimot ikke så bra. Vesla fikk raserianfall så det ljomet i veggene her da Mannen prøvde å hjelpe henne til å kjevle og trykke. Hun skulle klare SELV!!! Og dermed var det gjort, hun tiltet fullstendig og tippet over - tror kanskje hun var litt sliten og overtrøtt. Det endte med at hun kastet opp pga gråtingen og jeg avsluttet alt av baking for Vesla sin del.

Etter at hun hadde sovnet laget jeg ferdig kakene så de står nå til avkjøling før de skal pyntes og stekes.

Mannen laget kringler som vi skal ha med på jobbene våre i morgen og boller til Vesla.

Er spent på om jeg rekker alt jeg har planer om i morgen. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er kommet i "klare selv-fasen" alt? :ler: Er ikke bare, bare når det renner over av følelser. G sin nye frase er: "Vil ikke, vil ikke, vil ikke, viiiiil iiikkkkkeeeeee!"

Ofte fulgt av at en av oss sier.."Greit..du skal slippe å sitte på potten/gå på doen/pusse nesen..." :gjeiper: :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er helt klart i den fasen, bare sier ikke ordene. Men viser det dertil VELDIG godt med kroppsspråket. LOL De er så søte så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: G har alltid vært veldig snakkesalig, og det har forhindret mye frustrasjon, samtidig er det kun i den siste tiden han VIRKELIG har begynt å si i fra når noe IKKE passer ha i det hele tatt.

Men han er søt da, og det er jo bra at de setter grenser for seg selv. Selv om det kan være litt slitsomt når vi VET at han egentlig MÅ tisse. :gjeiper:

Har også inntrykk av at jentene stort sett er tidligere ute med å vite hva de vil, og bli selvstendige. Guttene virker å være mer "go with the flow" noe lenger, før de finner ut at de vil protestere litt. Det er hvertfall slik med alle de småtassene jeg kjenner til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi åpnet julegavene våre i går også (vi tar ikke med vennegaver til familien, blir feil for meg) og TUSEN takk! Herregud, så fantastisk fine de cuffsene er... Du altså :hjerte: S var også superfornøyd med armvarmerne sine.

Du er så flink, og så utrolig snill som bruker tid på å lage så vakre ting og gi bort :hjerte:

:klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi åpnet julegavene våre i går også (vi tar ikke med vennegaver til familien, blir feil for meg) og TUSEN takk! Herregud, så fantastisk fine de cuffsene er... Du altså :hjerte: S var også superfornøyd med armvarmerne sine.

Du er så flink, og så utrolig snill som bruker tid på å lage så vakre ting og gi bort :hjerte:

:klemmer: :klemmer: :klemmer:

Glad dere likte alle gavene. :) Er moro å gi bort ting jeg lager som gjør andre glade.

Er syk, eller ihvertfall ikke helt i form. Våknet med sår hals og litt feber, men dro på jobb for det. Endte med å dra hjem etter kun 2,5 time, da orket jeg ikke mer. Så tok med meg Vesla og gikk hjem, vi la oss til å sove begge to. Formen er fortsatt ikke på topp, sitter nemlig her å fryser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Innom for å si god jul :D

Og jeg så også cuffsa, fy søren de var fine asså! :) Imponerende!

Haha, jeg må forresten innrømme at jeg kan få like ille raserianfall som Vesla når jeg baker. Og jeg er 19 år eldre enn henne. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...