Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Var hjemme fra jobb i går og er hjemme i dag. Kvalm... :spy: I går var det verst, i dag har jeg klart å spise litt uten å gulpe. Men ikke noe er så kos som en liten en som passer på meg og kryper opp i sofan og legger seg inntil meg mens hun sier: "Mamma min!" :hjerte: Vesla var hjemme med meg i går og er det i dag også, jeg orker bare ikke å levere eller hente i barnehagen. Og hun passer på meg for å si det sånn, ber meg spise og drikke og koser på meg. Og det enda hun ikke er 2 år ennå. Og da Mannen gikk i dagmorges bar han henne inn til meg i senga og hun krøllet seg sammen inntil meg og bare koste. :rodmer: Vi lå i senga i over en time sammen og bare koste oss.

Endret av Nótt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært på jobb i dag, riktignok med uggen mage. Men jeg overlevde da selvom jeg satte lussekattdeig og ordnet maten til ungene til begge måltidene. :tommelopp:

Nå sitter jeg og skriver på min splitternye bærbare pc. :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, den er en drøm å sitte på. Den er helt lydløs i motsetning til den gamle som virkelig bråket. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt du er i bedre form! :klemmer:

Så herlig med Vesla som passer på deg da. :hjerte:

Det er så herlig med kosete unger. Minsten min er fremdeles sånn, selv om har blitt ti år! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Her er det opp og ned med formen, har det litt tungt for tiden og det er ikke bare bare å være meg. Er derfor jeg ikke har skrevet her på en stund. Bilder av ryggen finner dere under her, håndleddet må komme senere for de bildene jeg hadde av det er ikke bra.

6522107315_a575b6379a.jpg

6522107221_8423066761.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig lekker tattovering. Håper ting snart går bedre for deg. :klemmer:

Takk, er veldig fornøyd selv - selvom jeg sjelden ser den. :fnise: Om det går bedre for meg er dessverre ganske uvisst ennå. Kan nok gå en stund før jeg faktisk vet noe særlig mer. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, er veldig fornøyd selv - selvom jeg sjelden ser den. :fnise: Om det går bedre for meg er dessverre ganske uvisst ennå. Kan nok gå en stund før jeg faktisk vet noe særlig mer. :sukk:

Du må bare ta kontakt om du trenger å snakke vet du. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må bare ta kontakt om du trenger å snakke vet du. :hug:

Takk - står litt i bloggen om det forresten. Trenger nok bare tid på å finne ut av tingene, enten på den ene eller den andre måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Skjønner ting er ikke bare enkle for deg om dagen etter og lest i bloggen.

Kanskje noen fridager i jula vil hjelpe med og sortere hodet litt?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...