Nótt Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #4261 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Var hjemme fra jobb i går og er hjemme i dag. Kvalm... I går var det verst, i dag har jeg klart å spise litt uten å gulpe. Men ikke noe er så kos som en liten en som passer på meg og kryper opp i sofan og legger seg inntil meg mens hun sier: "Mamma min!" Vesla var hjemme med meg i går og er det i dag også, jeg orker bare ikke å levere eller hente i barnehagen. Og hun passer på meg for å si det sånn, ber meg spise og drikke og koser på meg. Og det enda hun ikke er 2 år ennå. Og da Mannen gikk i dagmorges bar han henne inn til meg i senga og hun krøllet seg sammen inntil meg og bare koste. Vi lå i senga i over en time sammen og bare koste oss. Endret 6. desember 2011 av Nótt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. desember 2011 #4262 Del Skrevet 6. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 6. desember 2011 #4263 Del Skrevet 6. desember 2011 God bedring kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #4264 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg har vært på jobb i dag, riktignok med uggen mage. Men jeg overlevde da selvom jeg satte lussekattdeig og ordnet maten til ungene til begge måltidene. Nå sitter jeg og skriver på min splitternye bærbare pc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. desember 2011 #4265 Del Skrevet 7. desember 2011 Grattis med den nye bærbare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #4266 Del Skrevet 7. desember 2011 Takk takk, den er en drøm å sitte på. Den er helt lydløs i motsetning til den gamle som virkelig bråket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 7. desember 2011 #4267 Del Skrevet 7. desember 2011 Gratulerer med ny pc, og godt å høre at du er i bedre firm igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #4268 Del Skrevet 7. desember 2011 *blogginnlegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. desember 2011 #4269 Del Skrevet 7. desember 2011 Godt du er i bedre form! Så herlig med Vesla som passer på deg da. Det er så herlig med kosete unger. Minsten min er fremdeles sånn, selv om har blitt ti år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Edderkopp Skrevet 15. desember 2011 #4270 Del Skrevet 15. desember 2011 Så søt lita jente Bra at du er i bedre form! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 15. desember 2011 #4271 Del Skrevet 15. desember 2011 Hvordan går det? Venter fortsatt i spenning på bilde av tatoveringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. desember 2011 #4272 Del Skrevet 15. desember 2011 Ja! Håper formen er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #4273 Del Skrevet 16. desember 2011 Hei alle sammen. Her er det opp og ned med formen, har det litt tungt for tiden og det er ikke bare bare å være meg. Er derfor jeg ikke har skrevet her på en stund. Bilder av ryggen finner dere under her, håndleddet må komme senere for de bildene jeg hadde av det er ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 16. desember 2011 #4274 Del Skrevet 16. desember 2011 Utrolig lekker tattovering. Håper ting snart går bedre for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #4275 Del Skrevet 16. desember 2011 Utrolig lekker tattovering. Håper ting snart går bedre for deg. Takk, er veldig fornøyd selv - selvom jeg sjelden ser den. Om det går bedre for meg er dessverre ganske uvisst ennå. Kan nok gå en stund før jeg faktisk vet noe særlig mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 16. desember 2011 #4276 Del Skrevet 16. desember 2011 Takk, er veldig fornøyd selv - selvom jeg sjelden ser den. Om det går bedre for meg er dessverre ganske uvisst ennå. Kan nok gå en stund før jeg faktisk vet noe særlig mer. Du må bare ta kontakt om du trenger å snakke vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #4277 Del Skrevet 16. desember 2011 Du må bare ta kontakt om du trenger å snakke vet du. Takk - står litt i bloggen om det forresten. Trenger nok bare tid på å finne ut av tingene, enten på den ene eller den andre måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 16. desember 2011 #4278 Del Skrevet 16. desember 2011 Utrolig flott tatovering ja Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. desember 2011 #4279 Del Skrevet 16. desember 2011 Nydelig tatovering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. desember 2011 #4280 Del Skrevet 17. desember 2011 Skjønner ting er ikke bare enkle for deg om dagen etter og lest i bloggen. Kanskje noen fridager i jula vil hjelpe med og sortere hodet litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå