Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg! Då var eg her igjen. Vetlo har vore i rar form ho og. Vetlo har fått nokon jekslar trur eg. Er armen betre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Armen er bedre, men ikke helt 100% jeg kan ikke lene meg på den uten at det gjør vondt.

Vesla virker i bedre form, men det gjorde hun i går også og så fikk hun høy feber på kvelden. :(

I dag kommer familiene på besøk for det er bursdagen min, det blir sikkert kos. Mannen står på kjøkkenet og lager sjokolademuffins nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JEg prøvde å sende deg en SMS i går, men telefonen min funka ikke i går, og S sin hadde ikke nr ditt (han har akkurat fått ny). Så:

GRATULERER MED DAGEN, til verdens beste og fineste venninne, jeg er SÅ glad i deg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle gratulasjonene jenter! :klemmer:

I går var jeg på kurs hele dagen, med påfølgende personalmøte på kvelden. Det resulterte i at Mannen sendte meg rett i seng da jeg kom hjem.

I dag har jeg hatt en fridag, som har blitt tilbragt i Moss. Dvs at jeg nå er ferdig med ryggen,

og

har fått meg en ny tatovering til. En liten ugle som sitter på innsiden av høyre håndledd.

Bilder av begge deler kommer senere, for nå skal jeg sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bilder kommer etterhvert, har bare ikke hatt tid til å ta noen ennå. Det er litt hektisk her for tiden, men jeg tror at ting vil roe seg snart. Kjenner jeg er ganske sliten av alt som skjer. Etter tirsdag er det heldigvis ikke noe som skjer på kveldstid en stund fremover og da kan vi kanskje få et mer normalt familieliv igjen.

Denne uken har nemlig Mannen måttet ta mest ansvar når det gjelder Vesla. Vanligvis er det jeg som følger og henter henne, siden hun går i barnehagen hvor jeg jobber faller det seg helt naturlig. Denne uken derimot har Mannen måttet følge og hente 2 dager og han skal hente henne i dag. Tirsdag var jeg på en konferanse som gjorde det vanskelig å følge henne i barnehagen og på kvelden var det personalmøte som gjorde at jeg ikke fikk hentet henne. Hadde ikke rukket hjem og tilbake på jobb pga konferansen. Onsdag var jeg og ble tatovert, så da hadde Mannen faktisk tatt seg fri for å ta seg av Vesla. Og i kveld er det julebord, som jeg er med og arrangerer så da må jeg jo bare være igjen på jobb når jeg er ferdig etter senvakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...