Nótt Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter #4202 Skrevet 23. oktober 2011 I dag har vi vært en tur hos mamma og levert bursdagsgaven til bror R. Så dro vi hjem og Mannen laget søndagsmiddag: røkt svinekam stekt i stekeovnen, med poteter, litt grønt og saus. Mine poteter var gratinerte, mens Mannen og Vesla spiste poteter stekt med svinekammen. Det var så godt at jeg måtte ha to porsjoner, og det er sjelden jeg spiser to porsjoner middagsmat. Nå prøver Mannen å få Vesla til å sove og det er ikke lett. De to siste kveldene er det jeg som har fått henne til å sove, ved at jeg synger henne i søvn og sovner på gulvet selv. I dag orker jeg ikke - er nemlig for tett i nesa og sår i halsen.
Nótt Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #4204 Skrevet 26. oktober 2011 Takk, forkjølelsen er nesten borte. Men ettermiddagen har vært tilbragt på legevakten, pga at jeg har en vond arm. Slo underarmen/håndleddet opp i understellet på en av vognene på jobb på mandag, det har resultert i en vond arm som ikke har blitt bedre. Så i dag dro vi på legevakten, for å utelukke brudd og det er utelukket - etter 3,5 halvtime med venting og slikt. Den er bare forslått, men vond. Burde nok ha vært hjemme et par dager, men det har jeg ikke muligheten til.
Auri Skrevet 26. oktober 2011 #4205 Skrevet 26. oktober 2011 Vi gleder oss til å se dere neste helg! S får turen spandert av jobben da (de er flere som skal innover i bil), så kan hende jeg må ta toget aleine (kjedeliiiiiig).
Nótt Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter #4206 Skrevet 29. oktober 2011 Her er armen noe bedre, men så har jeg jo ikke gjort noen ting de siste dagene. Var på jobb på torsdag, men gjorde egentlig ingenting. Og i går ble jeg sendt hjem for jeg var døsliten pga armen. Det gjorde veldig godt å komme hjem og bare slappe av. Merker jo at armen fortsatt er vond og det å sitte på pc'n er ikke noe jeg burde gjøre.
Lucky? Skrevet 2. november 2011 #4207 Skrevet 2. november 2011 Uff den armen hørtes ikke god ut Håper den er blitt bedre nå
pusilus Skrevet 2. november 2011 #4208 Skrevet 2. november 2011 Ikke noe godt med vonde armer, ta godt vare på deg selv
Nótt Skrevet 2. november 2011 Forfatter #4209 Skrevet 2. november 2011 Armen er bedre, men ikke helt bra ennå. Kan dessverre ikke la være med å bruke den heller, for vi er jo så klart bare 2 på jobb for tiden.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 7. november 2011 #4211 Skrevet 7. november 2011 HALLO. Nå har jeg ikke lest her på en stund, har oppdatert meg littegrann bakover. Gratulerer med bryllupsdagen, så fint å se at dere dro på resturant, jeg synes virkelig det er sånn man skal feire Ble litt mo i hjertet jeg også. Og sender litt sympati i forhold til å vente hos legevakta i 3 og en halv time, det er IKKE noe gøy. *klappe på hodet* Lover å lese litt mer her i framtida
RødeDrage Skrevet 8. november 2011 #4213 Skrevet 8. november 2011 Jeg er her, altså, jeg er bare dårlig til å kommentere noe, men leser hele tiden! Kjipt med armen, håper den blir mye bedre veldig fort!
Nótt Skrevet 8. november 2011 Forfatter #4214 Skrevet 8. november 2011 Armen er mye bedre, heldigvis. Så kos å se at det er flere som leser her, er bare ikke så mye å skrive om for tiden. Eller det er feil, men det er så spesielt at jeg kan bli gjenkjent og det gidder jeg ikke.
Bokalven Skrevet 10. november 2011 #4215 Skrevet 10. november 2011 Blueberry Girl er ei nydelig bok! Finnes mange flotte billedbøker. Don Frodtjof er en anmen favoritt hos meg. Og Oliver Jeffers! Siden jeg nok ikke har tid til å komme innom her på bursdagen din, så ønsker jeg deg gratulerer med dagen på forskudd!
Nótt Skrevet 11. november 2011 Forfatter #4216 Skrevet 11. november 2011 Takk Bokalven! Jeg er gressenke i kveld, Mannen er ute og spiser middag med jobben - 1300 mennesker i følge han selv så han kom tidlig hjem. Er sliten og har sår hals. Var hos legen i går og fikk vite at jeg har lite jern og d-vitamin. Jern"mangelen" er nok grunnen til at jeg er mye svimmel, endelig en lege som faktisk gir meg en mulig årsak. Og d-vitamin "mangelen" kan være grunnen til at jeg har vært så mye sliten i det siste. Begge disse to tingene er det heldigvis mulig å gjøre noe med. Den såre halsen min fikk jeg vite av styrer at kan komme av ventilasjonsanlegget på jobb, så eneste løsningen der er å drikke mye og "vente" på at kroppen min venner seg til ventilasjonsanlegget. Håper virkelig at det går fort. Kjenner jeg er lei av å være sliten, ha vond i halsen, svimmelhet og ikke ha overskudd til noe lenger. Håper virkelig jeg snart er over kneika.
pusilus Skrevet 12. november 2011 #4217 Skrevet 12. november 2011 Godt at armen er bedre og at du har funnet noe som kan være årsaken til svimmelheten og at du er sliten. God helg til dere
Saeria Skrevet 12. november 2011 #4218 Skrevet 12. november 2011 http://www.shopping4net.com/no/Helsekost/Vitaminer/A-D-E-K/D-vitamin.htm Disse skal være flott for å få opp D-vitamin nivået. Den inneholder MYE mer enn hva som anbefales i Norge, men er innen godkjente grenser for hva man tåler, uten at det blir for mye. De som normalt selges er av en styrke som opprettholder det nivået man har, altså 10 mikrogram, men kroppen tåler fint opp til 100 mikrogram. Det er godt du fikk sjekket de verdiene, for det påvirker oss så utrolig når vi har for lite av både jern og vit.D.
Nótt Skrevet 17. november 2011 Forfatter #4220 Skrevet 17. november 2011 Hjemme med feberbarn i dag. Formen hennes er egentlig bra, bortsett fra at hun har feber og ekle bleier. Tror hun holder på med 2 års jekslene faktisk. Så i dag er jeg hjemme og i morgen er Mannen hjemme med henne. Sutrete er hun da, når hun ikke leker så henger hun på meg og bare maser uten egentlig å ville noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå