Gå til innhold

Voyager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Middagen i går var bare helt fantastisk. Vi var på Klosteret, vi har vært der en gang før og det er bare helt fantastisk der.

Mannen spiste rosastekt andebryst og andeconfit med nykål, bønnecassoulet trøffelsjy. Jeg spiste hjortefilét og hjortepølse, med kremet nykål, gratinerte poteter med bacon i og en rødvinssaus. :sikle: Vi smakte av hverandre og koste oss masse. Til dessert spiste vi Klosterets sjokoladefondant med mangogele, mangosorbet, mangovårruller og vaniljeis. Sjokoladefondanten og vaniljeisen var godt, men mangodelene likte jeg ikke. Kan vel si det sånn at jeg ikke liker mango, så da var jo ikke det så rart. Men smake på alt gjorde jeg. :)

Etter middagen dro vi og møtte J&R, de var ute og feiret J sin bursdag. Vi ble ikke så lenge for Mannen var ikke helt i form - dessverre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Middagen hørtes helt vidunderlig ut :)

Skrevet

Det var fantastisk godt. Dette er andre gangen vi er på den restauranten og spiser. Er 3-4 år siden sist, og det blir nok like lenge til neste gang - er tross alt ganske dyrt der. Men helt klart verdt det når man tar seg råd. :sikle:

Skrevet

Gratulerer på etterskudd med bryllupsdagen! :roser:

Den middagen hørtes helt fantastisk ut.

Utenom mango-delen da. For jeg liker heller ikke mango! :ler: Ikke har jeg hørt om noen andre før som ikke gjør det heller. :5:

:ler:

Skrevet

MMM. Det hørtes deilig ut. Er ingen stor fan av mango jeg heller. :ler:

Skrevet

hvordan går det ann og ikke like mango????

Skrevet

Gratulerer på etterskudd med bryllupsdagen! :roser:

Den middagen hørtes helt fantastisk ut.

Utenom mango-delen da. For jeg liker heller ikke mango! :ler: Ikke har jeg hørt om noen andre før som ikke gjør det heller. :5:

:ler:

Den var helt fantastisk. Nå vet du om flere som ikke liker mango. ;)

MMM. Det hørtes deilig ut. Er ingen stor fan av mango jeg heller. :ler:

Godt vi er flere sier jeg.

hvordan går det ann og ikke like mango????

Er noe med smaken på mango jeg ikke liker - sånn er det bare.

Skrevet

Gratulerer på etterskudd!

Og sånn, for ordens skyld, jeg digger mango. Mangogele høres dritdigg ut! Mangovårruller derimot er jeg litt skeptisk til :P

Skrevet

Gratulerer med bryllupsdagen på etterskudd! :klemmer:

Skrevet

Høres ut som om dere hadde en koselig kveld ja, ble nesten litt forelsket av å bare lese om den :hjerte:

Skrevet

Tung natt, Vesla har hostet en del og grått mye hver gang. Da klokka vår 2328, ikke mye meeeen jeg hadde sovna, måtte jeg inn og roe henne og synge henne i søvn. Endte med at jeg lå på gulvet hennes inntullet i et teppe og sang, var så trøtt at å stå var utelukket.

Idag skal jeg først på et møte, så på jobb, hjem en liten tur, tilbake på jobb for et kurs og så hjem til sofaen og kjære. Lang dag!

Skrevet

Vesla har feber, ikke mye men nok til at hun skal være hjemme i morgen. Dvs at vi deler dagen i to, først drar jeg på jobb. Jeg åpner barnehagen og blir til etter avdelingsmøtet og fått ordnet et par ting. Så drar Mannen på jobb når jeg kommer hjem, og jobber det han må - dvs at han nok sitter utover kvelden og jobber.

Skrevet

I går var en fin dag, vi gjorde ikke noe spesielt egentlig. Gikk sammen bort til senteret her for å kjøpe et par ting. Vesla gikk hele veien alene - vi tok ikke med vogn, bare ergo'n. Hun koste seg maks med å hoppe bortover veien. :hjerte: Inne på senteret fikk jeg kjøpt meg en ny notatbok til jobben, bursdagskort til brødrene mine, puslespill til Vesla og bursdagsgave til bror R. Mannen fikk hentet dress og frakk fra renseriet. Vesla og jeg måtte bare gå hjem før dressen til Mannen var ferdig for da var hun veldig sliten. Så på veien hjem satt hun på ryggen min og slo meg i hodet med en ballong. :fnise: Det var jo ikke vondt og så lenge hun ikke sovnet der var jeg fornøyd. Og hun storkoste seg masse. Vi kom hjem rett før Mannen. Etter å ha fått Vesla til å sove, noe som ikke er lett for tiden, satt vi i sofan og gjorde ingenting.

Før middagen satt jeg i sofan og strikket, mens Mannen og Vesla puslet det nye puslespillet hennes. Veldig koselig å sitte og se og høre hvor god kontakt de to har. :hjerte: Og når Vesla skulle legge seg satt Mannen og leste Blueberry Girl av Neil Gaiman for Vesla. Det har nå blitt fast rituale hver kveld. Den SKAL leses hver kveld.

Ellers har jeg blitt forkjølet, nyser og snørrer som bare det, men det går over etterhvert. Er jo ikke så syk at jeg ikke kan gjøre noe, det er bare et enormt tiltak.

Skrevet

Awww, høres ut som en utrolig deilig dag :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...