Gå til innhold

Voyager

Anbefalte innlegg

Skrevet

:tommel:

Det er godt med trening man blir ordentlig svett av :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burlesque synes jeg og var gøy, men jeg fikk egentlig ikke følelsen av og ha trent.

Kos deg i helga, vennen!

:klem:

Skrevet

I går morges ligger Vesla i sengen vår og prater for seg selv, og plutselig sier hun: "Pappa! Ba-ba, e-to-tje!" Hun ville da at Mannen skulle synge "Bæ bæ lille lam" for henne. Og han skjønte jo så klart hva hun mente, og sang i vei. :rodmer: Dette gjentok hun flere ganger, men å telle når vi spør om hun kan gjør hun ikke. :fnise:

I dag morges hadde hun fått med seg babydukken sin inn i senga vår, og styra i vei med denne. Og så kom det: "E-to-tje ba ba ba ba ba" Da talte hun seg selv i gang med "Bæ bæ lille lam" for dukken. :hjerte:

Søte lille jenta mi.

Skrevet

Jeg har blitt sykmeldt med forbud mot å bruke høyre armen. :sukk:

Skrevet

Nei, våknet med vondt i høyre skulder/side av ryggen i går. Og nå er jeg sykmeldt. :(

Skrevet

Håper du føler deg bedre snart! :klem:

Skrevet

Uff, så kjipt! Håper det går fort over :):klemmer:

Skrevet

Bokalven: De var tøffe. :)

Skulderen er bedre, men ikke bra. :( Så selv dette jeg gjør nå er egentlig forbudt.

Vi var hos legen med Vesla i dag og fikk astma medsin, Brichanyl (tror det er sånn det staves), og gjett om hun blir hyper av den medisinen. Hun brukte en time på å sovne og det enda hun fikk medisin kl 1730 - to timer før hun la seg. Håper virkelig at dette roer seg.

Skrevet

Vesla har blitt fulgt i barnehagen av Mannen, og jeg sitter i sofan med dårlig samvittighet. :( Men jeg må jo være hjemme når jeg ikke skal bruke armen, selv det å følge i barnehagen er vondt. :sukk: Hente skal jeg da, og jeg gleder meg allerede til akkurat det. :sjenert:

Skrevet

Kjære deg, du skal da ikke ha dårlig samvittighet fordi du er syk! Skal jeg ha dårlig samvittighet for at S må ta seg av alt av støvsuing o.l. nå mens beina mine er så ille da eller? ;)

:klemmer: Håper du greier å slappe av mest mulig i dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...