pusilus Skrevet 6. oktober 2011 #4141 Skrevet 6. oktober 2011 Det er godt med trening man blir ordentlig svett av
MarianneE Skrevet 8. oktober 2011 #4143 Skrevet 8. oktober 2011 Burlesque synes jeg og var gøy, men jeg fikk egentlig ikke følelsen av og ha trent. Kos deg i helga, vennen!
Nótt Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #4144 Skrevet 9. oktober 2011 I går morges ligger Vesla i sengen vår og prater for seg selv, og plutselig sier hun: "Pappa! Ba-ba, e-to-tje!" Hun ville da at Mannen skulle synge "Bæ bæ lille lam" for henne. Og han skjønte jo så klart hva hun mente, og sang i vei. Dette gjentok hun flere ganger, men å telle når vi spør om hun kan gjør hun ikke. I dag morges hadde hun fått med seg babydukken sin inn i senga vår, og styra i vei med denne. Og så kom det: "E-to-tje ba ba ba ba ba" Da talte hun seg selv i gang med "Bæ bæ lille lam" for dukken. Søte lille jenta mi.
Nótt Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #4146 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg har blitt sykmeldt med forbud mot å bruke høyre armen.
Nótt Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #4148 Skrevet 10. oktober 2011 Nei, våknet med vondt i høyre skulder/side av ryggen i går. Og nå er jeg sykmeldt.
Gjest Wolfmoon Skrevet 10. oktober 2011 #4149 Skrevet 10. oktober 2011 Huff, kjedelige greier! God Bedring!
Bokalven Skrevet 11. oktober 2011 #4154 Skrevet 11. oktober 2011 Hver gang jeg kommer over ugleting, tenker jeg på deg, Nótt. Nå ramlet jeg over disse kule smykkene!
Nótt Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #4155 Skrevet 11. oktober 2011 Bokalven: De var tøffe. Skulderen er bedre, men ikke bra. Så selv dette jeg gjør nå er egentlig forbudt. Vi var hos legen med Vesla i dag og fikk astma medsin, Brichanyl (tror det er sånn det staves), og gjett om hun blir hyper av den medisinen. Hun brukte en time på å sovne og det enda hun fikk medisin kl 1730 - to timer før hun la seg. Håper virkelig at dette roer seg.
Nótt Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #4157 Skrevet 12. oktober 2011 Vesla har blitt fulgt i barnehagen av Mannen, og jeg sitter i sofan med dårlig samvittighet. Men jeg må jo være hjemme når jeg ikke skal bruke armen, selv det å følge i barnehagen er vondt. Hente skal jeg da, og jeg gleder meg allerede til akkurat det.
Auri Skrevet 12. oktober 2011 #4160 Skrevet 12. oktober 2011 Kjære deg, du skal da ikke ha dårlig samvittighet fordi du er syk! Skal jeg ha dårlig samvittighet for at S må ta seg av alt av støvsuing o.l. nå mens beina mine er så ille da eller? Håper du greier å slappe av mest mulig i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå