Gå til innhold

Voyager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper du har hatt en bedre dag idag kjære deg :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag har vært en bedre dag enn i går, mye av det skyldes jo at det har vært så strålende vær. Det har jo medført at vi har vært ute hele dagen i barnehagen og det har vært vidunderlig. Jeg tror også at varmen var med på å gjøre at kroppen min ikke gjorde vondt. :sol:

Skrevet

Nydelig vær og masse ute i barnehagen er de beste dagene :Nikke: Ser med gru mot vinteren og all påkledning og mas...

Skrevet

En liten en som våkner kl 0730 og roper på mamma. Står opp og skifter bleie på henne, finner blåbær biola i kjøleskapet og heller på en flaske som vi tar med inn i senga vår. Der ligger hun fornøyd og koser seg mellom Mannen og meg. :hjerte: Hun veksler mellom å kose på Mannen og meg, bare sånn fordi det er godt. Etter at melken er drukket opp ligger hun og ruller mellom oss, for å kose. Så finner hun ut at hun skal krype under dynen, sitter der og fniser før hun titter ut og sier: "DER!!" :fnise: Bestemmer seg så for å kose litt til, jeg ligger på rygg med armen over ansiktet og hun lener seg frem og roper: "MAMMA!!!" inn i øret mitt superfornøyd med seg selv. :rodmer: En fornøyd liten frøken på en søndagsmorgen.

Skrevet

Noen mennesker har da bare ikke vett til å holde munn og slikt irriterer meg så grenseløst! Håper det er siste gangen du får høre noe slikt på jobb.

Godt med søndag morgen og en fornøyd frøken :strix:

Håper søndagen behandler dere bra :klem:

Skrevet (endret)

Det var herlig når hun holdt på. :hjerte: Nå sover hun søtt i sengen sin, i det dårlige været vi har. Hadde tenkt oss ut i skogen, men blir nok ikke til at vi gjør noe særlig spennende i dag. Skal strikke litt til tenker jeg. Holder på med julegaver...

Endret av Nótt
Skrevet

Heldige er dem som får stikkede julegaver fra deg! :smilbla:

Skrevet

Heldige er dem som får stikkede julegaver fra deg! :smilbla:

Så stikkende gaver håper jeg ikke at det blir. :fnise: Men jeg tror de blir glade for de strikkede gavene. Har så langt strikket 5 luer, en genser og en heldress til gaver, har igjen 2 luer, et stort skjerf, + mer.

Fryser akkurat nå. :sukk:

Skrevet

Må si jeg lo ganske godt av den ja :ler:

Skrevet
:sikle: <- trykk på denne. NAM-NAM!!!! Vil ha mer nå!!!!!!!! Smakte litt på den i stad og jeg trodde ikke jeg ville like den, men tok grundig feil.
Skrevet

Stikkede ja.. :fnise:

Den isen ser bare rar ut. Men den må jeg jo prøve. :jepp:

Skrevet

Du er rå på den strikkefronten asså!

*beundre*

Den Lakrisisen har jo sin egen tråd på matforumet.

Lakris er noe jeg egentlig ikke kan spise pga glutenallergien, men jeg har faktisk ikke sett etter om den er glutenfri.

Tror jeg må det etter så mye skryt den har fått.

:hug:

Skrevet

Du er rå på den strikkefronten asså!

*beundre*

:sjenert: Føler meg ikke rå på den fronten, gjør jo bare noe som er kos. :)

Nå har jeg booket meg inn på Burlesque timen i morgen, er spent på hvordan den er.

Skrevet

Burlesque er gøy!!! Skal tilbake på den timen neste uke, og gjett om jeg ble svett. :glise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...