Nótt Skrevet 25. september 2011 Forfatter #4101 Skrevet 25. september 2011 Sikla på klær og ting, og kom over DENNE. Noe for deg? Den var fin.
Nótt Skrevet 26. september 2011 Forfatter #4104 Skrevet 26. september 2011 Vesla var hos besteforeldrene sine natt til i dag og i dag, siden vi ville holde henne hjemme pga at hun fortsatt ikke var helt i form i går. Mannen og jeg måtte på jobb i dag. Det var like greit at vi hadde bestemt det, for Vesla hadde 39,5 i feber da hun våknet i dag, og nå da hun la seg hadde hun 40 i feber. Blir nok en tur til legen i morgen ja. Kjente at det å sitte på kurs når jeg visste at barnet mitt hadde høy feber ikke var noe moro i det hele tatt. Ville bare dra til henne, men jeg klarte å holde ut da.
Nótt Skrevet 27. september 2011 Forfatter #4108 Skrevet 27. september 2011 Ble en tur til legen og fikk snakke med en veldig hyggelig lege. Det er dessverre lite han kunne gjøre med hosten til Vesla, vi må bare vente og se/håpe at den går over av seg selv. Gjør den ikke det til uti neste uke skulle vi komme tilbake og da er det stor sannsynlighet for at hun har barneastma.
Gjest Wolfmoon Skrevet 27. september 2011 #4109 Skrevet 27. september 2011 Huff, så slitsomt for dere! God bedring til vesla, håper det ikke er barneastma *krysser fingrene*
Nótt Skrevet 28. september 2011 Forfatter #4112 Skrevet 28. september 2011 Takk Wolfmoon, Pixie og loffen - det gjør godt med klemmer her inne i denne "situasjonen" vi er i nå. Er merkelig å tenke på at Vesla kan ha barneastma, men om det er tilfellet så er det nok ikke så merkelig: - ene broren min lå i surstoff-telt frem til 3-års alderen om vinteren. - Mannen hadde astma frem til 2 - 3 års alderen og måtte gå på medisiner om høsten - svigermor har astma - mamma har astma - Mannen har anstrengelsesastma - jeg har anstrengelsesastma (mulig mer enn bare det også - skal til lege og sjekke det ut) Det som derimot ikke var noe moro var å stå opp i dag og kjenne at hele kroppen verket, det var faktisk så ille at Mannen måtte skjære brød for meg i dagmorges. Han måtte også sette frem vogna før han dro, for bare tanken på å ta den ut av boden gjorde at jeg ville gråte. Jeg kom meg på jobb, med Vesla på slep så klart. Tok det pent opp og ned bakkene, men det første jeg får beskjed om når jeg kommer inn døra er at det er sykdom og jeg i teorien er alene på avdelingen med alle små. OG så er det fotografdag!!!! Jeg hadde mest lyst til å gå på do og gråte, men gjorde det ikke - bet bare tennene sammen og klarte å komme meg gjennom dagen. Etter at Vesla hadde blitt lagt for kvelden puttet Mannen meg i et varmt bad, men det har ikke hjulpet nevneverdig for å si det sånn.
Auri Skrevet 28. september 2011 #4113 Skrevet 28. september 2011 Uff, for noen dager dere har! Skulle ønske jeg kunne gi deg en god og varm ordentlig klem!
Nótt Skrevet 28. september 2011 Forfatter #4114 Skrevet 28. september 2011 Takk vennen. Føler meg jo teit når jeg "klager" over kroppen min, ble nevnt på pauserommet da jeg krøkeg meg ut av sofan og fikk "slengt" tilbake: "Så mye som er galt med deg da!" Ble litt overrasket da ja, for det eneste andre som har vært nevn har vært migrenen min, og svimmelhetsanfall (som jeg føler er viktig at folk vet om, hvis jeg skulle besvime på jobb). Får bare holde kjeft og hvis folk sier noe så bare si at alt går bra.
Auri Skrevet 28. september 2011 #4116 Skrevet 28. september 2011 Nå snakker du tull, og det vet du Er de menneskene som er teite. Hvis noen fler kommer med noe sånt, er det bare å se dem rett i øynene og si "ja, det er det" og så gå. Det er bare dustete å komme med sånne slengkommentarer til folk altså! Noen av oss har mer å slite med enn andre, sånn er det bare.
Nique Skrevet 29. september 2011 #4117 Skrevet 29. september 2011 Det er lett å si "hev deg over det", men jeg tror det er det du må prøve på Desverre har ikke alle evnen til å sette seg inn i andres situasjon. Det er klart de bør vite om både migrene din og svimmelhetsanfallene, det skulle bare mangle. Litt irritert på slike slengkommentarer kjenner jeg Håper du får det bedre på jobb i dag.
Nótt Skrevet 29. september 2011 Forfatter #4118 Skrevet 29. september 2011 Takk jenter. Føler meg ekstra sårbar kjenner jeg når jeg har slike dager, men jeg gjør nå det jeg skal uansett på jobb. Var ingen som hadde noe å si på jobben jeg gjorde i går for å si det sånn - særlig ikke siden jeg var alene med 8 barn i en timnes tid i går pga sykdom. Kroppen er litt mindre mørbanket i dag, men ikke mye. Så har bedt Mannen kjøre til og fra jobb slik at han kan hente Vesla om jeg kjenner at jeg ikke klarer å håndtere henne på veien hjem. Til stor irritasjon for han, men han skjønner jo hvorfor da - heldigvis.
*Enigma* Skrevet 29. september 2011 #4119 Skrevet 29. september 2011 Håper dagen i dag blir litt bedre enn i går.
loffen Skrevet 29. september 2011 #4120 Skrevet 29. september 2011 Å, folk er så utrolig teite! Jeg skjønner ikke hva som får noen til slenge ut av seg sånner kommentarer. Idioter! Argh, jeg blir skikkelig irritert på dine vegne. Det er akkurat da man skulle hatt en stygg slengbemerkning på lur å gi tilbake, men så blir man bare paff og ikke vet helt hva men skal si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå