pusilus Skrevet 13. september 2011 #4081 Skrevet 13. september 2011 Det er ikke en sum ide med de bentomatpakkene. Jeg har med ujevne mellomrom middagsrester med meg og det er en kjærkommen avveksling fra knekkebrød Jeg skal definitivt prøve å bli litt mer oppfinnsom med matpakken
Nótt Skrevet 13. september 2011 Forfatter #4082 Skrevet 13. september 2011 Det er ikke en sum ide med de bentomatpakkene. Jeg har med ujevne mellomrom middagsrester med meg og det er en kjærkommen avveksling fra knekkebrød Jeg skal definitivt prøve å bli litt mer oppfinnsom med matpakken Gjentok suksessen i dag og det var like vellykket for oss begge. I min var det fajitas lompe, agurk, tomat, druer, ost, avocado og mår-pølse. I Vesla sin var det: tomater, druer, tørkede tranebær, kjeks og tørkede epler. Det fine med sånne matpakker er at de kan inneholde alt du har lyst på egentlig. Jeg bruker muffinsformer for å holde ting adskilt om jeg ikke vil at ting skal blandes. Sånn som i Vesla sin la jeg oppdelte druer og oppdelte tomater i hver sin muffinsform - funket som bare juling.
Gjest Wolfmoon Skrevet 13. september 2011 #4083 Skrevet 13. september 2011 Hvordan kan man si at det er hele norgeshistorien, når man ikke tar med begynnelsen? :klø: Så fantastisk flink du er med matpakker, skulle ønske jeg hadde en mor som deg når jeg vokste opp. Ikke at det teknisk sett er noe galt med brødskiver med brunost altså, men...
Saeria Skrevet 14. september 2011 #4084 Skrevet 14. september 2011 Jeg er enig med deg. Det er IKKE en norgeshistorie uten vikingetiden med!
MarianneE Skrevet 18. september 2011 #4086 Skrevet 18. september 2011 Tar du et matpakkekurs med oss andre, eller?
Auri Skrevet 22. september 2011 #4087 Skrevet 22. september 2011 Så stille det er herfra for tiden, alt bra med dere?
RødeDrage Skrevet 22. september 2011 #4088 Skrevet 22. september 2011 Enig med Pix, dere har det fint, alle sammen?
Nótt Skrevet 22. september 2011 Forfatter #4089 Skrevet 22. september 2011 Er her. Er vel egentlig ikke så mye som skjer her annet enn det vanlige: jobb, Vesla og Mannen - ikke nødvendigvis i den rekkefølgen. Er mye sliten og kjenner at jeg er litt lei alt. Nå har vi akkurat kommet hjem etter en tur på legevakten med Vesla, og diagnosen er falsk krupp. Så da skal hun være hjemme i morgen fra barnehagen, og Mannen og jeg skal dele opp jobbdagen ser det ut til. Vesla var akkurat ferdig med en 10 dagers penicilin kur på mandag så dette var ikke det vi trengte nå. Fikk ingen medisiner, men beskjed om at dette vil gå over av seg selv i løpet av 2 - 4 dager. *sliten*
loffen Skrevet 22. september 2011 #4090 Skrevet 22. september 2011 Uff, falsk krupp er fæle greier. Minsten min hadde det mange ganger. Husker jeg holdt ham ut gjennom terrassedæra så han skulle puste inn utelufta. God bedring til Vesla. Og klemmer til deg.
Nótt Skrevet 23. september 2011 Forfatter #4091 Skrevet 23. september 2011 Søvn er bare tull. Og jeg MÅ på jobb i dag. Vil mye heller sove kjenner jeg. Mannen skal være hjemme med Vesla i dag.
Auri Skrevet 23. september 2011 #4092 Skrevet 23. september 2011 Stakars syke lille vesla! Snakk om start i barnehagen. Ikke like ille som denne jenta heldigvis: http://www.varden.no/nyheter/forbrent-i-barnehagen-1.6500357 Uff... Stakars deg også, håper dagen går kjempefort sånn at du kan komme deg hjem og slappe av
Nótt Skrevet 23. september 2011 Forfatter #4094 Skrevet 23. september 2011 Stakars syke lille vesla! Snakk om start i barnehagen. Ikke like ille som denne jenta heldigvis: http://www.varden.no/nyheter/forbrent-i-barnehagen-1.6500357 Uff... Stakars deg også, håper dagen går kjempefort sånn at du kan komme deg hjem og slappe av Den saken der er helt grusom, det skal ALDRI skje. *grøss* Sliten, men nå er det helg og det er jeg glad for.
Nótt Skrevet 24. september 2011 Forfatter #4097 Skrevet 24. september 2011 Vi har sovet hele natten alle sammen, Vesla har hostet, men ikke sånn som forrige natten - heldigvis. Håper det er et tegn om at hun er på bedringens vei.
Bokalven Skrevet 25. september 2011 #4100 Skrevet 25. september 2011 Sikla på klær og ting, og kom over DENNE. Noe for deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå