Nótt Skrevet 9. september 2011 Forfatter #4061 Skrevet 9. september 2011 I dag har vi vært hos J&R, det var veldig koselig. Grunnen til at vi dro dit var fordi J skulle klippe meg, trengte en klipp og det ble faktisk en ordentlig frisyre. Det er det lenge siden jeg har hatt. Det morsomste av alt var at Vesla ble så fasinert av klippingen at hun også ville klippe seg, så nå har vi ganske lik frisyre begge to. Vesla satt helt stille mens hun ble klippet og protesterte ikke på noe vis. Eneste var da J kom til å kile henne i nakken, da beveget hun litt på seg. Og så viste hun at klippekappen ikke satt ordentlig da den begynte å skli ned. Men ellers var hun eksemplarisk. Plutselig så ble hun litt større når hun fikk en "ordentlig" frisyre og ikke bare babyhår.
pusilus Skrevet 9. september 2011 #4062 Skrevet 9. september 2011 Herlig med en shining av topplokket, jeg vil så gjerne klippe meg jeg også men må nok pent vente noen uker til siden jeg klippet meg for fire-fem uker siden
Nótt Skrevet 9. september 2011 Forfatter #4063 Skrevet 9. september 2011 Inspirasjonsbilde for frisyren min.
Saeria Skrevet 10. september 2011 #4064 Skrevet 10. september 2011 Kan tenke meg dere ble fine begge to. G liker IKKE å klippe håret.
Nótt Skrevet 10. september 2011 Forfatter #4065 Skrevet 10. september 2011 Ble som sagt overrasket da hun insisterte på å bli klippet. Det var jo bare noe vi måtte utnytte med engang.
Saeria Skrevet 10. september 2011 #4066 Skrevet 10. september 2011 Like greit det, ja. er forresten pakke på vei til deg. sender sporing i kveld, tenker jeg. Lappen ligger i kjelleren, og vi er 3 stk. som ikke er i form. G bare sover og sover, stakkars.
Nótt Skrevet 10. september 2011 Forfatter #4067 Skrevet 10. september 2011 Kjedelig når alle føler seg slække. God bedring.
Nótt Skrevet 11. september 2011 Forfatter #4068 Skrevet 11. september 2011 Vi har hatt en hostefri natt. Dvs at jeg har fått sove hele natten, men ikke Mannen for Vesla har visstnok snakket i søvne. Så i dag skal hun inn på sitt eget rom igjen og vi skal få sove alene. Skal bli godt å få litt plass å bevege seg på når man skal ut av senga, for sånn som det er nå så står senga til Vesla nesten oppi min del av senga. Er godt at Vesla endelig begynner å vise tegn til bedring, men det måtte antibiotika til før de tegnene kom.
Saeria Skrevet 11. september 2011 #4069 Skrevet 11. september 2011 Så godt at hun er bedre. Det er bedring her i huset også.
Nótt Skrevet 11. september 2011 Forfatter #4070 Skrevet 11. september 2011 Bra det er bedring på begge kanter i dag. Jeg har begynt å snuse litt på bento matpakker tenkte det kunne være litt mer spennende enn tradisjonelle norske matpakker med brødskiver.
dreia Skrevet 11. september 2011 #4071 Skrevet 11. september 2011 Eg er glad for at pjokken ikkje akkurat har nokon manke å snakka om ennå, for eg ser ikkje for meg at han vil sitja noko i ro i frisørstolen. Og det held eg med han i. Å gå til frisøren er noko eg utset i det lengste. *liker ikkje*
Saeria Skrevet 11. september 2011 #4072 Skrevet 11. september 2011 Jeg snuser på det jeg også. Har veldig lyst på litt bentoting. Aberet er at G HATER egg, er ikke begeistret for ris, men det er da mye annet man kan gjøre da.
Nótt Skrevet 11. september 2011 Forfatter #4073 Skrevet 11. september 2011 Jeg tenkte vel i utgangspunktet å lage litt mer spennende matpakker, ikke nødvendigvis med egg eller ris.
loffen Skrevet 12. september 2011 #4074 Skrevet 12. september 2011 Så fin frisyre! Jeg burde klippet meg for flere måneder siden, det er utrolog flistet og bar floker seg.. *skrekk*
Nótt Skrevet 13. september 2011 Forfatter #4075 Skrevet 13. september 2011 (endret) Så fin frisyre! Jeg burde klippet meg for flere måneder siden, det er utrolog flistet og bar floker seg.. *skrekk* Takk, er fornøyd og får utrolig mange komplimenter for den. Er spent på å se om den er like fin i dag etter hårvask, krøllefremheving og soving. Saeria: sjekk ut bento-forumet på TI, der får man mange gode idéer. Her er matpakkene til Vesla og meg i går. Hennes to bokser bestod av følgende, den rosa: digestive kjeks, goldfish, tørkede epler og tranebær. Den grønne: gulrot-staver, agurk-staver, druer, avokado og mår-pølse. Min bestod av: fajitaslefse, osteskiver, avokado, druer, tomater, mår-pølse, tomater og gulrot-stenger. Endret 13. september 2011 av Nótt
Lucky? Skrevet 13. september 2011 #4076 Skrevet 13. september 2011 Moro med ny frisyre når man får skyt av den Flink du er til å lage spennende matpakker da! Veldig glad jeg slipper ta med meg mat på jobben, men mannen får jo matpakke innimellom, så kunne kanskje vært mer kreativ der
Nótt Skrevet 13. september 2011 Forfatter #4078 Skrevet 13. september 2011 Jeg kjenner at jeg blir oppriktig hissig når jeg leser om den nye Norgeshistoriensom er skrevet. Det er et verk på 4 bind, som tar for seg hele Norges historie - UTEN å nevne vikinger og vikingetiden med et eneste ord. Jeg synes dette blir helt feil, siden dette er en del av den norske kulturarven.
Auri Skrevet 13. september 2011 #4079 Skrevet 13. september 2011 Vesla trenger disse for å matche jakka hun har http://www.emuaustralia.com/store/kids/footwear/lady-bird-walkers.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå