Gå til innhold

Voyager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sover Vesla på rommet vårt. Dragen kommer en tur i dag, og skal være her til onsdag. Dvs at Vesla skal sove hos oss i tre netter, er lenge siden sist hun sov inne hos oss så det blir interessant å se hvordan det går.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, jeg husker jenta mi hadde sånne gråteepisoder i søvne noen ganger da hun var liten, jeg er sikker på at det var mareritt.

Det var så fælt. :kose:

Skrevet

Det var da veldig til uflaks på deg om dagen da :(

Håper ikke vesla får noen flere slike netter stakkar lille :(

Skrevet

Kos deg med Dragen!

Slike netter med nattskrekk som det kalles er slitsomme greier.

Heldigvis er det bare en periode, men allikevel...

Ha en flott uke!

:klem:

Skrevet

Koselig med besøk da :)

Det er godt du får støtte på jobben, det trengs iblandt :)

Skrevet

Nå har Vesla og jeg kommet hjem etter tur til legen + litt annet. Hun har virus og skal være hjemme til hun blir frisk. Dermed har jeg "fri" idag og imorgen, hva som skjer etter i morgen vet jeg først i morgen. :fnise: Hun er ikke i form stakkar, slækk og hoster en del.

Skrevet

Her var det over 38,5 i feber i kveld og surklende hoste på den lille. :sukk: Ja, ja - ufrivillig fri for mor kalles det. :lol:

Nå skal jeg strikke en kosekanin til en liten gutt. :hjerte:

Skrevet

Tusen takk folkens. Vi har kanskje overdrevet litt i dag, men vi måtte ha middag og endte opp med å spise ute. Dessverre var det både vått og vindfullt på veien til restauranten. Vesla var jo heldig og satt godt pakket inn i vognposen (som jeg har sydd) under regntrekket til vogna, så jeg tror ikke hun led noen nød. Det var helt klart verre med oss voksne, jeg sitter nå og er kald. Maten og selskapet var helt klart verdt det da. :) Vesla var i hvertfall ikke kald på noe tidspunkt, men hostet gjorde hun og varmere enn vanlig var hun jo. Hun skal være hjemme resten av uken også.

Skrevet

Lite søvn i natt, har hatt en liten en som har vært veldig urolig og hostet en del. Synes så utrolig synd på henne.

Skrevet

Nå har Dragen dratt og Vesla og jeg er alene igjen i leiligheten. Godt å være alene igjen, særlig siden Vesla er syk. :sukk: Hadde tenkt meg en tur på butikken, men den lille hostefrøkenen min setter en stopper for det. Vi blir inne i dag.

Skrevet

Slitsomt med slike sjukedagar - og ikkje minst nettene. Og så får ein så vondt av dei. Me er nettopp ferdig med runde nr. 2 sidan barnehageoppstart. :(

Skrevet

Tusen takk for fine dager hos dere :3 Håper ikke jeg har vært så mye til bry med tanke om Vesla og sånn :3

Skrevet

Slitsomt med slike sjukedagar - og ikkje minst nettene. Og så får ein så vondt av dei. Me er nettopp ferdig med runde nr. 2 sidan barnehageoppstart. :(

Vi hadde jo to dager i forrige uke også, men jeg lurer på om hun rett og slett ikke var helt frisk da vi sendte henne i barnehagen på torsdagen og fredagen. :sukk: Nå er hun i hvertfall hjemme hele uken også håper vi på det beste.

Tusen takk for fine dager hos dere :3 Håper ikke jeg har vært så mye til bry med tanke om Vesla og sånn :3

Du har da ikke vært til mye bry, har nesten ikke tenkt over at du har vært her. Vesla skal sove på rommet vårt i natt også så blir ikke noe ro for oss i natt heller - dessverre.

Jeg derimot har begynt å fryse i dag, så nå sitter jeg med to par ullsokker på føttene uten at det har hjulpet nevneverdig. Mannen er snill og lager lunsj til meg til i morgen, ovnsstekt omelett med chorizo, potet, ost, gressløk og champignon. :sikle: Gleder meg til god lunsj på tur i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...