dreia Skrevet 22. august 2011 #4002 Skrevet 22. august 2011 Så koselig! Litt mindre koselig bæring på meg i dag. Pjokken berre glefsa i skuldrene mine, beit og reiv meg i håret og lo rått, for det var visst hysterisk morsomt då eg hylte av tennene. Slike gonger er det godt han er søt...
Nótt Skrevet 25. august 2011 Forfatter #4003 Skrevet 25. august 2011 dreia: Det har heldigvis aldri Vesla gjort. SLITEN...................................... helt vanvittig sliten og nå prøver jeg å få det tomme hodet mitt til å funke så jeg kan skrive periodeplan. Det funker dårlig dette her. Kjenner at jeg sliter voldsomt med det akkurat nå. Æsj bare sutring her i dag.
Nótt Skrevet 25. august 2011 Forfatter #4005 Skrevet 25. august 2011 Mannen lurte på om jeg hadde PMS for jeg var så sur, men surheten min har ingenting med PMS å gjøre. Det har med jobben å gjøre, det ligger nemlig ingenting igjen av planer eller sånn på avdelingen etter den forrige pedagogiske lederen. H*n har ryddet og kastet absolutt alt sånt noe, så jeg har overhodet ingen anelse om hva de har gjort eller jobbet med tidligere. Dvs at jeg på en måte må finne opp kruttet på nytt. Er det rart jeg er sur??? Overalt ellers hvor jeg har jobbet så har det ligget igjen gamle planer og eksempler på ting de har jobbet med, slik at man kan ta utgangspunkt i det for videre arbeid. Trodde det var normalt jeg??? Er det rart jeg er sliten sier jeg.
Lucky? Skrevet 26. august 2011 #4006 Skrevet 26. august 2011 Høres slitsomt ut Burde jo latt noen planer og slikt blitt liggende da, greit å vite hva de har jobbet med de siste årene liksom... Ikke slit deg helt ut da
Nótt Skrevet 26. august 2011 Forfatter #4007 Skrevet 26. august 2011 Nå sitter Vesla i stua med Mannen og gråter, mamman sin vil hun ikke ha noe med å gjøre. Jeg får ikke ta i henne eller trøste henne, så da fant jeg like godt senga. I kveld er det pappa for alle pengene, ikke veldig vanlig. Hun våknet og bare gråt, helt utrøstelig, ingenting som hjalp. Nå har hun sluttet, av seg selv så nå håper jeg hun finner seg i å bli lagt også. Har skikkelig vondt i mammahjertet mitt etter all den hysteriske gråten.
Nótt Skrevet 27. august 2011 Forfatter #4009 Skrevet 27. august 2011 Det gikk over og alt er glemt fra hennes side, heldigvis.
Auri Skrevet 29. august 2011 #4011 Skrevet 29. august 2011 Hei snupp. Det blir dessverre ikke noen Oslotur på oss likevel neste helg :/ Men hvordan jobber du neste tirsdag? Kanskje jeg kan komme på besøk etter sykehuset
Nótt Skrevet 29. august 2011 Forfatter #4012 Skrevet 29. august 2011 Hei snupp. Det blir dessverre ikke noen Oslotur på oss likevel neste helg :/ Men hvordan jobber du neste tirsdag? Kanskje jeg kan komme på besøk etter sykehuset Så dumt da. Kan jeg spørre om hvorfor??? Jeg har tidligvakt neste tirsdag, men mulig jeg har planer den dagen - ikke helt sikkert ennå. Om jeg ikke har planer må du gjerne komme på besøk etter sykehuset. ADVARSEL KLAGEINNLEGG!!! Jeg er vanvittig sliten. Det var tøft å stå opp, men det gikk. Det var verre da jeg fikk beskjed om at seinvakta vår var syk - og enda verre ble det da jeg glemte å ta opp på morgenmøtet hvordan vi skulle gjøre det på ettermiddagen evt få hjelp fra andre avdelinger. Det endte med at jeg først fikk pause kl 1305 - nesten en time etter planen, og at jeg jebbet 45 minutter overtid. Det er jo i grunnen ikke så mye, men i dag var det altfor lenge egentlig. Og nå sitter jeg i sofan med vondt i ryggen, på et punkt. Glad jeg skal til kiropraktoren senere i dag.
Nótt Skrevet 30. august 2011 Forfatter #4017 Skrevet 30. august 2011 Pixie: så dumt da. Dagen i går var absolutt ingen bra dag nei, håper dagen i dag blir en bedre dag. Vesla har feber og må bli hjemme fra barnehagen. Om jeg blir hjemme også er uvisst, venter på beskjed fra besteforeldrene til Vesla.
RødeDrage Skrevet 30. august 2011 #4018 Skrevet 30. august 2011 Idag blir sikkert mye bedre enn igår :3
Nótt Skrevet 30. august 2011 Forfatter #4019 Skrevet 30. august 2011 Vesla kom seg avgårde med besteforeldrene og der skal hun være til i morgen kveld. Dagen i dag ble for så vidt bedre enn i går, ingen overtid og nok folk på avdelingen - heldigvis. I morgen er vi bare to, men jeg vet det alt nå og er forberedt.
Nótt Skrevet 31. august 2011 Forfatter #4020 Skrevet 31. august 2011 Merkelig å stå opp uten at det er en liten en som også skal opp og ut døra sammen med en. Merkelig tomt faktisk....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå