Bokalven Skrevet 19. august 2011 #3981 Skrevet 19. august 2011 Sitter og ser på støvletter på nett, og lurer på om jeg skal velge sorte eller grå. De sorte er helt klart finest!
MarianneE Skrevet 20. august 2011 #3982 Skrevet 20. august 2011 Enig i den, helt klart de sorte. De var forresten veldig fine!
Nótt Skrevet 21. august 2011 Forfatter #3983 Skrevet 21. august 2011 Da har jeg bestilt de sorte også håper jeg at de er like fine i virkeligheten. I går kom J og J og vi spilte rollespill i flere timer. Det var skikkelig gøy. J og J dro hjem rundt midnatt, og da hadde vi spilt siden ca kl 20.00. Vi har ikke spilt på nesten 2 år, så dette var gøy. Gleder meg masse til neste gang. I dag har jeg begynt dagen med en liten besvimelse... har vært svimmel hele helgen og da jeg skulle gå på badet en tur så bare datt jeg sammen ned i senga. Både Mannen og Vesla trodde jeg tulla, så heldigvis ble ikke Vesla skremt. Tror ikke det blir så mye utskeielser på meg i dag, tar de tnok litt med ro i dag.
MarianneE Skrevet 21. august 2011 #3984 Skrevet 21. august 2011 *tar fram den strenge mamma-stemmen* Ikke bra, Nòtt! Hvil det du klarer idag og må du gjøre noe, så ta det i ditt eget tempo. Hvis ikke du hører etter, må jeg komme og kjefte litt!
Nótt Skrevet 21. august 2011 Forfatter #3985 Skrevet 21. august 2011 Søt du er MarianneE. Svimmelhet er dessverre noe jeg har levd med i snart 20 år faktisk, så er ganske vandt til å være svimmel. Heldivis går det i perioder hvor svimmel jeg er, og besvime har jeg ikke gjort på 1 1/2 år - så det er lenge siden sist. Jeg tror nok heller ikke at Mannen vil la meg gjøre de store krumspringene i dag.
MarianneE Skrevet 21. august 2011 #3986 Skrevet 21. august 2011 det mistenker jeg og, at han ikke tillater det helt store aktivitetsnivået på deg idag.
RødeDrage Skrevet 21. august 2011 #3987 Skrevet 21. august 2011 Hehe, jeg kan se for meg Mannen nekte deg å gjøre noe særlig, ja Nei, jeg sier meg enig, rolig dag idag!
Nótt Skrevet 21. august 2011 Forfatter #3988 Skrevet 21. august 2011 Har ting som må gjøres i dag, men skal prøve ta det med ro ja. Har forresten funnet en side som lager vevde navnebånd, og jeg lurer på om jeg skal bestille til å sy ulltøyet til vesla. For strykelappene sitter ikke noe bra.
Nótt Skrevet 21. august 2011 Forfatter #3990 Skrevet 21. august 2011 Der kan jeg også lage egne som jeg kan sette i klær og sånt som jeg strikker og gir bort.
Saeria Skrevet 21. august 2011 #3993 Skrevet 21. august 2011 Jeg skal også bestille derfra. Ikke det at det er vanskelig å se hva som er G sitt i barnehagen da. han er den eneste med klær i amerikagarn!
Kara W Skrevet 21. august 2011 #3994 Skrevet 21. august 2011 Gøy med en liten en som trives i barnehagen! Og så er du jo like ved om det virkelig skulle behøves, men dere har sikkert godt av å ikke være på samme avdeling begge to. Håper virkelig svimmelheten gav seg litt utover dagen og at du klarte å ta det med ro. Liker ikke at du besvimer Og hurra for 200 sider!
Nótt Skrevet 21. august 2011 Forfatter #3995 Skrevet 21. august 2011 Svimmelheten ga seg nesten helt i løpet av dagen, og jeg har gjort minimalt i dag for å si det sånn. Jeg har strikket ferdig en julegave, og skrevet ut noen jobbting. Det er vel stort sett det jeg har gjort i dag faktisk. Ja der ser man jeg har kommet opp i 200 sider med skravling uten å legge merke til det selv. Inviterer til fest for alle sammen: :is:
Nótt Skrevet 22. august 2011 Forfatter #4000 Skrevet 22. august 2011 Tidlig på i dag, tidligvakt vil jo si at vi er i barnehagen før kl 0730 - og det merkes på Vesla når vi kommer hjem. Da er hun sliten og sutrete selvom hun har sovet i barnehagen, kan nok ha sammenheng med at hun er litt tett så klart. Kose oss gjorde vi i hvertfall på veien hjem. Vesla satt på ryggen min i meitaihybriden vår og koste seg, pekte ut veien vi skulle gå og småpratet med meg. Jeg spurte om hun hadde det bra, da la hun hodet inntil ryggen min og sa *mmmm*. Kan det bli bedre etter en dag på jobb og i barnehage??? Gleder meg til å gå hjem fra jobb jeg nå kjenner jeg. I morgen derimot blir Vesla med Mannen hjem etter at han har hatt foreldresamtale, jeg har senmellomvakt og da er det greit at han tar henne med hjem om det er lenge til jeg er ferdig på jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå