dreia Skrevet 7. august 2011 #3921 Skrevet 7. august 2011 Ingen planar om laaaaang tur med vesla i meitai i dag, eller? Auuuuuuu!
Nótt Skrevet 7. august 2011 Forfatter #3922 Skrevet 7. august 2011 Ingen planar om laaaaang tur med vesla i meitai i dag, eller? Auuuuuuu! Nei, det blir nok ikke noe bæring på ca to uker. Merkelig nok.
pusilus Skrevet 7. august 2011 #3923 Skrevet 7. august 2011 Dæven døtte den er fin ja Gleder meg til du kan legge ut bilde av det ferdige kunstverket! Håper helgen har vært fin
Lucky? Skrevet 7. august 2011 #3924 Skrevet 7. august 2011 Fremdeles utrolig fasinert av den tatoveringen
loffen Skrevet 7. august 2011 #3925 Skrevet 7. august 2011 Blir spennende å se hvordan den blir når den er ferdig! Du er så tøff som gjør det!
MarianneE Skrevet 7. august 2011 #3926 Skrevet 7. august 2011 Takk for hint om bildet. Jeg er litt besøke-dagbok-sløv om dagen. Lurer på en ting, hva er grunnen til at du valgte det motivet, både selve motivet og størrelsen? Hvorfor noe så innviklet (men lekkert) og ikke noe smått og enkelt?
Nótt Skrevet 7. august 2011 Forfatter #3927 Skrevet 7. august 2011 Takk for hint om bildet. Jeg er litt besøke-dagbok-sløv om dagen. Lurer på en ting, hva er grunnen til at du valgte det motivet, både selve motivet og størrelsen? Hvorfor noe så innviklet (men lekkert) og ikke noe smått og enkelt? Jeg har vel egentlig ikke noe godt svar på hvorfor jeg valgte akkurat den størrelsen. Motivet derimot er noe jeg har hatt lyst på i flere år, og grunnen er veldig personlig - så det skriver jeg ikke her. Og nå har jeg flere små og enkle så da kunne jeg like gjerne velge noe stort og komplisert.
Kara W Skrevet 9. august 2011 #3928 Skrevet 9. august 2011 Tatoveringen blir bare mer og mer fantastisk! Gleder meg til å se det ferdige resultatet Jeg husker første gang du fortalte meg om den planlagte tatoveringen. Da var den ganske liten og enkel, men hver gang du nevnte den så hadde den vokst litt. Så gøy at du trives i den nye jobben og får mye skryt! Ikke noe er bedre enn det. Dumt at Vesla måtte utsette barnehagestart, men det er heldigvis ikke snakk om så lenge.
Saeria Skrevet 9. august 2011 #3929 Skrevet 9. august 2011 Tusen takk for gaven som kom i posten! Vi gleder oss til å åpne i morgen!
Nótt Skrevet 9. august 2011 Forfatter #3930 Skrevet 9. august 2011 Tatoveringen blir bare mer og mer fantastisk! Gleder meg til å se det ferdige resultatet Jeg husker første gang du fortalte meg om den planlagte tatoveringen. Da var den ganske liten og enkel, men hver gang du nevnte den så hadde den vokst litt. Så gøy at du trives i den nye jobben og får mye skryt! Ikke noe er bedre enn det. Dumt at Vesla måtte utsette barnehagestart, men det er heldigvis ikke snakk om så lenge. Ja den begynte som en liten nakketatovering, og nå dekker den hele ryggen. Hadde jeg gått for den i bare nakken hadde den vært ferdig nå, men siden jeg har valgt hele ryggen tar det tid - dessverre. Innimellom skulle jeg ønske jeg var ferdig, begynner å bli lei av å tatovere ryggen kjenner jeg. Ja det er kjipt at barnehagestarten ble utsatt, men nå er det ikke lenge til jeg har en liten barnehagejente. Gleder og gruer meg jo til det. Skal bli godt for henne å få utfolde seg i barnehagen. Tusen takk for gaven som kom i posten! Vi gleder oss til å åpne i morgen! Gleder meg til å høre hva dere synes om gaven.
Bokalven Skrevet 11. august 2011 #3931 Skrevet 11. august 2011 Da har jeg vært og tatovert meg igjen. Fortsatt ikke helt ferdig, men det nærmer seg helt klart. Den blir veldig fin! Selv tenker jeg på tatovering nr tre. Det har jeg forsåvidt gjort ei stund, men slikt tar tid.
Nótt Skrevet 11. august 2011 Forfatter #3932 Skrevet 11. august 2011 Den blir veldig fin! Selv tenker jeg på tatovering nr tre. Det har jeg forsåvidt gjort ei stund, men slikt tar tid. Takk. Slikt tar tid ja, dette er jo min fjerde så langt. Og jeg har alt tanker om femte og sjette, men litt på planleggingsstadiet er det jo.
Auri Skrevet 11. august 2011 #3933 Skrevet 11. august 2011 Hva er planene deres første helga i september?
Nótt Skrevet 11. august 2011 Forfatter #3934 Skrevet 11. august 2011 Hva er planene deres første helga i september? Ingen planer akkurat nå. Hvordan det??
Auri Skrevet 11. august 2011 #3935 Skrevet 11. august 2011 Søndag er jo første bryllupsdagen vår Vi tenkte på å reise innover på lørdag, sove hos noen til søndag, leie hotellrom natt til mandag Så reiser Sondre hjem på mandag, men jeg må bli til tirsdag, for da skal jeg til Rikshospitalet.
RødeDrage Skrevet 12. august 2011 #3936 Skrevet 12. august 2011 Ja, også kommer jeg til Oslo da søndag kveld og blir et par dager fremover :3
*Enigma* Skrevet 12. august 2011 #3937 Skrevet 12. august 2011 (endret) Søndag er jo første bryllupsdagen vår Vi tenkte på å reise innover på lørdag, sove hos noen til søndag, leie hotellrom natt til mandag Så reiser Sondre hjem på mandag, men jeg må bli til tirsdag, for da skal jeg til Rikshospitalet. Så det vil si at dere er i Oslo 4.september og ledige dagtid/lunsjtid den søndagen? Endret 12. august 2011 av *Enigma*
Nótt Skrevet 12. august 2011 Forfatter #3938 Skrevet 12. august 2011 Søndag er jo første bryllupsdagen vår Vi tenkte på å reise innover på lørdag, sove hos noen til søndag, leie hotellrom natt til mandag Så reiser Sondre hjem på mandag, men jeg må bli til tirsdag, for da skal jeg til Rikshospitalet. Sove hos noen til søndag skal vel gå bra. Ja, også kommer jeg til Oslo da søndag kveld og blir et par dager fremover :3 Så moro da kan vi treffes da jo. I dag har både Mannen og jeg fri, og det er vanvittig deilig.
Auri Skrevet 12. august 2011 #3939 Skrevet 12. august 2011 Enigma: Søndag kommer vi nok til å være ganske asosiale, er som sagt første bryllupsdagen vår, så den dagen vil vi tilbringe alene sammen Men mandag kveld trenger jeg
Nótt Skrevet 15. august 2011 Forfatter #3940 Skrevet 15. august 2011 Mandagmorgenblues.... Jeg er ikke helt klar for en dag på jobb kjenner jeg, men må jo bare bite tenna sammen. Helgen var fin, vi dro til Kristiansand på fredagen og hjem på lørdagen. Det ble litt intenst å kjøre opp og ned på to dager og gjøre dyreparken på dag to. Fordelen med å gjøre det på den dagen var jo at Vesla sov halve turen hjem. På veien hjem stoppet vi i Porsgrunn og møtte Pixie Plaid + mann, og RødeDragen - VELDIG koselig. I går var vi bare hjemme og "slappet" av, dvs jeg fikk det litt travelt med å rydde for broder'n sendte melding og lurte på om de kunne komme innom en tur. Etter litt diskusjon her hjemme fant vi ut at det var greit, kastet meg rundt og ryddet i en fei. Og så avlyste de besøket, da kjente jeg at jeg ble litt muggen. Kunne da ha sluppet å stresse med ryddingen. I dag er det jobb, og Mannen er hjemme med Vesla for siste gang for hans del. I morgen er min siste alene hjemme dag med henne, på onsdag begynner hun i barnehagen. Store lille jenta mi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå