Gå til innhold

Voyager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er første dag på jobb over, og jeg har fått skryt allerede. :fnise: En mannlig vikar synes jeg gjorde en god jobb alt første dagen siden jeg bare kastet meg inn i jobben. Er jo ikke så mye annet å gjøre når man ikke er så mange på jobb og barna gråter.

Føler selv at dagen gikk fint, og at jeg fikk kontakt med barna.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er første dag på jobb over, og jeg har fått skryt allerede. :fnise: En mannlig vikar synes jeg gjorde en god jobb alt første dagen siden jeg bare kastet meg inn i jobben. Er jo ikke så mye annet å gjøre når man ikke er så mange på jobb og barna gråter.

Føler selv at dagen gikk fint, og at jeg fikk kontakt med barna.

Så ikke denne før nå. :) Så moro med skryt da. Jeg vet jo at du er kjempeflink i jobben din da, men det er alltid koselig når det blir lagt merke til! :smilbla:

Skrevet

Så ikke denne før nå. :) Så moro med skryt da. Jeg vet jo at du er kjempeflink i jobben din da, men det er alltid koselig når det blir lagt merke til! :smilbla:

Synes det er ekstra moro med skryt på første dagen når ingen kjenner meg ennå. :fnise: Jeg prøver nå i hvertfall å gjøre så godt jeg kan jobbmessig, og da er det ekstra moro når man faktisk kommentar på det alt første dagen. :sjenert:

Skrevet

Gratulerer, så moro!

Det er nok bare fordi du fortjener det ;)

Skrevet

Gratulerer, så moro!

Det er nok bare fordi du fortjener det ;)

Takk! Jeg håper i hvertfall at det er derfor.

Skrevet

Så bra at dagen gjekk godt. Og ekstra kjekt med skryt. :nigo: Har du fått noko inntrykk av barnehagen ennå? Bra miljø?

Skrevet

Så bra at dagen gjekk godt. Og ekstra kjekt med skryt. :nigo: Har du fått noko inntrykk av barnehagen ennå? Bra miljø?

Det virker som om det er et bra miljø, men lite samarbeid mellom storebarns og småbarns avdelingene virker det som. I tillegg er ikke pausene samordnet på hele huset, kun på avdelingene på samme plan, og det synes jeg er veldig merkelig. Jeg er jo vant til at man avvikler pauser i et fast tidsrom fra kl 1200 til kl 1300, ikke når det passer avdelingene fra dag til dag. Akkurat det synes jeg er litt vanskelig å forholde seg til kjenner jeg. Blir kanskje bare en vanesak, men å ta pause i spisetiden til barna synes jeg er en skikkelig uting. Får se om jeg får endret på det etterhvert. :lur:

Skrevet

Så fint med god start på jobben :)

Skrevet

Så bra første dagen gikk så fint da :) Moro med skryt allerede første dagen :strix:

Skrevet

Jeg fikk skryt igjen i dag, fordi jeg bare "kastet" meg ut i jobben og ikke bare holdt meg i bakgrunnen.

Skrevet

Hehe, skryt to av to dager på jobb er ikke dårlig! Som sagt, du er flink!

Skrevet

Så bra. Det er slik jeg kjenner deg også. Du er ikke redd for å ta i et tak, og jeg tror virkelig du er perfekt i jobben din!

Skrevet

Flott å lese at det går fint med ny-jobben :tommelsmil:

Skrevet

Hehe, skryt to av to dager på jobb er ikke dårlig! Som sagt, du er flink!

Nei jeg synes det er stas å høre at jeg gjør en godt jobb. :fnise:

Så bra. Det er slik jeg kjenner deg også. Du er ikke redd for å ta i et tak, og jeg tror virkelig du er perfekt i jobben din!

:sjenert: Ser du meg slik?? *imponert over meg selv nå*

:tommelsmil:

:D

:5:

:)

Flott å lese at det går fint med ny-jobben :tommelsmil:

:)

Fikk som sagt skryt igjen i dag, og det av en person jeg kjenner fra skolen. Moro å få skryt, liker å høre at jeg gjør en god jobb. Som sagt så fikk jeg skryt av en jeg kjenner i dag, og det var sånn litt ut av det blå. Sitter og prater og så sier hun at hun liker måten jeg jobber på. At jeg ikke holder meg i bakgrunnen og "observerer", men "kaster" meg ut i ting. Jeg tenker som så at om jeg ikke gjør det så lærer jeg jo heller ikke noe, sånn som jeg gjør nå lærer jeg mer både om barna og barnehagen. Men samtidig kanskje hun har rett, jeg tok tross alt tidligvakt uten å blunke i dag. Skulle egentlig ha mellomvakt, men hun som skulle ha tidligvakt var nesten like ny som meg - dvs i dag var hennes første dag. Og siden jeg hadde hatt min første dag i går kunne jeg like greit ta tidligvakt i dag. :vetikke: Om det kvalifiserer til skryt jeg.

Skrevet

Ja, slik ser jeg deg. I tillegg er du full av varme og omsorg. Akkurat slik jeg liker Nótten min! :kyss:

I selvskrytets ånd må jeg si at jeg også hadde en fin dag på jobben. En bruker på tråden brukte faktisk hele tre minutter på å skryte over hvor koselig det var å prate med meg,og hvor hjelpsom jeg hadde vært, enda jeg ikke fikk tak i den han skulle prate med. Sånt liker vi. :) Det veier godt opp for det lille mindretallet som mildest talt FRESER på telefonen...

Skjønt det kan være forståelig det også da. :sjenert:

Skrevet

Ja, slik ser jeg deg. I tillegg er du full av varme og omsorg. Akkurat slik jeg liker Nótten min! :kyss:

:sjenert: Du er nå søt da. :kline:

I selvskrytets ånd må jeg si at jeg også hadde en fin dag på jobben. En bruker på tråden brukte faktisk hele tre minutter på å skryte over hvor koselig det var å prate med meg,og hvor hjelpsom jeg hadde vært, enda jeg ikke fikk tak i den han skulle prate med. Sånt liker vi. :) Det veier godt opp for det lille mindretallet som mildest talt FRESER på telefonen...

Skjønt det kan være forståelig det også da. :sjenert:

Det er så godt å få skryt. :flire: Og du trenger det i en sånn type jobb som din. :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...