Nótt Skrevet 27. juli 2011 Forfatter #3861 Skrevet 27. juli 2011 Så deilig for henne med plaskebasseng på verandaen! Det er lenge siden mine fikk plass i et sånt. Hun ville ha både Mannen og meg med i "bassenget", men det var hverken plass til meg eller Mannen. Du kjøpte deg den buksa du og? Det har Dragen også gjort i dag, i både blå og sort Jeg kjøpte meg den buksa jeg også ja, både i sort og blått. Hadde nok kjøpt den i brunt også om den hadde vært en mørkere brunfarge, men den brunfargen den er i er bare ekkel. Hvilken størrelse kjøpte du og Dragen?? *nysgjerrig*
Auri Skrevet 27. juli 2011 #3862 Skrevet 27. juli 2011 Jeg kjøpte 42, Dragen 44. Ser på FB at din søster har fått seg ny hund btw
Nótt Skrevet 27. juli 2011 Forfatter #3863 Skrevet 27. juli 2011 Jeg kjøpte 42, Dragen 44. Ser på FB at din søster har fått seg ny hund btw :oppgitt: hun har det ja.
Nique Skrevet 28. juli 2011 #3864 Skrevet 28. juli 2011 Takk for kjempekoselig selskap i dag, og for ikke å snakke om shoppingassistansen
pusilus Skrevet 29. juli 2011 #3865 Skrevet 29. juli 2011 Ble nysgjerrig på buksen jeg, hvor hva? Herlig med plaskebasseng for vesla.
Bokalven Skrevet 29. juli 2011 #3866 Skrevet 29. juli 2011 I dag har vi vært en liten tur på Stovner senteret, jeg er nemlig på jakt etter nye innesko til jobben. Jeg fant ingenting til meg, men endte opp med å kjøpe støvler til Vesla. Støvler hun ikke kan bruke før om et år ca, men de var så tøffe. Kjempetøffe!
Nótt Skrevet 29. juli 2011 Forfatter #3867 Skrevet 29. juli 2011 Ble nysgjerrig på buksen jeg, hvor hva? Herlig med plaskebasseng for vesla. Denne buksen er det snakk om, fra Kappahl. I dag har vært en flott dag. Etter en litt røff start på dagen med en liten jente som våknet med et skrik etter tydelig å ha drømt noe vondt. Endte faktisk med at Mannen sov på gulvet inne hos henne en time for hun ville ikke sove i sengen vår. Så dro Vesla og jeg til kiropraktoren. Da vi kom hjem pakket vi bilen og dro på Folkemuseet med svigers, vi koste oss med rusle rundt med Vesla. Mannen og jeg tok med oss Vesla på en hest og kjerre tur, noe hun elsket. Hun formerlig strålte av lykke i følge svigermor som så henne da vi kom tilbake. Etter at vi hadde spist nisten vår begynte det å regne og da søkte vi tilflukt på caféen som er der og spiste is før vi dro hjemover. Dvs Mannen og jeg dro hjem til oss, og Vesla ble med besteforeldrene hjem. Så resten av dagen har vært kjærestedag. Og vi har kost oss masse på alle mulige måter. kino og middag i sentrum. På veien hjem gikk vi langs Oslos gater og så alt livet som blomstrer. Ord strekker ikke til når man ser blomsterhavet og opplever stillheten som råder utenfor Domkirken. Det var godt på en måte og faktisk se respekten og sorgen som råder der etter det som skjedde for bare en uke siden.
Lucky? Skrevet 30. juli 2011 #3868 Skrevet 30. juli 2011 Deilig med litt kjærestetid da Kan tenke meg det gjør inntrykk å gå forbi domkirken nå i disse dager ja! Helt utrolig hvor mye lys og blomster det er der
MarianneE Skrevet 31. juli 2011 #3869 Skrevet 31. juli 2011 jeg blir like målløs hver gang jeg ser hvor mange blomster og lys som er satt ned forran domkirkeplassen. Synes det er fint at ihvertfall kortene skal taes vare på.
Nótt Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #3870 Skrevet 31. juli 2011 Søndag og siste feriedag for min del. I morgen er det tilbake til strieskjorte og havrelefse. Ny jobb og nye muligheter også. Skal bli rart å jobbe igjen, har vært hjemme så lenge - nesten 1,5 år faktisk. Bare avbrutt av litt jobbing innimellom, så jeg vet nesten ikke hvordan det er å jobbe lenger. Gruer meg litt kjenner jeg, men det skal bli godt også å se noen andre enn bare Vesla og Mannen hver dag.
Auri Skrevet 31. juli 2011 #3871 Skrevet 31. juli 2011 Ta det fra meg som ikke har jobbet på over to år: Guuuud så deilig og guuuuud så slitsomt det er
dreia Skrevet 31. juli 2011 #3872 Skrevet 31. juli 2011 Eg sit med nokså like tankar når det gjeld jobbing etter så lang tid heime. Det skal bli godt, men jammen gruar eg meg litt også. For eg trives ganske godt heime, iallfall til tider...
dreia Skrevet 31. juli 2011 #3873 Skrevet 31. juli 2011 Og sjølvsagt: Lykke, lykke til i ny jobb. Håper du finn deg godt til rette på den nye arbeidsplassen!
Gjest D.O.A. Skrevet 31. juli 2011 #3874 Skrevet 31. juli 2011 Hei Nótt Ønsker deg og familien din en fortsatt fin sommer, og masser av lykke til med jobbstart! Det blir nok uvant, men forhåpentligvis bra ville jeg tro. Jeg sletter meg fra kg idag, men håper at vi snakkes igjen en dag Stor klem til deg!
Lucky? Skrevet 31. juli 2011 #3875 Skrevet 31. juli 2011 Lykke til i ny jobb i morgen, blir spennende
Nótt Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #3876 Skrevet 31. juli 2011 Ta det fra meg som ikke har jobbet på over to år: Guuuud så deilig og guuuuud så slitsomt det er At det blir slitsomt regner jeg med, særlig siden det ikke bare er nye barn, men også nye voksne og ny barnehage. Eg sit med nokså like tankar når det gjeld jobbing etter så lang tid heime. Det skal bli godt, men jammen gruar eg meg litt også. For eg trives ganske godt heime, iallfall til tider... Jeg har også trivdes hjemme, men kjenner jo at jeg også er litt lei nå. Så det skal bli godt å komme ut igjen også. Og sjølvsagt: Lykke, lykke til i ny jobb. Håper du finn deg godt til rette på den nye arbeidsplassen! Hei Nótt Ønsker deg og familien din en fortsatt fin sommer, og masser av lykke til med jobbstart! Det blir nok uvant, men forhåpentligvis bra ville jeg tro. Jeg sletter meg fra kg idag, men håper at vi snakkes igjen en dag Stor klem til deg! Du må ha lykke til videre. Lykke til i ny jobb i morgen, blir spennende Nå har vi hatt M&M på middag her, vi har kost oss og skravla masse. Om knappe to uker drar vi 5 til Dyreparken og skal kose oss der. Det gleder jeg meg til. Men før den tid er det nok annet som skjer.
Nótt Skrevet 1. august 2011 Forfatter #3880 Skrevet 1. august 2011 Mandag morgen og ny jobb om en knapp time. Jeg har magen full av flaggermus. Er lenge siden jeg faktisk har "gruet" meg til noe på denne måten. Jeg regner med at dagen går bra og at det egentlig ikke er noe å grue seg til, men jeg klarer ikke å styre flaggermusene. De slår sånn med vingene at det føles ut som om jeg skjelver. Frokosten er inntatt som familie ved kjøkkenbordet. Er lenge siden vi satt der og spiste sammen alle tre, selvom vi har hatt ferie alle sammen så har vi spist i flere omganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå