Gå til innhold

Voyager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sender deg en pm jeg!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange :klemmer: fra meg som har vært på hytta uten strøm og vann siden onsdag...

Skrevet

Mange :klemmer: fra meg som har vært på hytta uten strøm og vann siden onsdag...

:klemmer: tilbake til deg fra meg.

Skrevet

Her har tårene trillet i kveld, da vi så på direktesendingen fra Rådhusplassen. Jeg vurderte å ta turen ned, men en vond fot satte en stopper for det - orket ikke å gå ned trappa her en gang. Endte med å se sendingen fre sofan sammen med Mannen og Vesla - utrolig sterkt å se hvor mange som møtte opp.

Selv har jeg tent et lys som står i lampen på verandaen og lyser opp - det skal få stå til det har brent ned.

Skrevet

Jeg var på markeringa som var i Skien.

Kjempe mange mennesker, de er gjettet ca 50.000.

En sterk opplevelse, glad jeg var der.

Skrevet

Det var en utrolig sterk opplevelse å være der nede. Glad jeg hadde muligheten til å gå.

Skrevet

Det så helt fantastisk ut i Oslo!

Her var vi kanskje 10000, men vi er bare en liten by. :)

Skrevet
:hakeslepp: 50.000 MarianneE?! Eller fikk du en null for mye der? Ville tilstander var det nå uansett.
Skrevet

Helt utrolig oppmøte i oslo da! Her i byen var det ca 15000 og det var mennesker overalt :)

Ufattelig trist dette her :grine:

Skrevet

I dag har vi vært en liten tur på Stovner senteret, jeg er nemlig på jakt etter nye innesko til jobben. Jeg fant ingenting til meg, men endte opp med å kjøpe støvler til Vesla. :fnise: Støvler hun ikke kan bruke før om et år ca, men de var så tøffe.

De er mer lilla enn bildet her viser da.

Skrevet

Råtøffe støvler Nótt :jepp:

Skrevet

Så tøffe støvler!

Der kom jeg på at jeg også trenger nye innesko på jobben...

Skrevet

Vi gikk tur i skogen i dag, på over en time faktisk. Det var kjempekoselig å gå som familie, vi gikk faktisk bare opp dit for å se på kuene og hestene som går på beitemarkene der oppe. Vesla elsker dyr. :hjerte: Hun gikk et godt stykke av veien selv, godt lokket med bringebær som vi plukket langs veikanten. Hun var skikkelig søt der hun "løp" av gårde for å få bringebærene vi plukket.

I morgen skal vi til Sverige for å handle mat, skal også se på bukser på Kappahl, se etter innesko til jobben og annet som vi kanskje finner ut at vi trenger. :lol:

Skrevet

Så koselig med familietur i skogen :hjerte:

Kos dere i sverige i morgen :)

Skrevet

Herlig med familietur :strix:

Håper du finn sko til deg sjølv i Sverige. Rart det der - når ein leiter etter noko til seg sjølv, finn ein stort sett noko til ungen. :ler:

Skrevet

:hakeslepp: 50.000 MarianneE?! Eller fikk du en null for mye der? Ville tilstander var det nå uansett.

I følge avisa TA var det 58.000 mennesker.

Nei, ingen null for mye der.

I dag har vi vært en liten tur på Stovner senteret, jeg er nemlig på jakt etter nye innesko til jobben. Jeg fant ingenting til meg, men endte opp med å kjøpe støvler til Vesla. :fnise: Støvler hun ikke kan bruke før om et år ca, men de var så tøffe.

De er mer lilla enn bildet her viser da.

:daane:

De var fantastiske!

utrolig fine!

At de er for store foreløpig gjør ingenting.

Kjekt og ha noe og se fram til vet du... :ler:

Kos dere på tur idag!

:klem:

Skrevet

Da er vi hjemme igjen og Vesla koser seg i det nyinnkjøpte bassenget sitt. Et lite plaskebasseng på 1 meter i diameter, helt perfekt på verAndaen vår.

Fant meg bukser, men ikke sko så må ut og se etter det i morgen.

Skrevet

Plaskebasseng fekk pjokken i 1-årsgave. Det har berre blitt prøvd ein gong - me har ikkje akkurat vore bortskjemte med fine sommardagar i år :roll: - men då var det iallfall veldig stas. Kjekt å faktisk få lov til å plaska så mykje han vil. Det får han nemlig ikkje i baljen på badet. ;)

Skrevet

Så deilig for henne med plaskebasseng på verandaen! :jepp:

Det er lenge siden mine fikk plass i et sånt.

:ler:

Skrevet

Du kjøpte deg den buksa du og? Det har Dragen også gjort i dag, i både blå og sort :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...