Gå til innhold

Voyager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godt å sjå at du er trygg. Skremmande med det som har skjedd i dag. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lenge siden jeg har vært innom KG, men nå måtte jeg innom å se at du og dine har det bra.. :klemmer:

Skrevet

Sitter her og har hodet fullt av tanker. Og egentlig ingen av dem har noe med det som skjedde i Oslo i dag å gjøre. Tankene er rare, gode, ikke riktige og sånn går det nå. Må få sortert litt før jeg gjør noe med saker og ting.

Det er alltid lurt og få ting litt i de rette skuffer og skap før man lufter dem.

:klem:

Skrevet

Varm kakao og boller :sikle:

Virkelig helt tragisk det som skjedde i går :grine:

Skrevet

Jeg vil bare si at jeg er utrolig glad i deg, du er en av mine aller, aller beste venner, du er en kjempeviktig person for meg og jeg er utrolig takknemlig for at du er i livet mitt.

Skrevet

Jeg vil bare si at jeg er utrolig glad i deg, du er en av mine aller, aller beste venner, du er en kjempeviktig person for meg og jeg er utrolig takknemlig for at du er i livet mitt.

Setter veldig stor pris på deg også vennen. :klemmer:

Skrevet

Innom og hilser på, og får deg lagt til i mine innlegg igjen :)

Skrevet

Innom og hilser på, og får deg lagt til i mine innlegg igjen :)

Koselig å se deg igjen. Lenge siden sist. :klemmer:

Skrevet

Det ser ut til at ting har falt på plass, og da på den riktige plassen - heldigvis. Var litt redd for at ting skulle falle der de ikke hørte hjemme, men det har altså ikke skjedd, og jeg trenger ikke å bekymre meg for det lenger. *lettet*

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Godt å se at deg og dine er trygge etter Oslo-helvetet. Sender over en klem fra andre siden av jorda, for jeg savner dere :klemmer:

Skrevet

Sliten og det enda jeg har fått sove hele natten. Mannen derimot har ikke sover så mye, stakkar. Vesla våknet sånn i 22-tida og sovnet ikke før 0115 ca. Jeg var på vei til å legge meg da hun våknet siden jeg var skikkelig sliten, så Mannen sendte meg til sengs etter en halvtime ca og sa seg villig til å ta henne. Som sagt så gjort, og jeg sovnet etter kort tid. Trodde jo at hun ville sovne kjapt hun også, men jeg tok visst skikkelig feil. Så da hun våknet kl 0630 i dag bare stønnet Mannen oppgitt. Selvom formen min ikke er så bra "hoppet" jeg opp av sengen og tok henne, for at han skal få sove litt mer.

Merker at kroppen ikke er helt i slaget i dag - er nok mensen som herjer litt ekstra sien den var 5 dager forsinket. :sukk:

Skrevet

Uff, slike netter er slitsomme.

Først fordi man ikke får sovet selv, men og fordi man ikke får noen sjans til og hente seg inn utover dagen heller.

Meeeen....

Er du sikker på at mensen "bare" er forsinket, at ikke.... :gravid:

:lur:

Skrevet

Uff, slike netter er slitsomme.

Først fordi man ikke får sovet selv, men og fordi man ikke får noen sjans til og hente seg inn utover dagen heller.

Slikt er kjempe slitsomt, derfor jeg nå prøver å underholde Vesla med barnetv slik at Mannen kan få sovet litt til. Han trenger det stakkar. Hjelper jo ikke han klarte å kutte opp tommelen på langs i går. *Idiot* Han skulle ta av en sånn lapp på den ene nye shortsen sin, gadd ikke gå og hente saks på kjøkkenet så han tok en "pynte"kniv ned fra toppen av den ene lave bokhylla vår. Kniven glapp og han kuttet seg i fingeren, og blødde som en gris. Aner ikke hvor dypt det var, men jeg fikk nå stripset og teipet etter beste evne - etter at han hadde renset det med pyrisept. :oppgitt:

Meeeen....

Er du sikker på at mensen "bare" er forsinket, at ikke.... :gravid:

:lur:

Og ja jeg er sikker på at mensen "bare" er forsinket for jeg blør som bare f**n nå. Var litt urolig, men det har vært en del stress i huet mitt i det siste så orket ikke å ta en test - bare ventet og tenkte. Nå er mensen her og det til gangs også. *sliten*

Skrevet

Skjønner.... klem:

Ang Mannen...

:klaske:

Skrevet

Ja det var helt idiotisk gjort av Mannen, og han fikk betale godt også så jeg tror kanskje han har lært til neste gang han gjør det igjen. :fnise:

Skrevet

Mannfolk :roll: Det enkle er ikke alltid det beste nei.

Nytt strikkeprosjekt på gang her i gården, 6 måneder siden sist.

Interessert i en te-avtale en dag? :)

Skrevet

En te-avtale en dag hadde vært helt glimrende. Det må bli en ettermiddag, eller på dagtid denne uken. Jeg begynner nemlig å jobbe igjen om en uke. :)

Skrevet (endret)

Jeg sovnet visst på senga :lol: sov ikke lenge, kanskje 15 minutter, men det gjorde vanvittig godt. :)

Endret av Nótt
Skrevet

En te-avtale en dag hadde vært helt glimrende. Det må bli en ettermiddag, eller på dagtid denne uken. Jeg begynner nemlig å jobbe igjen om en uke. :)

En ettermiddag høres utmerket ut, jeg jobber dagtid denne uken, tidlig ferdig da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...