Bokalven Skrevet 17. juli 2011 #3801 Skrevet 17. juli 2011 Sånn da var jeg ferdig med en ting til. Nærbilde av detaljer og riktig farge Dette skal svigermor få, som en lykke-til-i-ny-jobb-gave. Åh, guri, for et utrolig nyyyydelig sjal! Har et sjal "in the making" selv, men med teit arm får jeg jo ikke strikket. FRUST!
pusilus Skrevet 17. juli 2011 #3802 Skrevet 17. juli 2011 Nydelig sjal Nótt, du er så flink å strikke
Nótt Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #3803 Skrevet 17. juli 2011 Link til kun ugle-bildet: http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/284336_10150314054210400_507015399_9885973_2893657_n.jpg Så får du sett det Tusen takk Dragen. De var fine, likte særlig den nesten sorte igjen til venstre. Åh, guri, for et utrolig nyyyydelig sjal! Har et sjal "in the making" selv, men med teit arm får jeg jo ikke strikket. FRUST! Takk. Så kjipt med en vond arm. Nydelig sjal Nótt, du er så flink å strikke Takk.
Bokalven Skrevet 19. juli 2011 #3806 Skrevet 19. juli 2011 Takk. Så kjipt med en vond arm. Ja, det er superirriterende.
dreia Skrevet 19. juli 2011 #3807 Skrevet 19. juli 2011 Å, for eit nydelig sjal! Kan tenka meg svigermor blir fornøyd. Var det vanskelig å strikka? *tenker julegaver i juli*
Nótt Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #3809 Skrevet 19. juli 2011 Å, for eit nydelig sjal! Kan tenka meg svigermor blir fornøyd. Var det vanskelig å strikka? *tenker julegaver i juli* Nei jeg synes ikke det var vanskelig i det hele tatt. Nå brukte jeg maskemarkører for å holde rede på hver gang mønsteret gjentok seg uten å måtte telle meg ihjel. Brukte kanskje litt over en uke på det. Og da strikket jeg bare om kveldene etter at Vesla hadde lagt seg. Fy og faen du er flink!! Takk, meeeeeeen det er faktisk ikke så vanskelig. Man må bare holde orden på mønsteret og telle - maskemarkører er min redning. I dag har Mannen og jeg spist middag alene sammen, mens Svigers har passet Vesla. Det var veldig koselig, dessverre ødela mensmage litt stemningen.
Kara W Skrevet 19. juli 2011 #3810 Skrevet 19. juli 2011 I dag har Mannen og jeg spist middag alene sammen, mens Svigers har passet Vesla. Det var veldig koselig, dessverre ødela mensmage litt stemningen. Så koselig med middag alene, selv om den ikke ble fullt så romantisk som den kunne ha vært. Men der minnet du meg på at jeg har glemt å pakke bind! Kjedelig å være uten det på hyttetur.
Nótt Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #3811 Skrevet 19. juli 2011 Så koselig med middag alene, selv om den ikke ble fullt så romantisk som den kunne ha vært. Men der minnet du meg på at jeg har glemt å pakke bind! Kjedelig å være uten det på hyttetur. Bind må med når man nærmer seg den tiden i måneden. Er glad jeg var føre var og pakket både truseinnleggene og koppen min.
Nótt Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #3812 Skrevet 21. juli 2011 Ferieturen er over og vi er hjemme igjen. Ser ut til at det kun var tull, for mensen har ikke dukket opp her. Har jo stresset litt i det siste så kanskje ikke så rart at den er forsinket.
Nótt Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #3813 Skrevet 22. juli 2011 Vesla sov til kl 0830 i dag - det var deilig!! Jeg sto opp kl 0815 pga kiropraktor time kl 0900, men var så godt å ta det med ro og vite at jeg ikke måtte skynde meg på noe vis siden Mannen var hjemme. Vi har en sløv dag i dag - været innbyr ikke til noe annet - så Mannen har disket opp med varm sjokolade og varme boller (tatt ut av fryser'n og varmet). Det var godt da jeg kom hjem etter en forblåst våt tur ut.
loffen Skrevet 22. juli 2011 #3814 Skrevet 22. juli 2011 Å, varm sjokolade og boller er det beste i slikt vær! Det sjalet var bare sykt fint!!! Helt nydelig var det! Vedder på at kiropraktoren er imponert over den tatoveringen din forresten! Ha en fin dag Nótt!
Nótt Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #3815 Skrevet 22. juli 2011 Takk loffen, ble veldig fornøyd som sagt med det sjalet. Varm sjokolade og varme boller varmet godt i dag. Kiropraktoren er skikkelig imponert over ryggen min. Han synes jeg er tøff som har gjort noe så stort.
Nótt Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #3816 Skrevet 22. juli 2011 Det er helt uvirkelig det som skjer i sentrum nå. Ene broren min bor rett i nærheten av Regjeringskvartalet og de har dratt til mamma for å være i sikkerhet. Mine små problemer og bekymringer forsvinner på en dag som denne.
Auri Skrevet 22. juli 2011 #3817 Skrevet 22. juli 2011 Men alle dine er accounted for og trygge? Har helt vondt i magen nå. Ramser opp i hodet de menneskene jeg ikke har sett oppdateringer fra på Facebook o.l. Bekymret som pokker.
MarianneE Skrevet 22. juli 2011 #3818 Skrevet 22. juli 2011 Godt du var kjapp med og svare på sms....
Nótt Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #3819 Skrevet 22. juli 2011 Men alle dine er accounted for og trygge? Har helt vondt i magen nå. Ramser opp i hodet de menneskene jeg ikke har sett oppdateringer fra på Facebook o.l. Bekymret som pokker. Alle mine, som hadde grunn til å være i Oslo er accounted for og trygge. Heldigvis!! Du er ikke alene om å være bekymret. Satt her og hadde bare lyst til å la tårene trille i stad. Godt du var kjapp med og svare på sms.... Må jo nesten det nå. Er helt skjelven her jeg sitter, dette er bare helt fjernt.
Nótt Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #3820 Skrevet 22. juli 2011 Sitter her og har hodet fullt av tanker. Og egentlig ingen av dem har noe med det som skjedde i Oslo i dag å gjøre. Tankene er rare, gode, ikke riktige og sånn går det nå. Må få sortert litt før jeg gjør noe med saker og ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå