Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så fint at du har hatt en fin dag. :) Det har jeg også, til tross for (eller kanskje pga. av, siden jeg beholdt roen)at jeg ble utskjelt i 20 sammenhengende minutter på tlf.på jobb i dag. Men det endte bra altså.

Og jeg tåler såpass uten at jeg lar meg affisere.;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du var som beholdt roen under en sånn telefon. Men jeg har jo klart å beholde roen jeg også under sånne telefoner, er merkelig hva man klarer når man er på jobb. :)

Skrevet

Høres ut som om dere hadde en herlig dag i går :strix:

Ikke rart vesla var sliten når det var sengetid ;)

Kos dere med besøk av mamma i dag :)

Skrevet

Det var koselig med besøk av mamma, men jeg blir alltid så utrolig sliten av å være sammen med henne. Faktisk så sliten at jeg sovnet FØR middag på sofan, det var godt da. Vi spiste på caféen på lokalsenteret, og mamma spanderte maten til Vesla og meg også. :hakeslepp:

Vesla ville ikke sove før mamma kom så det endte med at hun sovnet på vei hjem i vogna rundt 1430 tiden - litt sent for henne, men det funket det også. Lempet henne bare i senga da vi kom hjem og der sov hun i 1,5 time og la seg til vanlig tid på kvelden.

I dag har jeg tenkt oss på bæretreff og bruke nye meitaien for første gang. Gleder meg til å teste den. :)

Skrevet

Snille mammaen din som spanderer lunsj :)

Kos dere på bæretreff i dag! Håper du blir fornøyd med den nye meitaien :Nikke:

Skrevet

Da er vi hjemme og har spist is og kost med is på verandaen - må jo nyte finværet. :sol:

Nye meitaien var bare herlig å bruke, og jeg fikk mange kommentarer fra de 2 andre på treffet. Vi koste oss i skyggen i en park, mens barna løp rundt og lekte.

Skrevet (endret)

Likte Mannen Meitaien?

Endret av Pixie Plaid
Skrevet

Mannen likte meitaien godt.

Nå er jeg skikkelig mett etter å ha spist indisk til middag. Mannen stoppet på veien hjem og kjøpte indisk fra favorittrestauranten vår. :sikle:

Skrevet

Indisk :sikle: Det er lenge siden jeg har spist.. Is på altanen i solen høres perfekt ut.

Skrevet

Det høres ut som om du virkelig koser deg i sommer.

Så at det er noen på Facebook som selger ugler og tenkte på deg.

Skrevet

Det høres ut som om du virkelig koser deg i sommer.

Så at det er noen på Facebook som selger ugler og tenkte på deg.

Takk for tipset, men er ikke på fjesboka så får ikke sett de uglene. :(

En lang varm dag, hvor vi har gjort litt, men ikke mye. Mannen har ferie nå og det er deilig.

Skrevet

Takk for tipset, men er ikke på fjesboka så får ikke sett de uglene. :(

Så rart? Jeg fikk se dem, og jeg har heller ikke konto. Vet jo at du ikke er der heller, så hadde ikke postet den om jeg trodde man trengte en konto.

Skrevet

Så rart? Jeg fikk se dem, og jeg har heller ikke konto. Vet jo at du ikke er der heller, så hadde ikke postet den om jeg trodde man trengte en konto.

Jeg kommer bare til innloggingssiden til fjesboka. :(

Skrevet (endret)

Sånn da var jeg ferdig med en ting til. :fnise:

DSC01301_medium2.JPG

Nærbilde av detaljer og riktig farge

DSC01305_medium2.JPG

Dette skal svigermor få, som en lykke-til-i-ny-jobb-gave.

Endret av Nótt
Skrevet

Wow! Så fint sjal :) Tipper svigermor blir glad for det!

Deilig at mannen har ferie også da, det har min fra i morgen også :)

Skrevet

Nyyydelig sjal! Du har en heldig svigermor :klemmer:

Ligger mønsteret på Ravelry?

Skrevet

Nyyydelig sjal! Du har en heldig svigermor :klemmer:

Ligger mønsteret på Ravelry?

Mønsteret ligger på Ravelry, det heter Traveling Woman. Synes ikke det så ut til å bli så veldig stort eller fint, men der tok jeg grundig feil. Etter blokking ble det nesten dobbelt så stort som det så ut til, og mønsteret kom veldig fint frem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...