Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så koselig med så mye besøk :)

Høres ut som en deilig ettermiddag dere hadde i går, snuppa virker som en skikkelig liten tøffing :rodmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den sjaltingen du linket meg til... Hvor vanskelig tror du den er? Helt håpløst nybegynnerprosjekt eller? :sjenert:

Skrevet

Jeg aner ikke hvor vanskelig den er. Tror kanskje jeg ville valgt noe litt enklere som et første prosjekt, som f.eks. dette. MEN du må jo bare prøve om du har lyst til det, er jo ikke verre enn at du gir deg om du ikke får det til. Har lurt litt på å strikke den selv, men det blir en stund til - har nok prosjekter før den tid.

Advarsel klageinnlegg:

Jeg har skikkelig VONDT på innsiden av høyre kinn, har tydeligvis klart å bite meg noe ordentlig der. :( Er så vondt at jeg blåser opp kinnet og så biter tennene sammen, som igjen gir meg vondt i tennene. :murvegg: Jeg vet det gir seg etterhvert, men vil ikke ha vondt nå skal jo ha god middag i dag og gjester. :sukk:

Skrevet

Sånt er drit vondt!

Også klarer man som regel og bite på samme plassen flere ganger for det blir liksom litt hovent.

Du har min fulle sympati...

:klem:

Skrevet

Gårsdagen var veldig koselig, vi skravlet og skravlet i flere timer. Og vi ble enige om å gjenta det igjen senere.

I dag har Vesla og jeg vært ute i flere omganger, først en times tid på morgenen - da var vi bare ute i sandkassen og lekehuset utenfor blokken. Så var vi på skogstur i over to timer med en fra barselsgruppen og hennes to barn, det var veldig koselig. Og helt til slutt var vi ute med Mannen først i clas ohlson, barnas hus, meny og til slutt Ikea.

Skrevet

Så deilig med en skikkelig på farta dag :Nikke:

Skrevet

Det er deilig med en slik dag, men man blir sliten av det også. Skal bli godt å finne senga snart kjenner jeg.

Må forresten bare vise hvor rar naturen kan være.

Skrevet

Herlig med aktive dager, selv om man blir sliten. :)

Det er utroli godt å være utendørs.

Skrevet

Synes den var litt kul jeg da. :fnise:

Skrevet

Ja den var det :Nikke: Men ville ikke møtt på den akkurat....er ikke så glad i slike dyr :sjenert:

Skrevet

Hadde ikke villet møte på hverken den slangen eller andre slanger.... :sjenert:

Skrevet

Jeg var heller ikke så glad i sånne dyr, inntil jeg var i reptilparken med noen av barna i barnehagen og da fikk jeg holde en slange. Ble veldig fasinert (?) av de da. :fnise:

Skrevet

Sikkert flotte dyr om man overgår frykten for dem :Nikke:

Skrevet

*piler fort ut etter slangeprat* :redd:

Skrevet

Sikkert flotte dyr om man overgår frykten for dem :Nikke:

Jeg ble ihvertfall veldig fasinert av slanger når jeg fikk holde en, ikke dermed sagt at jeg vil ha en eller at jeg trenger å være i nærheten mer enn nødvendig.

*piler fort ut etter slangeprat* :redd:

Er ikke noe å være redd for, blir ingen slanger å finne her.

I dag har jeg planer om å dra ned til sentrum og se på badebleie og muligens badesko til Vesla.

Skrevet

Jeg synes slanger er tøffe. :Nikke:

Skrevet

Jeg synes slanger er tøffe. :Nikke:

Long time no see. :):klem:

Lang dag.... Jeg var hos kiropraktoren i dagmorges, og etter det var vi ute en liten tur på lekeplassen. Gikk inn for at Vesla skulle få spise og sove, etter at hun hadde sovet spiste jeg litt og så dro vi ned til by'n. Der vi fant både badesko og badebleie til Vesla og en kosebukse til meg. :sjarmor: Vesla fikk leke på en lekeplass i sentrum og koste seg maks. Så dro vi innom Gudmoren min og ble sittende og skravle i en drøy halvtime før vi gikk hele Karl Johansgate nedover. Kjøpte is på Oslo S som vi koste oss med mens vi ventet på banen hjem. Vel hjemme gikk vi ikke inn, men holdt oss på lekeplassen til Mannen kom hjem. Vesla la seg uten å kny da det var sengetid. Tror hun har kost seg maks i dag. :hjerte:

Skrevet

Ja veldig deilig, og skjønner at Vesla var sliten. :)

I morgen er planen at mamma skal komme hit også skal vi på det lokale senteret og spise lunsj, mulig det blir en tur i parken etterpå om det er fint vær. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...