Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Huff, Vesla har det ikke godt nå :klemmer: Håper hun blir bedre snart! Tenker på dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satser på at dagen idag blir bedre, da.

:klem:

Skrevet

Nå er det ikke lenge før vi setter nesa først mot svigers for å avlevere Vesla og så mot Pix og ektemannen. Skal bli fint å se igjen Pix, ektemannen, Dragen og Kevlar. :)

Skrevet

...og jeg må være hjemme med sykt barn.

Skrevet

Det høres koselig ut! :smilbla:

Skrevet

Ligger på luftmadrass under takvinduet til pix og hører at det regner. Er egentlig trøtt og sliten, men har det bra. Det ble litt sent, mellom 0300 og 0400, men det har vært så utrolig koselig. Om noen timer, etter å ha "behandlet" pix og ektemannen, kjørt Jack til Dragen og "behandlet" henne også så setter vi nesa mot svigers for å hente Vesla og komme oss hjem.Er kjipt å skulle dra, men skal bli godt se Vesla igjen. :hjerte:

Skrevet

God tur hjem.

Synd jeg ikke kunne vært med dere allikevel, men det kommer vel andre anledninger....

Skrevet

Det var synd MarianneE, men det kommer nok helt klart flere anledninger ja. :)

Vi er hjemme og Vesla er i seng, jeg kjenner at jeg er sliten - det har vært en "lang" helg, men utrolig koselig.

Skrevet

Se hva jeg venter på!!! En vakker, vakker, vakker meitai. :hjerte:

meitai+stunt4d.jpg

Ellers er det ikke så mye som har skjedd, Vesla og jeg har vært hjemme i dag og kost oss MASSE. Vi var først hos kiropraktoren en tur, og det gikk greit. Handlet litt mat etterpå, før vi gikk inn og spiste litt. Etter maten ble Vesla lagt i sengen, jeg sang en sang og hun la seg til å sove uten tull. I dag sov hun i 2 timer, og DET er det lenge siden hun har gjort. Var veldig deilig med en stille og rolig formiddag for meg, men var veldig rart også at hun sov så lenge. Etter luren var hun i toppform, koste seg virkelig med å tulle med meg under tørkestativet hvor sengeteppet vårt henger til tørk. Det ble som en liten hule på verandan, hvor vi kunne gjemme oss. :lol: På ettermiddagen gikk vi ut og koste oss ute, Vesla gikk opp og ned trappen i lekehuset som er på lekeplassen, sendte steiner ned sklia og gravde i sandkassen. Gikk litt i gresset og så på banen hver gang den kjørte forbi. Så gikk vi bak blokka til den lekeplassen og der ble det husking og dumping som gjaldt. Og da det var på tide å gå og møte Mannen, kjøpte vi like godt en is på veien. :sikle: Det ble Vesla som spiste mesteparten av den. :fnise:

Da Mannen kom dro vi ned på Barnas Hus og kjøpte en reisetrille til Vesla, de hadde nemlig 20% rabatt på alle reisetriller - også den vi har lurt litt på.

Model_81108_Large.jpg

Skrevet

Veldig fin trille altså! :tommelsmil:

Håper kiropraktoren hjelper deg da, og at du ikke bare bruker masse penger uten å bli bra. Synes du har gått der lenge nå. :kose:

Skrevet

For ein herlig dag. Eg synst eg ser deg og vesla under tørkestativet :rodmer:

Skrevet

Lekker taitasi! Trillen var også naijs!

Skrevet

Meitaien ble jo bare ekstremt nydelig da!!!

For en koselig dag dere har hatt :hjerte:

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Oi, fy søren så fin den metaitingen var :O :O woow. :) Og så koselig dag det høres ut som du hadde i tilegg :rodmer:

Skrevet

Veldig fin trille altså! :tommelsmil:

Håper kiropraktoren hjelper deg da, og at du ikke bare bruker masse penger uten å bli bra. Synes du har gått der lenge nå. :kose:

Jeg har gått der lenge nå ja, men bekkenet er fortsatt ikke helt bra. MEN jeg er mye bedre enn jeg var heldigvis. I tillegg har jeg hatt vondt i ryggen siden jeg var 14 så dette er ikke noe som forsvinner på 1-2-3 - dessverre.

For ein herlig dag. Eg synst eg ser deg og vesla under tørkestativet :rodmer:

Det var bare så utrolig koselig. :hjerte:

Lekker taitasi! Trillen var også naijs!

Jeg gleder meg til å bruke begge deler. :fnise:

Meitaien ble jo bare ekstremt nydelig da!!!

For en koselig dag dere har hatt :hjerte:

Ja ikke sant, tror den er enda finere i virkeligheten. :rodmer: Og vi hadde den beste dagen i går.

Oi, fy søren så fin den metaitingen var :O :O woow. :) Og så koselig dag det høres ut som du hadde i tilegg :rodmer:

:klem: Ja ikke sant, gleder meg maks til å bruke den.

Dagen i går var bare helt fantastisk. I dag skal Vesla til svigermor, Mannen på jobb og jeg til Moss. Tror Vesla får en fin dag hos bestemoren sin, hun stortrives der.

Skrevet

Stilig meitai :Nikke:

Kjekt å få med seg når det er salg på barnas hus :tommelsmil:

Ha en fin dag :)

Skrevet

Da er jeg hjemme fra Moss, og ryggen er mer tatovert enn før jeg dro. :lur: Bilde kommer etterhvert.

Skrevet

Da er jeg hjemme fra Moss, og ryggen er mer tatovert enn før jeg dro. :lur: Bilde kommer etterhvert.

Gleder meg til bilde. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...