Gå til innhold

Voyager

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I dag har vært en jævlig lang dag... :sukk: Når vi var hos J&R sendte mamma meg en melding med beskjed om at hun satt på legevakten. Ringer henne opp med engang, og hun sitter på legevakten med lungebetennelse. Ender med at vi drar fra J&R for å dra til mamma og hente ting hun trenger. Det ble mye kjøring og en sen kveld for Vesla. Nå sitter hun i sofan ved siden av meg og vil ikke sove, og jeg har skikkelig vondt i hodet.

Endret av Nótt
Videoannonse
Annonse
Skrevet
:klemmer: Håper både du og Vesla får sove snart, og at dagen imorgen blir bedre.
Skrevet

Nå har Vesla sovnet i sengen sin, etter å ha spist av både min og Mannens middag. Siden vi kom hjem så sent ble det bestilt mat i dag.

Skrevet

Innom og leser litt, og for å si at jeg også leser oftere enn jeg kommenterer :sjenert:

Godt at vesla sovnet til slutt og at J slapp unna med skrekken.

Skrevet

Håper du får en bedre dag idag da...

:klem:

Skrevet

Her er genseren til Vesla som jeg ble ferdig med i helgen. :)

DSC04158_medium2.JPG

Skrevet

For en nydelig genser Nótt, og fargen er like fantastisk :hjerte:

Skrevet

For en nydelig genser Nótt, og fargen er like fantastisk :hjerte:

Takk, pusilus. Det er den vi trekker på henne nå når det er litt småkjølig ute. Garnet er Sandnes Mini Duett (bomull/ull). Var så heldig å få kjøpe av en på nett til 5 kr nøstet - kjøpte en del for å si det sånn. :lol:

Skrevet

Kjempefin genser! Ziggy zag?

Ziggyzag ja, fint mønster, veldig enkelt å følge.

Jeg begynte å lese fra side 1 i boka mi nå, og det kjennes ut som om det var en evighet siden, men det er ikke 1,5 år siden ennå. :hakeslepp: det har skjedd da sinnsykt mye siden da.

Skrevet

Har en feberen liten jente på fanget, hun har nok fått en reaksjon på MMR vaksinen hun fikk i forrige uke. Litt slitsomt å ha en liten en som bare sutrer og ikke vet hva hun vil, men jeg overlever jo det også. :hjerte:

Skrevet

Ein liten sutrik her i huset også i dag, etter ein altfor kort dupp. Men kjedelig når vaksinene gjer dei små i ulage. :(

Skrevet

Det er veldig kjedelig, men det kunne jo vært verre. :fnise: Feberen er høyere, men formen virker bedre. Litt slapp er hun, men ikke annet å vente når hun har feber.

Skrevet

Kjedelig når det er sånn, men det er jo ikke som om man kan ta det bort med et trylleslag heller.

Skrevet

Trøtt... :gjespe: Feberen til Vesla steg til 39 grader i gårkveld, det var forsåvidt greit for hun la seg fint. Men klokken 0400 begynte morgenen her, da var Mannen inne og roet henne. En halvtime senere var det min tur, da endte det med at hun ble med inn i senga vår etter å ha sittet der i 20 minutter. Etter en halvtimes tulling sovnet hun og sov i 20 minutter på armen min. Da sto Mannen opp, hun våknet og sto opp med han. Jeg la meg igjen etter å ha skiftet bleie og målt tempen igjen (38,6 grader nå). Var så heldig at jeg fikk sove nesten en time til, men fy så trøtt jeg er nå.

Skrevet

Så fin genser :hjerte:

Masse god bedring til vesla :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...