Gå til innhold

Voyager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært litt husmor i dag føler jeg, vasket 4 maskiner med klær, hengt de opp, vasket gulvene og plantet om tomatplantene og basilikumen - i tillegg har jeg sådd litt gulrøtter og et par minigresskar. Jeg vet det er sent å så noe nå, men fant ut at jeg skulle prøve for det. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg tatt oppvasken, den har stått noen dager og vokst for å si det sånn, og det var ingen liten oppvask. Stekt pannekaker som Vesla skal ha med seg i matpakken når vi går ut er også gjort.

*lurer på om jeg skal stenge dagboken, føler liksom at jeg hovedsaklig skriver kun for meg selv*

Skrevet

Du må ikke stenge boka di!

Da får jeg abstinenser!

Dessuten er det ikke til seg selv man skriver, da? Og gjestene som titter innom er en bonus?

Nok om det...

Det er kanskje litt seint med gulrøtter nå, men med sol og vann er det utrolig hva man får til!

:klo:

Mon tro om det går ann og sette gulrøtter i melkekartonger?

En gulrot pr kartong?

Skrevet

Du må ikke stenge boka di!

Da får jeg abstinenser!

Dessuten er det ikke til seg selv man skriver, da? Og gjestene som titter innom er en bonus?

Nok om det...

Det er kanskje litt seint med gulrøtter nå, men med sol og vann er det utrolig hva man får til!

:klo:

Mon tro om det går ann og sette gulrøtter i melkekartonger?

En gulrot pr kartong?

Abstinenser faktisk. :hakeslepp:

Joda det er en selv en skriver for, men jeg lurer på om det faktisk er noen som leser her. Og er det ikke det kan jeg like gjerne skrive ting et annet sted - på en papirlapp kanskje. :vetikke:

Er nok litt sent med gulrøtter ja, men fant ut at jeg kunne prøve uansett. :fnise: Og jeg synes du skal prøve gulrøtter i melkekartonger ja, en i hver også kan du jo teipe kartongene sammen med gaffa så får du et skikkelig gulrotbed. :lol:

Skrevet

:goodbye:

Eg les iallfall. Men eg er elendig på å kommentera - egentlig overalt her på KG... :ninja:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg leser også, synes det er koselig å følge med og holde meg oppdatert selvom jeg er på den andre siden av jorda. Ikke like flink til å oppdatere andre selv da :gjeiper:

:klemmer:

Skrevet

:goodbye:

Eg les iallfall. Men eg er elendig på å kommentera - egentlig overalt her på KG... :ninja:

Jeg leser også, synes det er koselig å følge med og holde meg oppdatert selvom jeg er på den andre siden av jorda. Ikke like flink til å oppdatere andre selv da :gjeiper:

Godt å se at det er noen som leser og følger med da, selvom det er dårlig med kommentering. Kjenner faktisk at jeg mangler litt lyst til å skrive om dagene, kanskje det bare er en sånn periode. :vetikke:

Skrevet (endret)

*dobbelt*

Hva gjør man når barnet ditt våkner og hylskriker og ikke gir seg. :sukk: Hun ga seg da jeg la henne i senga igjen og fikk kosedyret, teppet og en sang, og 10 minutter senere så bæsjet hun og ville ha ny bleie. Jeg lurer på om hun hadde vondt i magen rett og slett.

Endret av Nótt
Skrevet

Eg manglar også lyst til å skriva - særlig i mi eiga bok. Synd egentlig, for det kunne vore kjekt å ha noko å sjå tilbake på seinare, særlig om eg hadde skrive om utviklinga til pjokken. Men så var det den orken, då... :sjenert:

Skrevet

Er nok litt sent med gulrøtter ja, men fant ut at jeg kunne prøve uansett. :fnise: Og jeg synes du skal prøve gulrøtter i melkekartonger ja, en i hver også kan du jo teipe kartongene sammen med gaffa så får du et skikkelig gulrotbed. :lol:

:hoho:

Skrevet

Jeg tror det er mange som har vært eller er litt KG-lei (meg blant annet), som fortsetter å lese i dagbøkene, men ikke skriver så mye til andre eller til seg selv. Også er det ikke alltid så lett å finne på noe å skrive heller. Jeg hvertfall liker ikke å bare komme med "intetsigende" kommentarer, jeg vil gjerne kunne skrive noe vettugt... Og dét er ikke alltid like lett heller! Så da ender jeg opp med å la vær å skrive noe :sjenert:

Skrevet
:goodbye: Jeg leser også, selv om jeg ikke er så flink å kommentere. Har vært så travel med å skrive i skoletida, at jeg ikke har orket å skrive noe på "privaten" :fnise: Blir vel bedre nå kanskje :vetikke:
Skrevet

Jeg leser! Hele tiden faktisk. Men ja, jeg er dårlig på disse kommentarene :C

I min dagbok skriver jeg i all hovedsak for meg selv, fordi at dette er liksom det eneste stedet jeg kan få ut skikkelig mye frustrasjon og faktisk vite at noen hører meg. Selv om det kanskje bare er Pix og Kevlar som får høre det uansett, men det gjøkkeno :P

Jeg kjenner at jeg skal være skikkelig sur, leimeg eller dødsglad og kjempegira for at jeg skal skrive noe. Liksom ikke noe, midt i mellom.

Skrevet

Takk for støtten jenter, :klemmer: gjør godt å vite at dere er her selvom dere ikke nødvendigvis skriver så ofte.

Sliter litt med tanker som jeg ikke vet om jeg liker, og vil ikke skrive de her for da utleverer jeg meg veldig. :sukk:

Skrevet

Er her jeg også, selv om energinivået er lavt for tiden. :klem:

Skrevet

Er her jeg også, selv om energinivået er lavt for tiden. :klem:

Du kan sende meg en PM? :klemmer:

Takk, men vet ikke om jeg tør å skrive det ned en gang. Det blir så veldig virkelig med engang og det er skummelt. :klem:

Tidlig fredagmorgen, mann og barn ligger og sover. Jeg ble vekket av skjærer som kranglet, og det er helt greit. På denne måten får jeg litt tid for meg selv før en hektisk dag. :hjerte:

Skrevet

Drømte om Vesla i natt!

Hun kom innom meg på jobb for og være med meg på cafè, bare henne.

:lol:

En stille stund om morgen er utrolig deilig og få.

Nyte litt ro og stillhet... :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...