Sluagh Skrevet 8. juni 2011 #3601 Skrevet 8. juni 2011 tihi du er da snill du da, tilsynelatende Vi kan godt regne bort - i går kjøpte jeg meg regnfrakk! Dessuten er varmt sommerregn deilig.
MarianneE Skrevet 8. juni 2011 #3602 Skrevet 8. juni 2011 Nydelig kjole! Hvor finner man mønster på noe slikt da? Ha en finfin dag idag!
Nótt Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #3603 Skrevet 8. juni 2011 (endret) tihi du er da snill du da, tilsynelatende Vi kan godt regne bort - i går kjøpte jeg meg regnfrakk! Dessuten er varmt sommerregn deilig. Takk!!! Jeg kjøpte meg regnfrakk i fjor sommer fordi jeg fant ut at å gå med paraply og vogn var litt trøblete. Nydelig kjole! Hvor finner man mønster på noe slikt da? Ha en finfin dag idag! Den fant jeg på ravelry veldig enkel og grei å strikke. I dag har jeg vært hos kiropraktoren, så har vi handlet et Jif moppesystem og kildesorteringssøppelkasser. Da vi kom hjem vasket jeg kjøkkengulvet og ordner søppelsystemet vårt - håper vi klarer å være flinke til å sortere nå. Endret 8. juni 2011 av Nótt
pusilus Skrevet 8. juni 2011 #3604 Skrevet 8. juni 2011 Nydelig kjole, og deilig at gamlejobben er over Jeg skal ikke ha ferie før etter du har begynt på ny-jobben
Nótt Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #3605 Skrevet 8. juni 2011 Nydelig kjole, og deilig at gamlejobben er over Jeg skal ikke ha ferie før etter du har begynt på ny-jobben Jeg har 1 dag igjen i gamlejobben, men det blir jo mer en kosedag enn noe annet. Det er lenge å vente på ferie, men den som venter på noe godt venter jo ikke forgjeves sies det.
Auri Skrevet 8. juni 2011 #3606 Skrevet 8. juni 2011 Hvo kjøpte du sånne søppelkasser? Er på leting etter det selv. Også må jeg finne tid til å ringe deg en dag... Har så mye å fortelle.
Nótt Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #3607 Skrevet 8. juni 2011 Hvo kjøpte du sånne søppelkasser? Er på leting etter det selv. Også må jeg finne tid til å ringe deg en dag... Har så mye å fortelle. Fant de på jernia, 2 store og en liten. Alle har hank og det er med et lokk som passer alle tre bøttene, jeg tok lokket på den lille til matavfall døden vi har søplebøtte fra før til restavfall. Og ja ring meg!
RødeDrage Skrevet 9. juni 2011 #3609 Skrevet 9. juni 2011 Heisann! Jeg er i hovedstaden i helga for å feire bursdagen til ei venninne, hypp på kaffe-ligenende substanser sammen? Eller no i den der duren der?
Nótt Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #3610 Skrevet 10. juni 2011 Heisann! Jeg er i hovedstaden i helga for å feire bursdagen til ei venninne, hypp på kaffe-ligenende substanser sammen? Eller no i den der duren der? Ja, det hadde vært kjempe koselig. På lørdag er jeg opptatt, bryllup, men når kan du?
RødeDrage Skrevet 10. juni 2011 #3611 Skrevet 10. juni 2011 Ah, jeg hadde egentlig tenkt å foreslå lørdag, for jeg kommer seint på fredag og reise tidlig på søndag >< Så da var det liksom lørdagen som var aktuell
Nótt Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #3613 Skrevet 10. juni 2011 I går var jeg og trente for første gang på evigheter. Det var sinnsykt deilig å være med på yoga igjen. Dessverre var det siste timen før sommeren, men jeg skal fortsette å trene i sommer for det har jeg lovet meg selv. Så planen er å dra og trene igjen på mandag, muligens sammen med Mannen. Vi har vært ute i dag Vesla og jeg, Frem til og på senteret satt Vesla i vogna og "koste" seg, og på veien hjem satt hun på ryggen min og red på hesten.
Nótt Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #3614 Skrevet 10. juni 2011 Nå har Vesla og jeg vært ute i regnværet, i regntøy, vi møtte Mannen da han kom av banen. Vesla koste seg maks i regnet.
Nótt Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #3616 Skrevet 10. juni 2011 Da har jeg fulgt Dragen til bussen etter en veldig koselig kveld, med mat, drikke, skravling og masasje. Nå skal jeg legge meg, i morgen er det bryllup.
MarianneE Skrevet 11. juni 2011 #3617 Skrevet 11. juni 2011 Nydelig kjole! Hvor finner man mønster på noe slikt da? Ha en finfin dag idag! Den fant jeg på ravelry veldig enkel og grei å strikke. Å... Jeg glemmer den sida der, jeg. Enda jeg er registert og alt. Tror jeg skal ta en bedre titt på den... Kos deg i bryllup idag!
Nótt Skrevet 12. juni 2011 Forfatter #3620 Skrevet 12. juni 2011 Trøtte, men våkne. Siden vi har barnefri pga bryllupet i går fikk jeg sove til 1215 - det var VANVITTIG godt. Og da kom Mannen krypende opp i senga igjen. Nå er det ikke lenge før Vesla kommer hjem igjen, skal bli godt å se henne. Det var veldig koselig i bryllupet i går, selvom vi ikke kjente så mange så koste vi oss for det. Jeg fikk mange kommentarer på ryggtatoveringen min. Faren og onkelen til bruden synes den var skikkelig tøff, og mente at jeg måtte være en kul jente som gjorde noe sånt. Vet ikke om jeg er så kul, men var moro å få høre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå